Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf | 28.11.2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Advertisements

Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Sociální sítě Ondřej Herman.
Sociální sítě.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Základy práce s počítačem – lekce V.
DUMy.cz Sdílejme společně Internetový portál DUMy.cz Jedinečné místo ke sdílení znalostí
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Budoucnost WiFi. Budoucnost WiFi technologie vyšší rychlosti (100 Mb/s v roce 2004, 300 Mb/s v roce 2007) vyšší bezpečnost (802.11i) nové frekvence 5.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
50+ v kurzu Jana Pleskačová Coaching Group. Loňský vánoční dárek Video (zdroj:YouTube) Školení rozšíří možnosti.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Vzdělávání na Univerzitách třetího věku v ČR Zlín, 26. –
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Digitální portfolio Dominik Fellner Důvody a cíle: -Všichni máme přirozenou potřebu uchovávat a předávat svou historii a poznání. -Způsoby,
Užitečné stránky.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
V YUŽÍVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Loučková, Hrabinová, Jurášková.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Picasa Číslo DUM: III/2/VT/2/2/37 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Internet Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_14_Internet Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
Kdo odpovídá za obsah internetových stránek? 4. dubna 2012 Olomouc.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Tribuna českého obchodu TZB
Efektivní komunikace – cesta k úspěchu Modul II - Komunikace
Analýza nových forem marketingu
Internetový server pro sdílení videosouborů.  Zaměstnanci PayPalu  2005 Youtube  zodpovědný za aspekty tagování a sdílení videa na YouTube  2006 prodali.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Stanislava Andršová Josef Vlach
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |

Je vůbec možné mít na internetu reklamu ZDARMA? Radek Volf |

ZADARA TO NEJDE! Radek Volf | Naučte se počítat své náklady Váš čas má svou hodnotu Zaměstnanci Vás stojí peníze Vzdělávání také není zadarmo

Bezplatné prezentace na internetu Radek Volf |

Je nutné se prezentovat mimo své stránky? Radek Volf |

Buďte na sociálních sítích Radek Volf |

Radek Volf | Proč být na sociálních sítích? Vaši klienti jsou tam také Místo pro neformální komunikaci Místo zpětné vazby Místo pro testování Místo pro budování značky Místo pro vytváření komunity Místo pro prezentaci fotografií a videí

Radek Volf | Jak dosáhnout úspěchu?

Radek Volf | Jak zvládnout sociální sítě? Buďte pozitivní, vstřícní a slušní Buďte kreativní Vytvářejte ankety a soutěže Vytvářejte speciální nabídky Vkládejte videa a fotografie Dejte nahlédnout pod pokličku Nebojte se humoru Hrajte si…….

Zkuste Foursquare Radek Volf | Mobilní geolokační služba s prvky sociální sítě

Radek Volf |

Registrujte se na Google místech!

Prezentujte a sdílejte své fotografie! Radek Volf |

Nejpoužívanější vyhledávače světa

Radek Volf | Nezapomeňte na YouTube 4 mld. přehraných videí denně Uživatelé se chtějí dívat Možnost sdílení Možnost umístění odkazu na www Podpora videí ve výsledcích vyhledávání

Radek Volf | Další tipy Pořiďte si webkameru Blogujte Nabídněte obsah svých stránek ke sdílení Navštěvujte relevantní fóra Registrujte se do relevantních míst A to nejdůležitější nakonec

Radek Volf | Veškeré své aktivity Měřte, analyzujte a hodnoťte jejich efektivitu

Děkuji za Vaši pozornost Radek Volf |