Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cvičení 3: Přítomný čas prostý a přítomný čas průběhový
Advertisements

Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Vyjádření budoucnosti - …. GOING TO …
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
AGREE OR DISAGREE. 1)I´m a student. 2)I don´t like cats. 3)I was at home at the weekend. 4)I saw a good film yesterday. 5)I drink a lot of coffee. 6)I.
Objednávka v restauraci
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Jak jenom sakra přijdu s nějakým dalším testem? How the hell am I going to come up with another test?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Suggestions VY_22_INOVACE_34 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213.
MINULÝ ČAS PROSTÝ – ZÁPOR, OTÁZKA
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
APOLOGIES, REASONS, PROMISES. A: Promiň, dnes večer nemohu přijít. B: Dobře, jak to? A: Musím napsat domácí úkoly z angličtiny. B: Nic si z toho nedělej.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:VY_32_INOVACE_AJK444 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník Datum.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Project 2 WORKBOOK Tom Hutchinson OUP
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK447 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4. ročník.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady31Číslo DUM.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Adverbs of frequency Název sady: Project 2 Číslo projektu:
(a) little, (a) few málo, trochu vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_171.ANJ.12 Základy telefonování v angličtině.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Integrovaná střední škola v Semilech 28. října 607, Semily.
GE - Vyšší kvalita výuky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
What do you have to think about when planning something?
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
INVITATION Pozvání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Kinds of shops Shopping dialogue Payment
VY_32_INOVACE_Sei_III_07 Like and dislike
VY_32_INOVACE_Kup_III_01 VOLNÝ ČAS
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
VY_22_INOVACE_22.AJ.7 V OBCHODĚ (Shops) Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková organizace. Materiál byl vytvořen v rámci projektu OP VK 1.5 – EU peníze středním školám, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ leden 2014VY_32_INOVACE_AGJ_ NÁVRHY A PŘEMLOUVÁNÍ

Tom phones Amy Najděte věty, které vyjadřují nějaký návrh. Tom: Hello, this is Tom, can I speak to Amy, please? Amy: It´s me, hi Tom. Tom: Would you like to do something this afternoon? Amy: I don´t know, I´ve got a lot of homework. Tom: Oh, come on! How about going swimming? Amy: Sorry, I´m not sure. I´d rather do something else. Tom: Shall we go to the cinema? Amy: Oh, I can´t, I don´t have any money. Tom: All right. Let´s go for an ice-cream, then. I´ll pay. Amy: Great idea! Why don´t you come to my house at 3 o´clock? Tom: OK, see you there, bye Amy. Amy: Great, bye Tom.

Tom phones Amy Řešení: Tom: Hello, this is Tom, can I speak to Amy, please? Amy: It´s me, hi Tom. Tom: Would you like to do something this afternoon? Amy: I don´t know, I´ve got a lot of homework. Tom: Oh, come on! How about going swimming? Amy: Sorry, I´m not sure. I´d rather do something else. Tom: Shall we go to the cinema? Amy: Oh, I can´t, I don´t have any money. Tom: All right. Let's go for an ice-cream, then. I´ll pay. Amy: Great idea! Why don´t you come to my house at 3 o´clock? Tom: OK, see you there, bye Amy. Amy: Great, bye Tom.

Návrhy a přemlouvání Návrh k nějaké činnosti můžeme udělat několika způsoby: Let´s go cycling./Let´s play cards. (Pojďme na kolo./Zahrejme si karty.) Shall we watch TV?/Shall we go out? (Podíváme se na TV?/Půjdeme ven?) Why don´t you come to my house? (Co kdybys přišel ke mně domů?) What about going swimming? (Což si tak jít zaplavat?) How about playing a game? (Což si tak zahrát nějakou hru?) Let´s1. tvar slovesa. Shall we +1. tvar slovesa? Why don´t you1. tvar slovesa? What about-ing tvar slovesa? + How about-ing tvar slovesa?

