Procvičování vlastnosti kvadratické funkce. Určete vlastnosti funkcí z minulého procvičování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pojem FUNKCE v matematice
Advertisements

Rozcvička Urči typ funkce:
Exponenciální funkce Exponenciální funkcí o základu a nazýváme každou část funkce, která je dána rovnicí: Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
F U N K C E III Funkce 20 Goniometrické funkce s absolutní hodnotou
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
F U N K C E II Funkce 5 Mocninná funkce 3 Čihák Plzeň 2013, 2014.
Pojem funkce Lineární funkce Kvadratické funkce
Limita posloupnosti (Orientační test )
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
Základy infinitezimálního počtu
Funkce Vlastnosti funkcí.
Rozcvička Urči typ funkce:.
KVADRATICKÁ FUNKCE.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_106.
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B01 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_743.
Kvadratická funkce Lukáš Zlámal.
Exponenciální funkce Körtvelyová Adéla G8..
Exponenciální a logaritmické funkce a rovnice
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A15 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VLASTNOSTI FUNKCÍ Příklady.
LINEÁRNÍ FUNKCE.
Funkce lineární kvadratická nepřímá úměrnost exponenciální
graf kvadratické funkce
vlastnosti lineární funkce
Logaritmické funkce Michal Vlček T4.C.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B07 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníListopad.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
2. M Definiční obor, obor funkce. Vrchol paraboly: V=[1;-4]  Minimum funkce (nejnižší bod)  Mění se průběh funkce V=[1;-4]  Minimum funkce (nejnižší.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 10 Kvadratická funkce 2.
Číselné posloupnosti.
Procvičování graf lineární funkce. Narýsujte graf následujících funkcí.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A10 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A8 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníZáří 2012.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Graf kvadratické funkce
Průběh funkce 2. M.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08A11 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníŘíjen.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B04 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníListopad.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Matematický milionář Foto: autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Funkce a jejich vlastnosti
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Rozcvička Urči typ funkce:
Graf a vlastnosti funkce
8. Vlastnosti funkcí – monotónnost funkce
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Funkce a jejich vlastnosti
Matematický milionář Foto: autor
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
11. Vlastnosti funkcí – extrémy funkce
MAXIMUM A MINIMUM FUNKCE
Kvadratická funkce Matematika – 9.ročník VY_32_INOVACE_
Transkript prezentace:

Procvičování vlastnosti kvadratické funkce

Určete vlastnosti funkcí z minulého procvičování

D f = R H f =  4;  ) klesající na (-  ;4  rostoucí na  4;  ) monotónní není omezená zdola maximum nemá minimum x = 4 Výsledek Pokračovat

D f = R H f =  -2;  ) klesající na (-  ;-1  rostoucí na  -1;  ) monotónní není omezená zdola maximum nemá minimum x = -1 Výsledek Pokračovat

D f = R H f = (-  ;6  rostoucí na (-  ;3  klesající na  3;  ) monotónní není omezená shora maximum x = 3 minimum nemá Výsledek Pokračovat

D f = R H f =  -2;  ) klesající na (-  ;3  rostoucí na  3;  ) monotónní není omezená zdola maximum nemá minimum x = 3 Výsledek Pokračovat

D f = R H f = (-  ;5  rostoucí na (-  ;2  klesající na  2;  ) monotónní není omezená shora maximum x = 2 minimum nemá Výsledek Pokračovat

D f =  3;6  H f =  2;6  klesající na  3;4  rostoucí na  4;6  monotónní není omezená zdola i shora, tedy omezená maximum x = 6 minimum x = 4 Výsledek Pokračovat Grafem je část paraboly

D f =  -2;2  H f =  2;  ) klesající na  -2;0  rostoucí na  0;2  monotónní není omezená zdola i shora, tedy omezená maximum x = -2; 2 minimum x = 0 Výsledek Pokračovat

D f =  2;4  H f =  2;4  klesající na  2;3  rostoucí na  3;4  monotónní není omezená zdola i shora, tedy omezená maximum x = 2; 4 minimum x = 3 Výsledek Pokračovat

D f =  1;4  H f =  -2;6  rostoucí na  1;3  klesající na  3;4  monotónní není omezená maximum x = 3 minimum x = 1 Výsledek Pokračovat

D f = (1;5) H f = (4;6  rostoucí na (1;3  klesající na  3;5) monotónní není omezená maximum x = 3 minimum nemá Výsledek Pokračovat Pozor na závorky!

D f =  3;7) H f =  -2;2  klesající na  3;5  rostoucí na  5;7) monotónní není omezená maximum x = 3 minimum x = 5 Výsledek Pokračovat

D f = (-  ;6  H f = (-  ;5  rostoucí na (-  ;5  klesající na  5;6  monotónní není omezená shora maximum x = 5 minimum nemá Výsledek