Riskuj – hra pro chytré hlavičky

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
Advertisements

Poznávání částí lidského těla.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
VY_32_INOVACE_36_ Prvouka 3.ročník Naše tělo / části těla/
ČLOVĚK STAVBA TĚLA.
Části lidského těla Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_401, 21. sada, Přírodověda
Člověk – životní podmínky, lidské tělo
Péče o zdraví 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Hygiena ČISTOTA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Prvouka Lidské tělo a zdraví 1. ročník
…a jak Nemoc… jí předcházet Lenka Dvořáková.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ.1.07/1.4.00/ Prvouka 2. ročník Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_14_Základní hygienické návyky.
Autor: Mgr. Romana Martináková Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost ZDRAVÍ A NEMOC POPIŠ, JAK SE CÍTÍ LIDÉ NA OBRÁZCÍCH!
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3356 NázevLidské tělo Téma hodinyLidské tělo PředmětPřírodověda.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Škývarová. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Radana Marelová Název : VY_32_INOVACE_2A_19_Lidské_tělo Téma:
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníleden 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 16) Člověk.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045 AUTOR: Mgr. Marie Horehleďová NÁZEV: VY_32_INOVACE_9/03_ NAŠE ZDRAVÍ TEMA: Naše zdraví ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Zdraví Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
PYRAMIDA VÝŽIVY aneb NAUČME SE SPRÁVNĚ JÍST Obrázek 1.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_01_02_osobní hygiena Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková.
Název školy: Základní škola Dobříč, okres Plzeň - sever, příspěvková organizace Autor: Mgr. Anna Dyková Název: VY_12_INOVACE_15_Ochrana zdraví Téma: Ochrana.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
NEMOC A ÚRAZ VY_32_INOVACE_5A_07 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.03_Hygiena Datum:
Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná Lidské tělo
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_06_20_hygiena.
Znaky života člověka Průběh lidského života
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Výživa 1.ročník VY_32_INOVACE_47_Vyziva1 Prvouka - 1. ročník
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: LIDSKÉ TĚLO
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_5.ročník_ 01_Soustava opěrná a pohybová
Čistota půl zdraví VY_52_INOVACE_26
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_75_PRV1
Hlavní části těla: hlava krk trup horní končetiny dolní končetiny
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_18_lidské tělo
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
LIDSKÝ ORGANISMUS STAVBA TĚLA.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Dublovice, okres Příbram
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
Nemoc a úraz Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
Prvouka – části lidského těla a kostra
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
LIDSKÉ TĚLO Prvouka, 1.třída.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
ZDRAVÁ VÝŽIVA VLIV VÝŽIVY NA ZDRAVOTNÍ STAV LIDÍ
  ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
Transkript prezentace:

Riskuj – hra pro chytré hlavičky

Téma Body 10 30 40 20 30 20 30 10 20 10 Potraviny a výživa Hygiena a čistota Nemoc a úraz Části těla 10 30 40 20 30 20 10 40 40 30 10 20 10 20 30 40

Co je zdravější? a) Ovoce a zelenina b) Cukrovinky zpět

Vyjmenujte 5 hlavních jídel během dne zpět

Do jaké skupiny patří tyto potraviny? - párek, paštika, maso, salám Zpět

Vyberte pouze zdravé potraviny salám rajče džus celozrnný rohlík ryby salát coca-cola pivo řízek zpět

Popište svoji ranní hygienu. zpět

K čemu slouží tyto hygienické potřeby? hřeben, šampon, mýdlo, zubní kartáček, nůžky, ušní vatové tyčinky zpět

Doplňte správně věty. Ruce si ____________ teplou vodou a mýdlem. Zuby si čistím dětskou _____________ pastou. Jednou týdně si _____________ nehty a _________ uši. zpět

Co znamená slovo hygiena? zpět

Kdo pomáhá doktorovi v ordinaci? Kdo léčí děti a dospělé? Kdo pomáhá doktorovi v ordinaci? zpět

Jak se jmenuje místnost, kde čekáme na vyšetření? Na co nám lékař předepíše léky? zpět

Koho zavoláte těmito tel. čísly? 150 155 158 112 150 155 158 112 zpět

Z nabídky slov vyberte pouze úrazy. pořezání, angína, neštovice, zlomenina, žloutenka, rozbitá hlava, popálenina, chřipka zpět

Ukaž a popiš části hlavy. zpět

Rameno je umístěno pod kolenem. Krk spojuje hlavu s trupem. Ano- ne? Rameno je umístěno pod kolenem. Krk spojuje hlavu s trupem. zpět

Popište části horní končetiny. zpět

Vyberte části dolní končetiny a ukažte. stehno, zápěstí, prsty, pata, břicho, koleno, lýtko, oči, holeň zpět

Zdroj obrázků s z www stránek: Úvod- http://www.gify.nou.cz/SKOLA.htm Zdravotní sestra, porápěč- http://www.gify.nou.cz/obr1_lide.htm Kostra- http://www.gify.nou.cz/SKOLA.htm mléko, sýr, jogurt- http://www.gify.nou.cz/obr11_ovoce.htm vana – http://www.gify.nou.cz/r_wc.htm Mýdlo- http://www.gify.nou.cz/r_wc.htm Vodov .kohoutek - http://www.gify.nou.cz/r_wc.htm jídlo- http://www.gify.nou.cz/r_jidlo.htm Teploměr - http://www.gify.nou.cz/r_teplomer.htm