Optimalizace pro vyhledávače Robert Němec RobertNemec.com.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhledávací stoje na Internetu. (vyhledavače pro začátečníky)
Advertisements

neztraťme se NA INTERNETU!
Prezentace pro rodiče a uživatele Internetu © PaedDr. Miloslav Psota, 2012.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
INTERNET A ELEKTRONICKÁ POŠTA
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Jak se stát miláčkem vyhledávačů
Dana Sigmundová Zásady vyhledávání, správná technika vyhledávání, databáze EBSCO ÚK FSS MU, úterý a středa 11. a Ústřední knihovna FSS MU.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
školení internetového vyhledávače
Slovníky cizích slov Teď pustila mě pasivita a ty jsi moje priorita jsem hnedle vedle z cizích slov no jak ta jedle nebo the Fir. Až naučím se cizí řeči.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Školení internetového vyhledavače Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Vyhledávání na Internetu
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Základy informatiky Internet Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení Hornicko – geologická fakulta.
Farmakoinformatika seminář - 1 Mgr. Zdeněk Kučera, Ph.D. Remedia s.r.o kucera.xf.cz.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Informace – vyhledávání informací
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_247 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Návrh a tvorba WWW Přednáška 1
Informatika - prezentace
Online a Offline komunikace
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Pro předmět Jazykový projev (2014/15) připravila Eva Cerniňáková Jabok - Vyšší odborná škola sociálně.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
1 IRDA: Chování zákazníků v digitálním věku. Robert Němec RobertNemec.com, s, r. o.
MS Internet Explorer Prohlížeč – zobrazuje www stránky Obsahuje:
Vyhledávání českých regionů a měst uživateli Google autor bakalářské práce: Markéta Návratová vedoucí bakalářské práce: doc. Dr. Ing. Jiří Horák BAKALÁŘSKÁ.
Vyhledávání informací na internetu
Od Lucie Zíbové z 9.A. Autorské právo Autorské právo je právo autora k dílu. Autorské právo vzniká hned po zveřejnění díla. Autorské právo se značí ©(C.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Informační blok k předmětu Jazykový projev (2012/13)
Optimalizace pro vyhledávače SEO Adam Kratochvíl EI4.
Název prezentace Autor prezentace Základní škola Blovice Družstevní Blovice.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Pokročilé vyhledávání VY_32_INOVACE_11 Sada 12 Základní škola.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
MIS - Manažerské informační systémy 1. cvičení – Internet a informace
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Překladač VY_32_INOVACE_17 Sada 12 Základní škola T. G. Masaryka,
INTERNET.
Školení internetového vyhledávače
Zvěrolékař každého druhu
Počítačová síť a internet Radek Pinc
Informační zdroje o Evropské unii zimní semestr 2007.
Scholar Google Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a vzdělávání. Vyhledávání v angličtině.
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Osnova Prezentace.
Vyhledávání na internetu, SEO
KURZ ZÁKLADY PRÁCE S POČÍTAČEM 1 Vyhledávání na internetu Autor: Mgr. Aleš Kozák.
Internet a informace MIS - Manažerské informační systémy Internet a informace Ing. Jan Luhan
Jak vyhledávat informace na Internetu Vypracoval: Petr Boula VT-Te.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
Tribuna českého obchodu TZB
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Optimalizace pro vyhledávače Robert Němec RobertNemec.com

Nemusíte si dělat poznámky  Celá přednáška bude na adrese Tohle je SEO novinky.robertnemec.com/junior-internet-2005/

Představte si, že bych měl adresu 1&term=-1&prce=-1&zajezdkategorie=-1&dny=- 1&doit=1&state=1&easy=0&sort=1&statdotaz=1  Zapamatovali byste si ji?  Věděli byste, o co se jedná?  Šla by nadiktovat do telefonu?  Vešla by se na malý kousek papíru?

Jak funguje vyhledávač (zjednodušeně)  Člověk vymyslí, jak bude vyhledávač fungovat  Cíl: co nejlepší výsledky vyhledávání: 1. uživatelé budou využívat vyhledávač častěji, 2.vyhledávač bude mít více peněz (PL, PPC, cross- marketing…).  Robot proleze internet a hledá stránky.  Stránky pak vyhledávač seřadí podle toho, jak si myslí, že jsou nejlepší pro uživatele.

Jak přemýšlí pavouk (zjednodušeně) Dračí doupě Pán Prstenů Dungeons & Dragons Hlavní stránka !!! domena.cz/str.asp?catid=1&prodid=1 domena.cz/str.asp?catid=1&prodid=2 domena.cz/str.asp?catid=1&prodid=3

Vyhledávače postupují podle schémat  Postupy jsou známé a zveřejněné:  Google:  Yahoo!:  Jyxo (Seznam):  Morfeo:

Co dělat a nedělat  Vyhledávače vítají naoptimalizované stránky  Vyhledávače nebojují proti SEO  I tak mají peněz dost  V roce 2004 šlo do SEM 4,087 miliard dolarů  Placené odkazy z toho získaly 3,53 miliard USD  Nesnažte se ale vyhledávače podvést  Nesnažte se tvářit jako někdo, kdo nejste

Děkuji Vám za pozornost  A kdybyste se chtěli přidat k našemu týmu, neváhejte mi dát vědět