Odměňování a rozvoj zaměstnanců na dělnických pozicích ve společnosti Makro Cash & Carry ČR, s.r.o. a METRO Cash & Carry Slovakia, s.r.o. 1. Introduction.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
III. výroční kongres poskytovatelů sociálních služeb ČR
Advertisements

Výběr do SCM na sezónu 2009 Michal Vabroušek ÚTM.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Celkově mají Češi půjčeno kolem 800 miliard korun, z toho přes 650 miliard u bank. S rostoucím počtem půjček však narůstá také množství lidí, kteří mají.
Nauka o podniku Seminář 6..
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Finanční gramotnost Fynanční gramotnost
Interkulturní komunikace - angličtina jako lingua franca (společný jazyk) v interní komunikaci Marcel Pikhart Institut interní komunikace Praha, 21/2/2013.
Řízení lidských zdrojů
Implementace SAP Business One
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Vítáme Vás na dnešním odpoledním setkání na téma…
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Benefity efektivní investice do zaměstnanců aneb jak zvýšit jejich motivaci k pracovnímu výkonu © Siemens VDO Automotive AG 2007 | SV HR TRU.
Hodnocení prací, jako základ spravedlivého mzdového a motivačního systému.
SBĚR A ANALÝZA VZDĚLÁVACÍCH A ROZVOJOVÝCH POTŘEB V ČESKÉ SPOŘITELNĚ, a.s. Mgr. Oldřich RANDULA, ředitel odboru vzdělávání, ČS, a.s. HR ŽIVĚ leden.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Úsporná opatření v působnosti MPSV a daních z příjmů.
Manažírci a šéfíci Jakub Stránský The White-Collar World Director General Manager Head of the Board Chief Executive Officer.
SAINT-GOBAIN ADFORS CZ s.r.o.
SOUTĚŽ studentského sdružení EKONOM I. Řešitelské příklady II. Tip na kurz akcie ČEZ (BCPP, :15) III. Losování ze všech účastníků soutěže Počet.
Projektový záměr IPn Kariérní systém učitelů
BENEFITY PRAHA Lesy České republiky, s.p.
1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.
Manažeři ČSOB Rozvoj kompetencí a využití potenciálu
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
InSITE - between you and information Hynek Rais, ředitel pro poradenské služby inSITE, s.r.o. Cyklus workshopů v rámci HR živě „Jak si správně vybrat“
NS-LEV 21 pro český sport Jiří Šlégr http://
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_231.
Odměňování a stimulace
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Implementace systému flexibilních benefitů
Systémy odměňování a hodnocení. K čemu slouží odměňování?
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_11_GRAMOTNOST Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
INTERNÍ TRÉNINK V EUROTELU prezentace pro HR ŽIVĚ, 22/09/2005 Eva Hejlová, Václav Krecl.
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:14. září 2012 Číslo.
Efektivní odměňování GE Money srpen General Electric – 6 divizí GE MoneyGE Healthcare NBC Universal GE InfrastructureGE Industrial GE Commercial.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Zaměstnanecký benefit
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Odměňování (Compensation & Benefits) Occasion:FSS v Brně - Personalistika prakticky Date: Present:Jan Brol ík.
LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Propojení „soft“ nástrojů a „hard“ podpory je nutnost
Oskarovy Flexibilní Benefity. Čeho chceme dosáhnout? Dlouhodobé plnění firemních cílů Jaké schopnosti k tomu potřebujeme? Schopnost oslovit, zaměstnat.
MIND THE GAP Transformace globální komunikační strategie do lokálního prostředí Libor Kytýr – Corporate Affairs Communication Manager, Tesco.
PÉČE O PRACOVNÍKY.
Odměňování pedagogických pracovníků
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Struktura podnikatelského plánu
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Do not put content in the brand signature area Zuzana Smolinsky, Manager Communications and PR ING Commercial Banking Praha, 23. listopadu, 2010 Snídaně.
Listopad 2015 Jak spočítat přínos investice do HR? Pavel Jirůtka
1 Důchodové pojištění. 2 Důchodové pojištění v roce 2012 Důchodové pojištění musí mít každý občan ČR Sociální pojištění se skládá ze tří složek: - důchodové.
Letní HR škola 2016, 24. srpna 2016 Systémy odměňování - interně spravedlivé - konkurenční - cílené na produktivitu Martina Možná, HR ředitelka, Schindler.
Cacio Otázky z personalistiky pro IT Manažery: Jak vybrat vhodné pracovníky.
Benefity. Výhody poskytování benefitů pro zaměstnavatele:  úspora mzdových nákladů s ohledem na daňové úlevy  účinný nástroj personálního managementu.
Pracovní příležitosti na SŽDC, trendy železniční profese
Celková odměna a její komunikace
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
LIDÉ, MZDY a BENEFITY v EDWARDS
Zaměstnanecký benefit
Benefity.
Česka spořitelna je členem Erste Group
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Benefity a odměňování Příspěvek v rámci sekce státní služba
Transkript prezentace:

