KIV/PRO Cvičení 5 20. 10. 2014. Otrávené fazole Mějme 10000 pytlíků fazolí – V každém je 1717 – 100000 fazolí – Jeden pytlík obsahuje otrávené fazole.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 14/15.
Advertisements

Užití poměru (graficky)
Užití poměru (graficky)
Statistika.
Seřaď obrazce podle velikosti
ENERGIE CO VŠECHNO SKRÝVÁ….
3. PRINCIP MAXIMÁLNÍ VĚROHODNOSTI
Zadání - úkol Vyhotovit měřickou dokumentaci zadané části stavebního objektu ► digitální + tištěná podoba Fasáda J. Hodač – VT FTG 1.
Molární množství, molární hmotnost a molární koncentrace
Robustní vyrovnání Věra Pavlíčková, únor 2014.
Prvočísla a čísla složená
KVANTILY OA a VOŠ Příbram.
Statistika Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
5. Přednáška funkce BRVKA Johann P.G.L. Dirichlet (1805 – 1859)
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
KIV/PRO Cvičení Nalezení maxima Nalezněte (co nejefektivněji) maximum v následující posloupnosti: – 2; 12; 8; 39; 9; 4; 3; 20; 28; 19;
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_90.
KIV/PRO Cvičení Přátelské mince Mějme nově založený stát – Je potřeba vydat vlastní měnu – Uvažujme pouze mince, bankovky zanedbáme Vstup:
Jednotky obsahu km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2.
Název materiálu: HMOTNOST – výklad.
KIV/PRO Cvičení Tiskárna Pěnezokazi mají tiskárnu (kopírku) na peníze – co vložím na vstup, dostanu na výstupu 2x Poté přidám jednu novou.
Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název OP OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Zjišťování zásoby porostu pomocí jednotných objemových křivek - JOK
KIV/PRO. Taktika Máme hřiště čtvercového tvaru – Rozdělené na 8x8 polí, každé pole ohodnocené – Bude v něm hrát 8 hráčů – Hráči musí dobře vidět na všechny.
KIV/PRO Cvičení Částečný součet v posloupnosti Najděte maximální částečný součet v posloupnosti Vstup: – Reálná čísla Výstup: – Maximální.
Vzdálenost bodu od přímky
KIV/PRO Cvičení N nejvyšších hodnot Mějme 2D čtvercové pole [1,..., n][1,..., n] – n 2 vzájemně různých kladných celých čísel Zkonstruujte.
Tato prezentace byla vytvořena
Algoritmizace - příklady algoritmů
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ANALÝZA KONSTRUKCÍ 2. přednáška.
KIV/PRO Cvičení Prvočísla Vyberte si (přirozené) číslo od 500 do 1000 Vyberte si 10 (přirozených) čísel od 2 do 100 Číslo vybrané z prvního.
Teorie her pro manažery, redistribuční systémy Mikroekonomie magisterský kurz - VŠFS Jiří Mihola, Téma 6.
4.OBECNÁ AXONOMETRIE A KOSOÚHLÉ PROMÍTÁNÍ
Retuše a opravy vad snímku Mnohdy mají naše fotky drobné i větší nedokonalosti nebo se na nich může objevit něco, co se nám nelíbí. Proto se za pomoci.
KIV/PRO Cvičení Nejkratší cesta Vstup – N měst – Mezi některými dvojicemi měst vedou obousměrné silnice, zadány délky cest Výstup – Nejkratší.
Užití poměru (graficky)
Průměr Maximum Minimum
VY_32_INOVACE_33-17 XVII. Obrazec v rovině.
DĚLITELNOST PŘIROZENÝCH ČÍSEL
Seminář 4 IPv4 adresace Základní pojmy – třída, subsíť, maska, prefix, inverzní maska (wildcard mask), broadcast, agregace Privátní (RFC 1918) a veřejné.
Sylabus V rámci PNV budeme řešit konkrétní úlohy a to z následujících oblastí: Nelineární úlohy Řešení nelineárních rovnic Numerická integrace Lineární.
Vzájemná poloha dvou rovin
VIII. Bod a přímka v rovině
PRAVOÚHLÉ PROMÍTÁNÍ – ÚVOD[1]
Teorie her pro manažery, redistribuční systémy Mikroekonomie magisterský kurz - VŠFS Jiří Mihola, Téma 5.
Matematika pro 8. ročník Objem hranolu..
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_08 Informatika - MS Excel – MIN, MAX Autor: Pavlína.
Chyby měření / nejistoty měření
Užití poměru (graficky)
Rozmístění středisek obsluhy v dopravní síti Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Úvod. Porovnávání celých čísel.
Čas čas je fyzikální veličina, kterou značíme t
Zlomky Sčítání zlomků..
Operační výzkum Lineární programování Dopravní úloha nevyrovnaná.
Co je to informace ? zpráva sdělení údaj poznání odpověď na otázku.
Seminář 5 IPv4 adresace Základní pojmy – třída, subsíť, maska, prefix, inverzní maska (wildcard mask), broadcast, agregace Privátní (RFC 1918) a veřejné.
Kurz algoritmizace a programování v jazyce C
MINIMÁLNÍ KOSTRA V GRAFU
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Užití poměru (graficky)
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Množina bodů dané vlastnosti
Dělitelnost přirozených čísel
Vypočítej tabulky a+b a b
Množina bodů dané vlastnosti
Transkript prezentace:

KIV/PRO Cvičení

Otrávené fazole Mějme pytlíků fazolí – V každém je 1717 – fazolí – Jeden pytlík obsahuje otrávené fazole – Normální fazole váží 1 g, otrávená 2 g K dispozici máme digitální váhu – Váží přesně do 1717 g – Umístíme-li na váhu něco těžšího, ukáže 1717 g – Váha má slabou baterii – vydrží jen na 10 vážení Dokážeme určit otrávený pytlík?

Stavitel Na šachovnici velikosti K∙K postavíme „budovu“ ze čtvercových bloků:

Stavitel Nyní sestrojíme nárys a bokorys naší stavby: Určují tyto obrazce naší stavbu jednoznačně? – Ukažte na příkladu Určete z obrazců minimální a maximální stavbu.

Stavitel Minimální/maximální stavba: – Stavba, jejíž nárys a bokorys je dán určenými obrazci. – Ze všech takových staveb je minimální stavba zkonstruována z nejmenšího množství bloků (b min ) a maximální z největšího (b max ). Pro daný nárys a bokorys určete hodnoty b min a b max