Seminární práce shrnutí nejčastějších chyb. 1. osobní forma  „v naší práci se budeme zabývat“ = „seminární práce se orientuje na problematiku“  „budeme.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“  Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

Příklady citací v textu
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
ESCH, generování výstupů Bc. Tomáš Milerski Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován.
M. Juříková Metodika tvůrčí práce
Řízení lidských zdrojů
Autor: Mgr. Zdeňka Krmášková
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Základy informatiky Ing. Roman Danel, Ph.D.
Finanční řízení environmentálních investičních projektů Martina Černíková Šárka Hyblerová
Přednášející: Ing. Josef Horák, Ph.D.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
stavebnictví Dřevěné konstrukce a stavby Dřevostavby (STA1)
Citace, citování Plagiátorství
Nabídka karty Soubor Soubor. Nabídka karty Domů Domů práce se schránkou formátování písma zarovnávání formát čísel práce se styly práce s buňkami vyhledávání.
sociální psychologie Škola:
Formální stránka práce
Adéla Masopustová Alena Seifrtová Lukáš Hůla
Zadání úlohy Podle předlohy vytvořte aktivní tabulku „Převádění stupňů“, ve které budete převádět hodnoty teplot ve stupních Celsia na stupně Fahrenheita.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniel Hanzlík Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Žákovské práce ZŠ ŠVERMOVA.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ZÁKLADNÍ INFORMACE Název předmětu: Základy managementu (BPH_ZMAN)
Hospodářská politika P1 (a) ZS Podmínky absolvování předmětu
Průběžné poznámky Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Řídící procesy po obsahové stránce Ondřej Šimeček Vladimír Gorej Tomáš Ludvík Petr Slamiak Praha, ČZU, 2006.
pro navazující magisterské studium TVS
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Jak napsat odbornou práci?
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Dějepis Ročník : 7.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Eviromentální výchova.
Rok vydání Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Jak řídit a vést lidi Březinová Ludmila
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Funkce tangens a kotangens Autor: Mgr. Petr.
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Stroje a zařízení Prvky sběrnicových systémů (EL14-2.část) Ing. Josef Nevařil ELEKTROTECHNIKA.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Logické funkce Vypracoval:Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Daniel Hanzlík Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Sebepoznání a sebereflexe
Název Výživová pyramida
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrické vlastnosti.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Bibliografické citace a metody citace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára.
ČÍSLICOVÁ TECHNIKA synchronní čítače
Tereza Konečná /0 Obálka 2/1 Obálka Titulní list/patitul 2/2.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Katedra Řízení Podniku Řízení Lidských Zdrojů
S využitím prezentací Mgr. Pavlíny Mazáčové, Ph.D.:  Jak napsat dobrý odborný článek  Tvorba odborného textu.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2011
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Čt 9.20 –
Дац.В.А.Міхедзька Геапалітычнае становішча Беларусі ў я гг. XX ст. Заходняя Беларусь у складзе польскай дзяржавы 1.Рыжская мірная дамова 1921 г.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Název.
Citace a návod jak citovat
Transkript prezentace:

Seminární práce shrnutí nejčastějších chyb

1. osobní forma  „v naší práci se budeme zabývat“ = „seminární práce se orientuje na problematiku“  „budeme vycházet“ = „na základě“

2. průběžné citace  V textu SP máte např. text: Rozhodnutí o insourcingu se obvykle týká především získání kontroly nad procesy nebo kompetencemi, které jsou pro podnik kritické z hlediska podstaty jeho existence [05].  V seznamu literatury pak máte: [05] Insourcing [on-line]. [cit ]. Dostupné na

2. průběžné citace  V textu SP máte např. text: Rozhodnutí o insourcingu se obvykle týká především získání kontroly nad procesy nebo kompetencemi, které jsou pro podnik kritické z hlediska podstaty jeho existence (Hron, 2005).  V seznamu literatury pak máte: Hron, J.: Insourcing. Praha: ČZU, ISBN 80-xxx-xxxx-xx.

3. formát seznamu literatury  [01] Armstrong, M.: Řízení lidských zdrojů. 10. vyd. Praha: Grada ISBN  [02] Stuchlová, L., Salát, J.: Nabízené benefity by měly především motivovat [on-line]. [cit ]. Dostupné na benefity-by-mely-predevsim-motivovat  [05] Pružné výhody [on-line]. [cit ]. Dostupné na

3. formát seznamu literatury  Armstrong, M.: Řízení lidských zdrojů. 10. vyd. Praha: Grada ISBN  Stuchlová, L., Salát, J.: Nabízené benefity by měly především motivovat [on-line]. [cit ]. Dostupné na benefity-by-mely-predevsim-motivovat  Pružné výhody [on-line]. [cit ]. Dostupné na

4. citování obrázků/tabulek Tabulka č. 1: Název tabulky [09] Graf č. 1: Název tabulky Zdroj: [09] Zdroj: Hron, 2005.