Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 3. Spotřebitelská soutěž Slovensko.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Budeš se dívat na televizi? Zase vysílají ty volební pořady s výzkumy? Je to docela dobré „ZRCADLO“ – a navíc tam zase bude ten Tuček ze STEM/MARK  To.
Advertisements

Seznam hlavních partnerů Extra výhod k Partner Platnost od Platnost do Limit na telefonní číslo Výhoda Počet provozoven Lekárny Lloyds 3. 9.
Finanční vzdělávání jako pilíř ochrany spotřebitele na finančním trhu Ing. Dušan Hradil sekce Finanční trh Ministerstvo financí ČR 27. listopadu 2009.
Financování vysokých škol
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
Sassí cosmetics ®. Každý začíná v pozici Sassí Beauty Partnerka. Další pozice jsou: 1.Sassí Koordinátorka 2.Sassí Ředitelka Nyní si ukážeme, jak můžete.
Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity Aktivita VI/2 - Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností.
Ing. Vojtěch Jindra Katedra ekonomie (KE)
Michal Jaroň.  Systém pro akvizici a provoz zubní kliniky,  nadstandardní služby klientům – pacientům,  zjednodušení administrativy pro zubaře,  zajímavá.
Dobrovolnické centrum Ostrava. DC ADRA Ostrava Nejsme poskytovatel soc. služeb 3 akreditace MV ČR na vysílání dobrovolníků do soc. a zdrav.zařízení –
Kupovat na splátky, nebo na úvěr ? Pokud si chceme pořídit nějakou věc nebo službu a nemáme na ni dostatek hotovosti, můžeme ji koupit na splátky nebo.
Výukový materiál zpracovaný v rámci "EU peníze školám" Projekt: Škola pro život Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: C.
Bezpečnost na internetu
Kompozice v umění Kompozice v umění.
Passport PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Příležitost pro absolventy perspektiva mezinárodní kariéry studentské stáže studenti v rolích manažerů
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Spotřebitel a jeho práva
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Jak vybírat povolání?. Jaká máme povolání?Víte, že…? Povolání nejsou stále stejná, vznikají, zanikají, mění se… Pro drtivou většinu povolání je nutné.
Srdečné pozvání na turnaj veteránů do Hradce Králové Stará garda ročník v Hradci Králové disciplína - všechny zbraně let, 60 a starší (AK.
Proč slábne spotřeba domácností ? Eva Zamrazilová Členka bankovní rady ČNB Pesimistický spotřebitel: světlo na konci tunelu 17. října 2012 Konferenční.
PENÍZE Historie peněz Hlavní funkce peněz Domácí a zahraniční měna
Aktuální nedostatky ochrany českých spotřebitelů
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Automobil a daň z mezd Poskytne-li zaměstnavatel zaměstnanci bezplatně firemní motorové vozidlo k používání pro služební i soukromé účely, považuje se.
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Mikroekonomie I Rovnováha na dokonale konkurenčním trhu
Základy ekonomie Téma č. 3: Spotřebitelská rovnováha
Cestovní náhrady podnikatelů
Ing. Pavel Šolc Náměstek ministra průmyslu a obchodu PREZENTACE WORLD ENERGY OUTLOOK Prezentace World Energy Outlook 2014 Čtvrtek ,
Věrnostní klub - ČEDOK.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Podklady pro akvizici Lybar a Biolit - Marketing.
Mikroekonomie I Veřejná volba Ing. Vojtěch JindraIng. Vojtěch Jindra Katedra ekonomie (KE)Katedra ekonomie (KE)
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Metody sociálního výzkumu 5. blok Denní studium LS 2007/
Ing. Jan Mládek, CSc. Ministr Vývoj české ekonomiky 11.
Mikroprostředí firmy.
Arts marketing Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U44/207
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
 Liber měsíčně nájem včetně všech energií a likvidace komunálního odpadu  Pozor ve smlouvě ne všude je zahrnuta energie  Liber měsíčně.
Politika podpory vědy a výzkumu Politika ochrany spotřebitele Mgr. Oldřich Hájek.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_11 Název materiáluInflace.
Spotřeba domácností z environmentální perspektivy Zuzana Krautová Proměny životního způsobu a jeho environmentálních souvislostí.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
Passport PhDr. Ivana Reznerová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Spotřeba domácností a její vliv na HDP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Didaktické formy.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Passport PhDr. Ivana Reznerová
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Oblíbený platební nástroj
Passport Centrum informačních a knihovnických služeb
E-shop Vypracovala: Javůrková Karolína Vaňoučková Romana EP2.
Dopravní nehody pod vlivem alkoholu
Transkript prezentace:

Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/ Spotřebitelská soutěž Slovensko

Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 Spotřebitelských soutěží se účastnilo alespoň párkrát téměř 40% slovenských spotřebitelů. Účast ve spotřebitelské soutěži 2 Q1 „Účastnil/a jste se/účastníte se někdy spotřebitelské soutěže?“ N=443 39,5 % 57,3 %

Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 Pro spotřebitelé je důležité, aby měli malé náklady na účast v soutěži, měli jistou výhru nebo alespoň velkou šanci na výhru a aby měli důvěru ve značku, jejíž spotřebitelské soutěže se účastní. Motivace k účasti ve spotřebitelské soutěži 3 Q2 „Když se zamyslíte nad tím, co by Vás přimělo k účasti na nějaké spotřebitelské soutěži – co by to hlavně bylo?“ N=443

Výzkum značky Lybar, Biolit SR, 11/2010 Výhry ve spotřebitelské soutěži Q3 „Zkuste u každého typu výhry v nějaké spotřebitelské soutěži ohodnotit, nakolik je pro Vás osobně taková výhra zajímavá:“ Nejaktraktivnější jsou spotřebitelské soutěže, kde hlavní výhrou je osobní automobil, zájezdy, dále pak nákupy se slevou v obchodě, případně prostředky na úklid domácnosti na celý rok. 4 (1) Velmi zajímavá Zcela nezajímavá (6) osobní automobil kompletní úklid domácnosti tuzemský zájezd pro 2 osoby zahraniční zájezd pro 2 osoby sleva na nákup zboží v obchodě sleva na nákup zboží v e-shopu prostředky na úklid domácnosti na celý rok adrenalinový zážitek den ve wellness studiu proměna vzhledu N=443