Odměňování a rozvoj zaměstnanců na dělnických pozicích ve společnosti Makro Cash & Carry ČR, s.r.o. a METRO Cash & Carry Slovakia, s.r.o. 1. Introduction (Duration 30min) Eva Huříková Internal Communication Manager / Regional HR Manager 21.5.2008 Content Notes:

1. Představení společnosti Makro/METRO v ČR a na Slovensku Základní informace o společnosti, oblast působení Struktura zaměstnanců, hierarchie, kompetence 2. Rozvoj a odměňování zaměstnanců na dělnických pozicích Rozvoj a trénink zaměstnanců - možnosti tréninku a kariérového růstu, nástroje hodnocení Odměňování; návaznost na výkon a hodnocení zaměstnanců, finanční benefity

METRO Cash & Carry – a core division of METRO Group 1 Organizational structure METRO Cash & Carry – a core division of METRO Group Cash & Carry Food retail Nonfood specialty Countries: 11 Stores: 558 Department stores Countries*: 29 Stores*: 601 Countries: 3 Stores: 592 Countries: 2 Stores: 142 Group Buying (MGB) Advertising (MGA) Real Estate (MAM) Logistics (MGL) IT (MGI) METRO Group sales: € 53.59 bn (2005)

4.5 million m² total sales area METRO Cash & Carry je mezinárodním leaderem na poli samoobslužných velkoobchodů 602 stores in 29 countries* 4.5 million m² total sales area Approx. 100,000 employees Sales of € 29.9 billion in 2006

Pouze registrovaní zákazníci: wholesale vs. retail 3 Business concept Pouze registrovaní zákazníci: wholesale vs. retail Lokální výrobci Dovozci What exactly do we mean by wholesale? “Wholesale means that it supplies businesses with goods, satisfying their core and supplementary business needs. Consequently, wholesale is internationally defined as sales of goods to business entities, as e.g. other wholesalers, retailers, restaurants, hotels, institutional buyers and industrial operations.” In contrast, retail is defined as a sale to an end-consumer for his or her private consumption. HoReCa Trader CBU Konečný spotřebitel

One business unit Od r. 2000 Od r. 1997 5 velkoobchodních jednotek Cca 1200 zaměstnanců 17,6 miliardy SK – 2. největší obchodník na trhu Od r. 1997 12 velkoobchodních jednotek cca 3 500 zaměstnanců Head office v Praze – cca 270 zaměstnanců 39,3 miliardy CZK – 4. největší obchodník na trhu

Adaptace zaměstnanců Adaptační plány Trénink v rámci adaptace Prvních pět pracovních směn Trénink v rámci adaptace 3 interní trenéři (metodicky řízeni tréninkovým oddělením) Péče o zákazníka; Řešení obtížných situací pro recepční; Řešení obtížných situací pro pokladní Ostatní tréninky (MPOS – pro pokladní, E-learning,…)

Empowerment – AP1, AP2, AP3 Posílení zodpovědnosti, možnosti diferenciace zaměstnanců na základní úrovni On the job training; potvrzení do pozice po úspěšném absolvování praktického testu Platové zvýhodnění (také variabilní složka)

Gallup – Q12® Employee Engagement Účast všech zaměstnanců na všech úrovních Výsledky na úrovni týmů Klíčová role vedoucího týmu/oddělení

Odměňování zaměstnanců Klasifikace společnosti HAY Fixní a variabilní složka mzdy pro všechny pozice U dělnických pozic tvoří variabilní složka mzdy 17%-23% (v retailu průměrně 16%) Variabilní složka mzdy závislá na pracovním hodnocení zaměstnance

Variabilní složka mzdy Základní pozice – měsíční Liniový management – měsíční i roční Vyšší management – roční

Hodnocení zaměstnanců Na základních pozicích – měsíční - vázáno na variabilní složku mzdy Na jednotlivých úrovních celkový objem tzv. bonusové banky odstupňován

Benefity Stravování – ve většině VO – kantýna i během noční směny Penzijní připojištění (příspěvek vyplácen po 1 roce v pracovním poměru) Poukázky na sportovní, kulturní, vzdělávací a jiné aktivity (3.600,- Kč/ročně) Zaměstnanecká nákupní karta Až 5 volných dní ročně navíc Očkování proti chřipce; vitamíny v zimním období Výroční odměny – po 5, 7, 10 letech u společnosti Finanční dary při významných životních výročích Vánoční balíčky Společenské a sportovní akce pro zaměstnance Ohodnocení pro zaměstnance měsíce Interní magazín doručovaný na soukromou adresu zaměstnance

Děkuji za pozornost! Eva Huříková Internal Communication Manager / Regional HR Manager eva.hurikova@makro.cz