Hlasovací systém SMART Response

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rychlejší ovládání počítače
Advertisements

Používání hlavního panelu
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
systém na odhalování plagiátů
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: listopad.
Olympiáda techniky Plzeň 2011
INFORMATIKA 8 MS Word III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
POČÍTAČOVÁ MYŠ Společně s klávesnicí slouží jako spojovací prostředek mezi PC a uživatelem. Toto polohovací zařízení převádí informace o svém pohybu po.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT34.12 Téma: Zkratky pro Windows.
Co je interaktivní tabule?
Rozvoj interaktivních způsobů výuky ve škole CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Animace v PowerPoint u Ročník: 7 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: PowerPoint - animace Ověřeno ve výuce: 1.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.08 Téma: PowerPoint Číslo.
VY_32_INOVACE_F3-16 WORD AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ŘÍJEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: POPIS PROGRAMU MICROSOFT WORD Časová náročnost: cca 30 minut.
Název a adresa školy Střední škola zemědělská a přírodovědná Rožnov pod Radhoštěm nábřeží Dukelských Hrdinů Rožnov pod Radhoštěm Název operačního.
„Stroop-Simonov“ test Prostorová varianta. Dobrý den, následující elektronický test obsahuje 8 částí. Nejdřív, prosím, uveďte KÓD, který jste obdržel/a.
Co je interaktivní tabule?
Tvorba záhlaví, zápatí ve Wordu 2010 ; číslo stránky.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Práce s textem (Word 2010)-kopírování
INFORMATIKA 7 Záhlaví stránky III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
INFORMATIKA 9. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
1 Použití kapesních počítačů (PDA) při testování studentů 5. ročníku Rajdl D., Racek J. Ústav klinické biochemie a hematologie LF UK v Plzni.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Databáze Formuláře VY_32_INOVACE_7B18. Formuláře Umožňují zobrazit data z tabulek uživatelsky vhodným způsobem Mohou být zobrazena data z více tabulek.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ČÍSELNÉ ŘADY, SEZNAMY Tabulkové procesory 2 VY_32_INOVACE_7C9.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Práce s daty – aplikace II.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
 produkt od firmy Microsoft  je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.  slouží k psaní textových dokumentů  funkce: -pořízení textu -pokročilá.
Moderní trendy využívání ICT ve výuce
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Tomáš Jansa VY_32_INOVACE_OV10 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Záznamník učitele Bc. Jana Večeřová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu: Střední zdravotnická škola ÚO – šablony Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Š ablona: III/2.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
KLÁVESNICE A MYŠ NA PC VY_32_INOVACE_06
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
MS WORD 2010 – úvod do programu
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Import fotografií v Adobe Lightroom
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Microsoft Excel Funkce Když. Microsoft Excel Funkce Když.
Hra k zopakování či procvičení učiva:
všechny animace a obrázky - archiv autora
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Informatika – Práce s grafy
Transkript prezentace:

Hlasovací systém SMART Response Jana Bobčíková

Obsah Co je hlasovací systém? Výhody hlasovacího systému Co je potřeba k hlasování? Princip fungování Návod k ovládání Zdroje

Co je hlasovací systém? didaktická pomůcka soubor samostatných konzol podobných dálkovému ovladači na televizi SMART Response – univerzální hlasovací systém, který lze používat jak v učebnách bez interaktivní tabule, tak společně se SMART Boardem

Výhody hlasovacího systému oživení vyučovací hodiny zvýšení zapojení studentů rychlé ověření porozumění učiva objektivní zkoušení rychlé a přehledné vyhodnocení archivace výsledků testů a statistik možnost využití i mimo výuku

Co je potřeba k hlasování? hlasovací systém: hlasovací konzole („hlasovátka“) přijímač program SMART Notebook a SMART Response počítač nebo notebook datový projektor a plátno nebo interaktivní tabule seznam studentů test

Princip fungování každý má své bezdrátové „hlasovátko“ testové otázky studenti sledují na promítací ploše a z nabízených možností vybírají správné odpovědi student stiskne tlačítko a potvrdí odpověď systém odpovědi automaticky vyhodnocuje, zobrazí nebo vytvoří dokument s výsledky

Návod k ovládání každý student obdrží své hlasovátko, které po výzvě vyučujícího zapne tlačítkem v levém horním rohu na displeji se objeví výzva pro navázání spojení – studenti se posunou šipkami na položku Find a class , kterou potvrdí tlačítkem Enter

Návod k ovládání po vyhledání třídy studenti potvrdí její výběr tlačítkem Enter nyní student zadá své ID (identifikační číslo studenta, které je mu přiděleno) a potvrdí Enterem

Návod k ovládání po zadání ID se na displeji objeví jméno studenta – správnost potvrdí student tlačítkem Enter následně se objeví přivítání studenta v testu a poté se postupně zobrazují čísla otázek, na které student odpovídá stisknutím tlačítka se správnou odpovědí – volbu potvrdí Enterem

Návod k ovládání po zodpovězení všech otázek zvolí student (pomocí tlačítka s šipkami) položku Finish a Enterem ukončí test ihned po ukončení testu lze na displeji hlasovátka vidět, na které otázky student odpověděl správně, na které špatně i studentovo procento úspěšnosti

Vyhodnocení testu přehledné výsledky všech studentů lze shlédnout v programu SMART Response

Zdroje: http://www.avmedia.cz/smart-trida-clanky/hlasovaci-system-smart-response.html http://www.chytretabule.cz/hlasovaci-zarizeni-ve-vyuce-senteo-turning-point.a18.html http://www.cdmvt.cz/node/318 Veškeré fotografie byly pořízeny autorem tohoto materiálu na Gymnáziu Uh. Hradiště a v prostředí programu SMART Notebook a SMART Response

Děkuji Vám za pozornost