Jeden z nejvýznamnějších a nejvlivnějších lidí světového marketingu
born 27 May 1931 in Chicago master's degree at the University of Chicago in economics PhD at Massachusetts Institute of Technology in economics postdoctoral work in mathematics at Harvard University postdoctoral work in behavioral science at the University of Chicago
Působí jako profesor na Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University v oboru mezinárodní marketing zastával funkci ředitele American Marketing Association Pracoval jako konzultant pro řadu významných amerických i zahraničních firem v oboru mezinárodní marketing Často navštěvuje Evropu, Asii i Jižní Ameriku a přednáší firmám, mj. i o nových příležitostech, které se nabízejí na globálním trhu
Třikrát získal cenu Alpha Kappa Psi za nejlepší příspěvek do renomovaného časopisu Journal of Marketing Obdržel řadu dalších vyznamenání a cen, například cenu Paula D. Converse, kterou uděluje American Marketing Association za výjimečný přínos k rozvoji teorie marketingu, či cenu Stuarta Hendersona Britta „Marketér roku“ American Marketing Association mu dále udělila cenu „Vynikající pedagog roku v oboru marketing“ od Academy for Health Care Services Markeeting dostal „Cenu za přínos pro rozvoj teorie marketingu v oblasti zdravotnictví“ Získal čestné doktoráty na řadě významných světových univerzit, např. ve Stockholmu, v Curychu, v Aténách, v Krakově, v Paříží a ve Vídni
Je autorem publikace Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola, která se dočkala jedenácti vydání a je nejrozšířenější učebnicí marketingu pro vysoké školy na světě. Je autorem dalších sedmnácti knih a napsal přes sto statí pro renomované světové časopisy. Mezi jeho nejznámější díla patří např.: 10 smrtelných marketingových hříchů, Inovativní marketing, Marketing, Marketing management(10 dílů), Marketing od A-Z…
Nejnovější kniha nejvýznamnějšího a nejvlivnějšího světového arketingového poradce a autora Philipa Kotlera osmdesát nejdůležitějších marketingových pojmů, koncepcí a principů pro snadný přístup k potřebným informacím Ph.K. říka, naučit se marketingu může člověk za den ale k tomu, aby člověk marketing zvládl na mistrovské úrovni, potřebuje celý život (řečeno optimističtěji: človek nesmí ztrácet chuť učit se každý den něčemu novému)
Sám autor v předmluvě říká: „Rozhodně nebylo mým záměrem napsat další osmisetstránkovou učebnici marketingu… Naopak, mým cílem bylo předložit podnětné myšlenky…“ Podává nikoliv ucelené teorie a uzavřené myšlenkové vývody (jak by se jistě slušelo na učebnici) ale podněty, pozorování a náměty k přemýšlení, probudí ve vás tvůrčí myšlenkové touhy a přiměje vás zmocnit se těchto osmdesáti pojmů ne staticky, ale jako suroviny pro další práci Jste to vy, kdo se vydává naznačenými cestami a hledá, co se skrývá za koncem jednotlivých kapitol.
„Marketingový pracovník, jemuž chybí životní elán, nemůže být efektivní,“
Philip Kotler Live in Prague again Winning Marketing Ideas to Escape the Economic Hardship Summit Termín: 19. listopadu 2010 Místo konání: Prague Marriott Hotel
Vypracovali:Stano Pello Petr Málek Zdroje: