Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhledávací stoje na Internetu. (vyhledavače pro začátečníky)
Advertisements

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
J AK SE ZAŘADIT DO SPOLEČNOSTI ? N A KOHO SE MOHU OBRÁTIT ? Praktická část.
… do Česka přišel crowdfunding. Co je a co není Hithit? Hithit není charita. Tu děláme pro dobrý pocit, na Hithitu nakupujeme a tím podporujeme.
6 Výpočetní technika Ing. Jan Popelka, Ph.D. odborný asistent
Jak psát tiskovou zprávu?
1 PUBLIC RELATIONS 1 … aneb Vztahy s médii jsou základem dobrého PR – mějte rádi novináře OLGA JURÁŠKOVÁ UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.
Virtuální pobočka Moderní doplněk k prodejním kanálům Hypoteční banky Jan Sadil, Bohdan Suchánek 14. září 2011.
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
3. A dál… Účast na 13. konferenci Forum 2000 Založení Fyzikální klubu při SPŠE Pardubice.
Workshop - internetové poradenství. Vzdělávání v oblasti IP Nová oblast Nová oblast  Pro nás  Obecně Do současné doby se kurzům IP věnovaly zejména.
Tvorba snímků v PowerPointu
Může ji lékař ovlivnit? Jan Soukup Psychiatrická klinika 1.LF UK a VFN, Praha Centrum pro léčbu poruch příjmu potravy Motivace k odvykání kouření.
Nedostatek času pro nás důchodce by již neměl existovat. ČAS důchodců.
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
Umění prezentace.
SUŠMÁNIE aneb všechny barvy SUŠ. SUŠMÁNIE Poděkování:
Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:VY_32_INOVACE_DUM51_06 Sada:VY_32_INOVACE_DUM51 Autor: Mgr. Jaroslav HASIL Ročník/předmět:6. – 9.ročník,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.01 Téma: PowerPoint Číslo.
KURZOVNÍ LÍSTKY, PŘEVODY MĚN
„Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje.
1 „Správná argumentace“  S čím musíme bojovat?  Co chtějí slyšet?  kroky úspěšné prezentace  Těžce na cvičišti, lehce na bojišti.
Sociologie zpravodajství. Frekventovaná témata zkoumání produkce zpráv výběr událostí do zpráv vztah novinářů s informačními zdroji profesní normy a jejich.
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Elevator pitch/speach
Vedoucí práce: doc. PhDr. Ing. Mgr. PhD.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Seminární práce N_TiM/pMPH.
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Nedočkavý šéf sleduje hodinky... Už nevěří, že jeho nejlepší pracovník dorazí včas, aby dokončil jednu důležitou zprávu nutnou pro schůzi, která za chvíli.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK256.
Makroekonomie I ( Cvičení 9 – Měnový kurz)
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
PHDZ2 Filozofie pro doktorské studium 2 1) Základní informace o organizaci studia 2) Úvod do komunikace vědy Zdeňka Jastrzembská
Působení psychologa jako člena týmu odborných pracovníků projektu AVC
DAŇOVÁ EVIDENCE – ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Mikulová. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Prezentační tipy pro přípravu Virtuálního kursu. Titulní strany a titulky.
VÝZKUM A ANALÝZA SITUACE PROJEKČNÍCH A INŽENÝRINGOVÝCH FIREM 2012 Tomáš Krejča, BenchCom BenchCom, s.r.o. Černokostelecká Říčany.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Co je to hoax? HOAX je poplašná zpráva, která obsahuje nepravdivé anebo zkreslené informace.
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
A Nový rok se pousmál, maličkou ručkou mu zamával a děl : „Jak rád bych všechna lidská přání vyslyšel, na to jsem ale příliš malý pán a nezvládnu to všechno.
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Vzdělávání, výzkum a praxe územního rozvoje K možnostem vzájemné spolupráce.
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
… do Česka přišel crowdfunding. Jak to začalo… „Máme s klukama kapelu, nemůžeš se zeptat ňákejch firem, jestli by nám nedali peníze? Dáme.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 14 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: říjen 2012 Ročník: 7. Vzdělávací.
Co dělat když ztratíte práci… ?. Ztráta zaměstnání….  Pro mnoho lidí je to nepříjemnou záležitostí.  Dokáže pořádně zacloumat životem a odráží se i.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
Co dělat a čeho se vyvarovat, žádají-li media o informaci
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Jak na PR (absolutní základ)
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Umění ptát se Jitka Navrátilová, Ph.D
Seminář ze sociální psychologie
Management Tvorba prezentací ppt.
Název projektu: Moderní škola
Specifika ocenění zasilatelských podniků na příkladu konkrétní firmy
Nedočkavý šéf sleduje hodinky...
Městská knihovna jevišovice
Inkontinence Jeden z nejčastějších zdravotních problémů
Nedočkavý šéf sleduje hodinky...
Transkript prezentace:

Clever spokesman aneb jak chytře na novináře Ladislav ŠTICHA

Existuje jediný důvod proč se bavit s médii: Existuje jediný důvod proč se bavit s médii:  ZVEŘEJNIT VAŠI ZPRÁVU Existuje jediný důvod, proč se žurnalista s vámi baví: Existuje jediný důvod, proč se žurnalista s vámi baví:  CHCE ZÍSKAT DOBROU “STORY” Existuje jediný důvod proč se bavit s médii: ZVEŘEJNIT VAŠI ZPRÁVU Existuje jediný důvod, proč se žurnalista s vámi baví: CHCE ZÍSKAT DOBROU “STORY”

DOBRÉ ZPRÁVY NEEXISTUJÍ

ROZHODNOUT  Ano/ne  Jak? - Tisková zpráva - Tisková konference - Osobní kontakt

Tisková zpráva  Tisková zpráva není diplomová práce – méně je často více  Rozsáhlou zprávu plnou odborných termínů novinář ani nedočte  Optimální je mluvit v „TITULCÍCH“. (Hypotéka za jednu korunu – jen v bance XY )  Používejte laická přirovnání ( to máte stejné jako na fotbale ….)

Tisková konference  Maximálně čtyři vystupující  Vždy jedna klíčová informace  Neotvírejte nepřipravená témata – mohla by novináře příliš zaujmout  Tisková konference by neměla trvat déle než 45 minut  Na závěr znovu zdůrazněte hlavní sdělení

OFF-THE-RECCORD  Tak tohle nikdy neplatilo a neplatí (vždy předpokládejte, že můžete být citováni)  Jestliže nechcete, aby bylo vaše prohlášení citováno… nečiňte jej

Interview končí až tehdy, jdete-li už sami domů

Dotazy