Přijmutí a odmítnutí návrhů Když přijímáme návrh, můžeme použít např. tyto výrazy. Yes, that sounds great. Great! Good idea! OK All right. Why not. Když odmítáme návrh, můžeme použít např. tyto výrazy. No, thanks. I´d rather not. No, I´m sorry. I can´t. I don´t know. I´m not sure. I´d prefer to do something else. I´d rather (go swimming.)

Úkol: Seřaďte věty v rozhovoru. ___ John: Really? Let´s play basketball, then. _1_ John:What do you want to do, Bart? ___ Bart:The cinema is closed today. ___ John:How about going cycling? ___ Bart:I don´t know. ___ John:How about going to the cinema? ___ John:Cool, let´s go cycling, then. ___ Bart:Great idea! ___ Bart: OK. Let´s go. ___ Bart:I´d rather not. I don´t like playing basketball.

Řešení: _5_ John: Really? Let´s play basketball, then. _1_ John:What do you want to do, Bart? _4_ Bart:The cinema is closed today. _7_ John:How about going cycling? _2_ Bart:I don´t know. _3_ John:How about going to the cinema? _9_ John:Cool, let´s go cycling, then. _8_ Bart:Great idea! 10_ Bart: OK. Let´s go. _6_ Bart:I´d rather not. I don´t like playing basketball.

Řešení – Seřazený rozhovor: _1_ John:What do you want to do, Bart? _2_ Bart:I don´t know. _3_ John:How about going to the cinema? _4_ Bart:The cinema is closed today. _5_ John: Really? Let´s play basketball, then. _6_ Bart:I´d rather not. I don´t like playing basketball. _7_ John:How about going cycling? _8_ Bart:Great idea! _9_ John:Cool, let´s go cycling, then. 10_ Bart: OK. Let´s go.

Návrhy: Let´s + inf.. Shall we + inf..? Why don´t we + inf..? How about + ing? What about + ing? Souhlas: Yes, that sounds great. OK/All right./Great! Good idea! Yes, why not. Nesouhlas: No, thanks. I´d rather not. No, I´m sorry. I can´t. I don´t know. I´m not sure. I´d prefer to do something else. I´d rather (go swimming.) ÚKOL: Doplňte rozhovor. A What do you want to do? B I don´t know. A What about ____________ ? B No, I´d prefer to do something else. A How about__________? B I´m not sure. A All right, let´s ________ ? B Yes, great idea! play PC games work in the garden do the washing up go shopping go for a walkwatch TV visit some friends play cards surf the Internet study English go to a club go out Doplňte do rozhovoru návrhy činností, které byste chtěli společně podniknout. Můžete si vybrat z nabídky v rámečku.

Pracujte ve dvojici. Přečtěte si pokyny a napište rozhovor. A Navrhněte známému nějakou činnost. _Hi, would you like to (watch a film) today? B Odmítněte návrh a řekněte proč. _____________________________________ A Navrhněte jinou činnost. _____________________________________ B Souhlaste s návrhem. _____________________________________ A Reagujte a navrhněte místo setkání. _____________________________________ B Souhlaste s místem setkání a navrhněte čas. _____________________________________ A Potvrďte čas a rozlučte se se známým. _____________________________________ B Rozlučte se s A.. _____________________________________ Návrhy: Let´s + inf.. Shall we + inf..? Why don´t we + inf..? How about + ing? What about + ing? Souhlas: Yes, that sounds great. OK/All right./Great! Good idea! Yes, why not. Nesouhlas: No, thanks. I´d rather not. No, I´m sorry. I can´t. I don´t know. I´m not sure. I´d prefer to do something else. I´d rather (go swimming.)

POUŽITÁ LITERATURA Horizons 1. Oxford: Oxford University Press, ISBN MATURITA SOLUTIONS Elementary STUDENT´S BOOK. Oxford University Press, ISBN