Otázky jsou vybrány z DUM č. 1 - 4 VY_32_INOVACE_25_Opakování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Impresionismus v českých zemích
Advertisements

POČÁTKY HUDEBNÍCH DĚJIN U NÁS
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv07/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Historie české populární hudby Autor:
Literatura do doby Karla IV.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Hudební klasicismus v tvorbě českých autorů
Renesanční hudba VY_32_INOVACE_04_Renesančni hudba.
Hudební tělesa VY_32_INOVACE_03_Hudební tělesa.
Vývoj populární hudby v letech v ČSR
Didaktická média v dějepisném vyučování
VY_32_INOVACE_05_Opakování I Otázka číslo 1: Vážná hudba je : A) Označení pro evropskou hudební tradici a hudební formy z níOznačení pro evropskou hudební.
STŘEDNÍ ŠKOLA PEDAGOGICKÁ, HOTELNICTVÍ A SLUŽEB
Hudební nástroje Vypracovala: Nikola Doleželová
Číslo a název šablony klíčové aktivity
HV-1 Hudební výchova DUM č. 3 Prima – kvarta osmiletého studia
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
VÝVOJ ČESKÉ POPULÁRNÍ HUDBY
Otázky jsou vybrány z DUM č: VY_32_INOVACE_15_Opakování III.
Opakování III Otázky jsou vybrány z DUM č
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Romantismus v hudbě skladatelů z českých zemí
Otázky jsou vybrány z DUM č
Barokní hudba v Evropě VY_32_INOVACE_06_Barokní hudba v Evropě.
OS Windows 7 I. Úprava a nastavení PC Práce se složkami a soubory
Romantismus v hudbě německých skladatelů
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
VY_32_INOVACE_02_Vývoj populární hudby.  HISTORIE HARFY SE ZAČÍNÁ PSÁT JIŽ VE STARÉM EGYPTĚ ASI 3000 př.n.l.  DO EVROPY SE DOSTÁVAJÍ ZÁSLUHOU KELTŮ.
Starověká hudba Název školy: SPgŠ Litoměřice
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 6.
Hudební nástroje ve vážné hudbě
Vývoj populární hudby v letech
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.09 Anotace: Žáci si hravou formou ověří své znalosti a všeobecný přehled. Vzdělávací oblast: český jazyk a literatura Autor: Mgr.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Klasicismus v evropské hudbě
Teorie dechových hudebních nástrojů
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 3.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Otázky jsou vybrány z DUM č: VY_32_INOVACE_20_Opakování IV.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Tuba Pavel Kubica, sekunda.
Autor: Jana Paulusová Fišerová Datum: Ročník: 3. Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor / předmět: Hudební výchova Tematický okruh:
Dechové nástroje Mgr. Jakub Tomala.
Otázky jsou vybrány z DUM č
VY_32_INOVACE_40_Opakování IV
Jazz.
Vypracovala: Mgr. V. Sýkorová Použitá literatura: A. Bauer: Čeština na dlani – přehled světové a české literatury/ český jazyk, nakladatelství Rubico,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr.Petra Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_17_28_Hudební nástroje – dechové, dřevěné Číslo.
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Počátky hudebních dějin v Čechách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
O huse Klipart MS Office.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_17_ZESTOVE_HUDEBNI_NASTROJE
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_5B_15_HIP_HOP_RAP Dějiny hudby
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_71_NOTA
Druhy Not.
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
ČESKÁ LITERATURA 8 -9 LITERATURA HUSITSKÉHO OBDOBÍ
STŘEDNÍ ŠKOLA PEDAGOGICKÁ, HOTELNICTVÍ A SLUŽEB
Název školy ZŠ J. E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor Bc. Jiří Grüner
Orchestrální hudba Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Hudba ve středověku ( 4. – 15. stol.).
Název: Středověká hudba VY_32_inovace_HV6789_13 Oblast: Hudební výchova Stručná anotace: Materiál je určen k seznámení žáků s hudbou období středověku,
Transkript prezentace:

Otázky jsou vybrány z DUM č VY_32_INOVACE_25_Opakování

Otázka číslo 1 : Historicky nejstarším hudebním nástrojem je : BubenFlétna Harfa AB C

Otázka číslo 2: V žesťových nástrojích vzniká tón : A Nárazem vzduchu na hranu otvoru. B Rozkmitáním plátku tenkého dřívka. C Rozechvěním sloupce vzduchu pomocí rtů hráče.

Otázka číslo 3: Ve které dochované nejstarší písni se nachází značky pro nápěv ? A Husitský chorál B Seikilova píseň C Píseň o Rolandovi

Otázka číslo 4 : Ve kterém významném díle se dochovaly husitské písně i s notovým zápisem ? A B C Bible kralická Jistebnický kancionál Kronika česká V. Hájka z Libočan

Otázka číslo 5 : Na obrázku vidíte sběratele lidových písní. Je to ? A) K. J. Erben B) Jan Neruda C) A. Jirásek

Otázka číslo 6: Jaký hudební nástroj vidíš na obrázku ? A) OrchestrionOrchestrion B) VarhanyVarhany C) PianoPiano

Otázka číslo 7: První přístroj na nahrávání a reprodukci hlasu je : A B C Fonograf Gramofon Magnetofon

Otázka číslo 8: Na fotografii vidíte portrét ? A) F. KmochF. Kmoch B) O. NedbalO. Nedbal C) V. BurianV. Burian

Otázka číslo 9: Jazz vznikl ve dvacátých letech v: A B C USA Evropě Africe

Otázka číslo 10: Nejpopulárnější tanec jazzového věku byl : A) CharlestonCharleston B) ValčíkValčík C) Hip hopHip hop

Konec Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2010/2011 Určeno pro : devátý ročník Předmět: hudební výchova Téma : DUM Způsob použití ve výuce: přezkoušení znalostí Upozornění: pro spuštění písní a fotografii musí být počítač připojen k internetu. Otevřená okna pak zmenšete na lištu.