DEFINICE Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Čísla se dnes obvykle zapisují v desítkové číselné soustavě pomocí arabských.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příkaz k úhradě "Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Vaňková, Základní škola Kolín III., Masarykova 412 Dostupné.
Advertisements

 Využití  Bankovní účty  Příklady běžného účtu v domácnosti  Zdroj: Petr Kinský a kol.: Finanční gramotnost, obsah a příklady z praxe škol. Praha.
PLATEBNÍ STYK - příkaz k úhradě, složenka, platební karta
Číslice starověkých kultur
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
ČÍSELNÉ SOUSTAVY ČÍSLA S DESETINNOU ČÁRKOU
Číselné soustavy david rozlílek ME4B
ČÍSELNÉ SOUSTAVY Desítková Dvojková.
Měření délky a hmotnosti
desítková (dekadická, r = 10) dvojková (binární, r = 2)
ČÍSLA KOLEM NÁS.
1 ÚVOD.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_08_OBCHODNI.
Přesnost rozměrů..
Datové typy a struktury
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Základy číslicové techniky
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: únor 2013 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PŘIPRAVA JEDNOCHUCHÝCH POKRMŮ 8. třída.
TYPOGRAFICKÉ PRAVIDLA
Výrok „Dostali na to neomezený rozpočet, a podařilo se jim ho překročit …„ (Michael Armstrong, CEO, problém Y2K, )
Převody jednotek hmotnosti
* Přímá úměrnost Matematika – 7. ročník *
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Porovnávání desetinných čísel
Radim Farana Podklady pro výuku
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
2. téma:. Definice peněz  Peníze jsou jakékoli aktivum všeobecně přijímané při placení za zboží a služby, při placení dluhu.
Tereza Mikulincová Magdalena Novotná. Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Číslice: o Arabské číslice tvoří dnes nejrozšířenější.
Číselné soustavy dekadická binární hexadecimální
Převody mezi číselnými soustavami 1
Zaokrouhlování desetinných čísel
Fyzikální veličiny.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co to je?.
Jana Urbanová Lucie Chvojková Martina Kakáčková
 Jak se dělí číselné soustavy?  V jaké technice se používá dvojková soustava?  Jaké čísla používá?
Základy číslicové techniky
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Číselné soustavy V Jana Bobčíková Převody mezi dvojkovou, osmičkovou a desítkovou soustavou.
71.1 Sčítání desetinných čísel Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr.
Bankovnictví.
ČÍSELNÉ OBORY 13 Reálná čísla I MěSOŠ Klobouky u Brna.
11.
Výukový materiál pro 6.ročník
ČSOB – Prezentace © Václav Horák & Daniela Blatová.
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková Téma: Vlastnosti látek II.
Druhy změn ve vývoji.  Během života nastává mnoho životních změn změn  Změny můžeme rozdělit do čtyř základních skupin základních skupin  Tyto změny.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_0 2 _05_úvod do fyziky Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Poměr v základním tvaru.
Dominika vagundová a anna foltýnková
VY_32_INOVACE_119_Fyzika_měření_času
ČÍSLA KOLEM NÁS.
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_46_HMOTNOST
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a svět práce, Finanční gramotnost, BANKOVNÍ ÚČET. Autor: Pavla Lukešová.
Výukový materiál pro 7.ročník
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Čísla kolem nás Martin Panáček Michal Pavlínek.
Početní výkony s celými čísly: násobení
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Číselné soustavy
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Číselné soustavy.
Číselné soustavy Číselné soustavy reprezentují čísla, která jsou pro nás symbolem určitého množství – kvantity. Desítkovou soustavu se učíme již v první.
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Šestnáctková a osmičková soustava
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Poměr v základním tvaru.
MECHANIKA TUHÉHO TĚLESA
Základní škola, Jičín, Soudná 12
* Přímá úměrnost Matematika – 7. ročník *
BAJAJOVÁ KMENTOVÁ VII.A
Transkript prezentace:

DEFINICE Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Čísla se dnes obvykle zapisují v desítkové číselné soustavě pomocí arabských číslic Číslo je abstraktní entita užívaná pro vyjádření množství nebo pořadí. Čísla se dnes obvykle zapisují v desítkové číselné soustavě pomocí arabských číslic a pomocných znaků, zejména desetinné čárky, znamének plus a mínus. S čísly se setkáváme v každodenním životě a jsou všude kolem nás. Např.: S čísly se setkáváme v každodenním životě a jsou všude kolem nás. Např.:

ČÍSLA V KUCHYNI Lednice - stupně chlazení Kuchyňská váha - g, dkg, kg… Recept - váhové poměry surovin Sporák - stupnice pro pečení a vaření Minutka (budík) - nastavení času pro délku vaření

ČÍSLA A BANKA Bankovky – každá bankovka na sobě nese svou hodnotu Údaje o klientovi – rodné číslo, číslo bydliště, tel. číslo… Bankovní karty – číslo karty, PIN kód Číslo účtů – každý klient má jiné číslo

MY A ČÍSLA… Jen se člověk narodí, už má kolem sebe spoustu čísel… Datum narození, čas narození, váha, míra, rodné číslo, atd. A jak člověk stárne, tak se čísla mění… Věk, velikost boty, váha, výška, velikost oblečení. V číslech je člověk také odměňován… Ve škole známkou, v práci penězi. Z toho všeho je vidět, že čísla jsou opravdu všude kolem nás!!!

Prezentaci vytvořili: Vojtěch Adamík a Martin Němec Zdroj:Google