Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Heslo/motto Datum
Advertisements

Představení společnosti
Vize, Strategie, Cíle.
Význam informací v podnikání
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Bankovní služby pro malé a střední podniky Autor:Ladislav Mach Vedoucí práce:Ing. Olga Šeflová Oponent práce: Eva Faměrová.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Žádost o grant Metoda fundraisingu. 1. Průvodní dopis Identifikuje vaši organizaci (případně i vaši partnerskou organizaci, se kterou žádáte o grant.
Nauka o podniku Seminář.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Předmět: Řízení podniku 1
Nauka o podniku Seminář  Antonín, Bedřich a Cyril spolu jednají o společenské smlouvě při zakládání s.r.o. Předpokládají, že Antonín vloží do společnosti.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Elevator Pitch Prezentace a současně odevzdání v písemné podobě bude probíhat ve dnech které jste si zvolili závazně.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
P4 Analýza portfolia/ strategické plánování
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Průměrné vážené náklady kapitálu
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Podnikové finance Ing. Miroslav Sponer, Ph.D. - Základy financí.
Struktura podnikatelského plánu
Marketingový plán Jak marketingově plánovat Příprava podkladůSestavení plánu Realizace plánu Cíle podniku Marketingové strategie Pozice produktu Marketingový.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Téma 13: Finanční plánování
Ing. Veronika Dostálková MBA SAMOSTATNÉ OPAKOVÁNÍ Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Žádost o grant.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Název společnosti Obchodní plán.
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
Marketingový systém řízení
Management a řízení hotelu
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Marketing Základy a postupy..
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Název společnosti Obchodní plán.
Název produktu.
Plán obchodního projektu
Prezentace obchodního plánu
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Jméno firmy Podnikatelský plán

Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete růst vaší společnosti

Tým Uveďte jména členů vedení společnosti Napište, jakých úspěchů už v minulosti dosáhli Popište, jaké mají zkušenosti v oblasti vašeho podnikání

Popis trhu Popište, jak vypadal trh v minulosti, současnosti a jak odhadujete jeho vývoj v budoucnu Popište jednotlivé hráče na trhu, jejich tržní podíly, náklady, ceny. Jak ovlivní změny na trhu budoucí úspěch vaší společnosti?

Příležitosti Popište problémy a příležitosti –Jaké problémy řeší vaši zákazníci? Jaké produkty/služby je mohou řešit ? (= příležitost pro vás)

Obchodní koncepce Co je podstatou vašeho byznysu? Na čem je založen?

Konkurence Uveďte vaše konkurenty Jaké jsou jejich tržní výhody? Nevýhody?

Cíle Čeho chcete dosáhnout za 5 let? Uveďte dílčí cíle (konkrétní, měřitelné), které vám pomohou dosáhnout vaše pětileté cíle –Uveďte cíle týkající se vývoje podílu na trhu –Uveďte cíle týkající se obratu/zisku

Finanční plán Uveďte finanční plán, který popíše váš model financování a předpoklady vývoje cen –Tento plán by měl obsahovat očekávané roční náklady, prodeje a zisky – pro následující tři roky –Popište tento bod podrobně – použijte několik slajdů

Zdroje Vyjmenujte požadavky na následující zdroje: –Zaměstnanci –Technologie –Finance –Distribuce –Propagace –Výrobky –Služby

Rizika a Zisky Popište rizika projektu a jak na se ně budete připravovat/reagovat Odhadněte očekávané zisky – především pokud hledáte investory

Klíčové záležitosti Krátkodobé –Uveďte, která klíčová rozhodnutí je třeba udělat okamžitě nebo v krátké době; co je třeba řešit –Jaké následky by mělo odložené řešení těchto otázek Dlouhodobé –Identifikujte otázky potřebné vyřešit v dlouhodobém horizontu –Jaké následky by mělo odložené řešení těchto otázek Pokud hledáte investora, uveďte konkrétně, jaké zdroje jsou potřeba pro řešení klíčových záležitostí