Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ERASMUS INTENZIVNÍ PROGRAMY V INŽENÝRSKÝCH VĚDÁCH Intenzivní programy jako jeden z nástrojů internacionalizace VŠ Martina Hudečková Mezinárodní oddělení.
Advertisements

Time management.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Etika autenticity-Charles Taylor Zpracoval : J.Lang.
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Projekt CENTRAL EUROPE Promoting traditional collection and use of wild plants to reduce social and economic disparities in Central Europe (2011 – 2013)
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
 Americký ekonom a profesor na univerzitě Berkeley  Narozen 27.září 1932, Superior, Wisconsin (USA)  Byl studentem Ronalda Coase a Herberta Simona.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
Škola Střední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č. Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Financování politických stran a regulace politických kampaní Prorůstání ekonomiky a politiky Vladimíra Dvořáková CESTA Praha, , hotel Jalta.
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Projekt OP RLZ 0207 „Pracujeme chytřeji“ – chytré praktiky firem a jejich filmování Petr Dostál - UTB ve Zlíně.
Hodnocení UJEP AK ČR Závěry a doporučení. Personální zajištění posilovat kvalifikační strukturu pracovišť - vytvořit realistické a kontrolovatelné plány.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Koncepce marketingového řízení
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Zpráva o světových investicích 2006 (UNCTAD) KONFERENCE OSN PRO OBCHOD A ROZVOJ (UNCTAD)
Spolupráce ČR - Slovinsko v aplikované výpočetní geometrii v rámci projektů Kontakt v l Řešitelé : Doc.dr.ing.Ivana Kolingerová, Západočeská univerzita,
(1892 – 1993). - narozen 1892 v Osace v Japonsku se odstěhoval do USA - roku 1920 získal titul Ph.D na Columbijské univerzitě se stal prezidentem.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE/18/B3 AutorMgr. Karolína Kofránková Období vytvořeníLeden.
Strategie AGE MANAGEMENTu v české republice
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Erving Goffman - narodil se 11. června 1922 a zemřel 19.listopadu Americký sociolog kanadského původu - Během 60. a 70. let 20.st. Patřil mezi nejvlivnější.
Douglas McGregor (1906 – 1964).
(13. duben 1948 – 3. září 2008). Jeden z nejvlivnějších světových autorů v oboru podnikového managementu a průkopník významných manažerských inovací 2.
Sir Richard Charles Nicholas BRANSON
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji 29. – OSTRAVICE Komercializace výsledků výzkumu a vývoje (marketing.
13. dubna září JEDEN Z NEJVLIVNĚJŠÍCH SVĚTOVÝCH AUTORŮ V OBORU PODNIKOVÉHO MANAGEMENTU A PRŮKOPNÍK VÝZNAMNÝCH MANAŽERSKÝCH INOVACÍ.
James Champy *1942 Massachusetts, USA. Biografie 1963 Massachusetts Institution of Technology 1968 titul na Boston College Law School 1969 Index Systems.
- narozen roku 1906 v Michiganu - studium psychologie na College of the City of Detroit - první titul v roce studium na Harvardu, kde získal.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
TERI – L 2015 – PREZENTACE MAREK JELÍNEK, DAVID FRIC
Vítejte na MARKETINGU. Údaje Vyučující: Klára Doležalová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
Lyndall Fownes Urwick Vypracovali: Filip Devera Otto Jarolímek.
Abraham Harold Maslow „To, co člověk může být, to musí být.”
Philip kotler.
Základy marketingu. Údaje Vyučující: Klára Kašparová Katedra podnikového hospodářství Č. dveří 634 Tel.:
1 Jak získat nejlepší důkaz: Multizdrojové vyhledávání a kritické hodnocení Merck Manual of Diagnosis and Therapy Scholar Google Medline (PubMed) Cochrane.
Think Tanks in the Czech Republic Martin Bajtler.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_99_SCHOOLANDEDUCATION Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
ODDĚLENÍ ZAHRANIČNÍCH STYKŮ (OZS) ozs.vse.cz MOŽNOSTI STUDIA V ZAHRANIČÍ.
Význam Philipa Kotlera pro moderní marketing Lucie Pöschková O3.
Podpora inovací ve firmách: SME Instrument a FTI Mgr. Andrea Nogová
DEPARTMENT OF HR MANAGEMENT UNIVERSITY OF ECONOMICS, PRAGUE | W. CHURCHILL Sq. 4 | Prague 3 | kp.vse.cz CSR jako součást výuky personálního managementu.
Matice výrobkového portfolia Bostonská matice Podstata matice Pomůže rozhodnout, které produkty je vhodné podporovat a které se naopak mohou z nabídky.
ODBOR MARKETINGU A VNĚJŠÍCH VZTAHŮ Mgr. Petra Švambergová FREEMOVERS, STÁŽE A DALŠÍ STIPENDIA.
MAGISTERSKÝ STUDIJNÍ PROGRAM: HOSPODÁŘSKÁ POLITIKA A SPRÁVA
Zásady správné prezentace
The stem engagement europe project
Zdravotnický management
MAPLIMAT Modernizace studia aplikované matematiky
Úvodní hodina, plán výuky
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Portfolio analýza Model GE
Zdravotnický management
Zdravotnický management
Vídeňský kongres.
Konflikt, koření života
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Vítejte na MARKETINGU.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Zdravotnický management
data aktuální ke dni Bc. Petra Razáková
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Transkript prezentace:

Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu

 born 27 May 1931 in Chicago  master's degree at the University of Chicago in economics  PhD at Massachusetts Institute of Technology in economics  postdoctoral work in mathematics at Harvard University  postdoctoral work in behavioral science at the University of Chicago

 Působí jako profesor na Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University v oboru mezinárodní marketing  zastával funkci ředitele American Marketing Association  Pracoval jako konzultant pro řadu významných amerických i zahraničních firem v oboru mezinárodní marketing  Často navštěvuje Evropu, Asii i Jižní Ameriku a přednáší firmám, mj. i o nových příležitostech, které se nabízejí na globálním trhu

 Třikrát získal cenu Alpha Kappa Psi za nejlepší příspěvek do renomovaného časopisu Journal of Marketing  Obdržel řadu dalších vyznamenání a cen, například cenu Paula D. Converse, kterou uděluje American Marketing Association za výjimečný přínos k rozvoji teorie marketingu, či cenu Stuarta Hendersona Britta „Marketér roku“  American Marketing Association mu dále udělila cenu „Vynikající pedagog roku v oboru marketing“  od Academy for Health Care Services Markeeting dostal „Cenu za přínos pro rozvoj teorie marketingu v oblasti zdravotnictví“  Získal čestné doktoráty na řadě významných světových univerzit, např. ve Stockholmu, v Curychu, v Aténách, v Krakově, v Paříží a ve Vídni

 Je autorem publikace Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola, která se dočkala jedenácti vydání a je nejrozšířenější učebnicí marketingu pro vysoké školy na světě. Je autorem dalších sedmnácti knih a napsal přes sto statí pro renomované světové časopisy.  Mezi jeho nejznámější díla patří např.: 10 smrtelných marketingových hříchů, Inovativní marketing, Marketing, Marketing management(10 dílů), Marketing od A-Z…

 Nejnovější kniha nejvýznamnějšího a nejvlivnějšího světového arketingového poradce a autora Philipa Kotlera  osmdesát nejdůležitějších marketingových pojmů, koncepcí a principů pro snadný přístup k potřebným informacím  Ph.K. říka, naučit se marketingu může člověk za den ale k tomu, aby člověk marketing zvládl na mistrovské úrovni, potřebuje celý život (řečeno optimističtěji: človek nesmí ztrácet chuť učit se každý den něčemu novému)

 Sám autor v předmluvě říká: „Rozhodně nebylo mým záměrem napsat další osmisetstránkovou učebnici marketingu… Naopak, mým cílem bylo předložit podnětné myšlenky…“  Podává nikoliv ucelené teorie a uzavřené myšlenkové vývody (jak by se jistě slušelo na učebnici) ale podněty, pozorování a náměty k přemýšlení, probudí ve vás tvůrčí myšlenkové touhy a přiměje vás zmocnit se těchto osmdesáti pojmů ne staticky, ale jako suroviny pro další práci  Jste to vy, kdo se vydává naznačenými cestami a hledá, co se skrývá za koncem jednotlivých kapitol.

„Marketingový pracovník, jemuž chybí životní elán, nemůže být efektivní,“

Philip Kotler Live in Prague again Winning Marketing Ideas to Escape the Economic Hardship Summit Termín: 19. listopadu 2010 Místo konání: Prague Marriott Hotel

Vypracovali:Stano Pello Petr Málek Zdroje: