Aplikace pro vedení a kontrolu Příloh č. 2 pro ZZ STAPRO s.r.o. Pernštýnské nám. 51 530 02 Pardubice www.stapro.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba – páteřní systém eGovernmentu v úřadu
Advertisements

DIGITALIZACE DOKUMENTŮ NA PRAŽSKÉ SPRÁVĚ SOCIÁLNÍHO ZABEZPEČENÍ
™. ™ Zprovoznění zařízení a zahájení jejich řízení během několika minut.
Enterprise řešení pro elektronický podpis VerisignIT
Podpora terénních prací v projektu NIKM - národní inventarizace kontaminovaných míst, automatizace úloh Roman Bukáček, Jiří Chroust, Petr Pala, Jiří Zvolánek,
Kontrola stavu zakázky - Správce technické infrastruktury
Zakázkově vytvořená aplikace Technologický software HTH8 s.r.o, Eimova 880, Polička, tel.: , fax: ,
Elektronická preskripce
Přednáška č. 3 Normalizace dat, Datová a funkční analýza
(B1 Document Managment) B1UP – Správa dokumentů Ing. Radomír Možnar Servis/Helpdesk.
MP Orga, spol. s r.o. MP Orga MP Orga Maestro Informační systém pro správu organizační struktury.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
Ing. Stanislav Blažek Ph.D. Jindřich Juhaňák
Program Systém vedení praxí. Program Systém vedení praxí  zjednodušení administrativních prací při umísťování žáků na provozní pracoviště ve firmě 
MARBES CONSULTING s.r.o. - komplexní řešení informačních systémů
PROLAND Nástroj geodeta, projektanta pozemkových úprav a pracovníka pozemkového úřadu 5. listopadu 2007.
Definování prostředí pro provozování aplikace dosud jsme řešili projekt v obecné rovině aplikace bude ovšem provozována v konkrétním technickém a programovém.
Vývoj nemocničního informačního systému v CACHÉ
Verze Modul OCENĚNÍ DaMaSk
Školení správců II. Petr Pinkas Ing. Petr Folwarczný RNDr. Vít Ochozka.
Skartační řízení elektronicky
Ing. Petr Pavlinec Otevřené datové zdroje Kraje Vysočina Ing. Petr Pavlinec, vedoucí odboru informatiky Kraje Vysočina.
ESTUP – Elektronické STUdentské Práce, Martin Pešava 2006, Brno Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby... Systém pro eVŠKP.
Spisová služba GINIS Bc. Jan Podloučka.
Datové schránky ve velké společnosti SharePoint partenrská konference Microsoft Pavel Salava Mainstream technologies,
Evidence a správa zdravotnických prostředků
INVENTARIZACE MAJETKU k
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
Personální informační systém Vema
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Elektronické VŠKP na FAST VUT
Metainformační systém založený na XML Autor: Josef Mikloš Vedoucí práce: Ing. Jan Růžička, Ph.D. V/2004.
Studijní IS a spisová služba Miroslav Křipač
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Excelent v EKOSu Ing. Daniela Dufková. Excelent v EKOSu Ing. Daniela Dufková.
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika.
Lékárny v současném systému zdravotní péče RNDr. Božena Macešková, CSc
S NÁMI DOKÁŽETE VÍCE... Zákaznický den k verzi V E R Z E Systém a Personalistika Výdej
2008/2009 REPORTING Tereza Mulačová Česká zemědělská univerzita v Praze Tereza Řezníčková Provozně ekonomická fakulta Marek Tláskal obor Veřejná správa.
Realizační tým ICZ duben 2005
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
GIS Plzeňského kraje a projekty v rámci Digitální mapy veřejné správy Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Systém pro podporu komunitního plánování
Datovýsklad Datový sklad V budoucích službách státního archivu.
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Lékařské přístroje, klinický provoz
Management zařízení (Mikrotik, UBNT, CMTS modemů)‏ Monitoring sítě / zobrazení na mapě Statistiky sítě Fakturace Plánování Uživatelské rozhraní Evidence.
E-preskripce je část zdravotnického informačního systému, která umožní: zjednodušené předepsání receptu (Rp) s kontrolou vlastní preskripce přiřazení hlavní.
IS AKROS 2 Mgr. Jiří Blažek Mgr. Marek Trembacz © 2008 CIT OU.
Závěrečné práce 2005 / 2006 Postup při zadávání témat ZP na OU.
EVŠKP na OU cesta integrace 10. Listopad, 2005 Jiří Šimonek a Robert Bohoněk Centrum Informačních Technologií Ostravská univerzita.
Spisová služba e-spis LITE máme řešení pro každého Pavel Machánek, ICZ a.s , Ostrava 1.
Ošetřovatelská péče v pobytových zařízeních sociálních služeb MUDr. Tom Philipp, Ph.D., MBA náměstek pro zdravotní pojištění.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Nové aplikace portálu SIF a OSSA a telefonních seznamů Ing. Hana Netrefová
Modul POZEMKY Ing. Jana Svobodová Skalský Dvůr
Albertina a Report Mgr. Libuše Simandlová
Registr digitalizace Registr digitalizace Helena Dvořáková
Evidence aplikací a jejich dokumentace
Přihlášení uživatele do portálu
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
GaP a správa úvazků.
E-Inventarizace – datové terminály
Kontrola prací s cytostatiky
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 2
Odbor školství oddělení školské ekonomiky
Národního registru hospitalizací
Transkript prezentace:

Aplikace pro vedení a kontrolu Příloh č. 2 pro ZZ STAPRO s.r.o. Pernštýnské nám Pardubice

APLIKACE PŘÍLOHY Č. 2 – K ČEMU JE Aplikace je určena pro bezchybné zpracování Příloh č. 2. smluv o rozsahu a obsahu smlouvané péče. Je určena pro všechna smluvní zařízení (privát. A, více doktorů příloha typu B, nemocnice všech typů) - význam roste s velikostí zařízení. Má tyto hlavní funkce: -Evidenci a správu příloh č. 2, -provádění úprav, editaci, vytváření nových Příloh -on-line kontroly všech provedených změn.

PŘÍLOHY Č. 2 – POSTUP ZAVEDENÍ APLIKACE Proběhne primární kontrola dat, (formát XLS nebo XML, které poskytnou ZP), aby bylo možné data nahrát DO APLIKACE ve strukturované formě Proběhnou nutné úpravy Do aplikace jsou nahrány všechny přílohy Do aplikace jsou nahrány potřebné číselníky (pro automatické změny jsou aplikace provázány – viz. schéma) V aplikaci jsou nastaveny uživatelé a kontroly, aplikace je spuštěna

PŘÍLOHY Č. 2 – EVIDENCE A SPRÁVA PŘÍLOH Aplikace umožní všechny funkce spojené se správou dokumentů a navázání příloh k číselníkům přístrojů a pracovníků (přílohy typu certifikátů, atestací, prohlášení o shodě, revizí ve formátu PDF, DOC, JPG atp.) Přílohy č. 2 je možné spravovat dle jednotlivých ZP, jednoduše duplikovat mezi ZP, je možné vyhledávat napříč celou přílohou. Automatické uchovávání loginů a historie změn Automatická tvorba všech „souhrnných“ typů příloh z příloh nižší úrovně Automatická duplikace nejen na úrovni smlouvy ale i na úrovni přílohy (celá smlouva – jednotlivé pracoviště) Zpřístupnění přílohy s možností kontroly (sledování změn, aplikace neumožní uložit jako platnou přílohu s chybami – viz. dále „kontroly“)

PŘÍLOHY Č. 2 – KONROLNÍ FUNKCE Aplikace umožňuje všechny potřebné kontroly Automatická kontrola smlouvaných výkonů dle odbornosti pracoviště, kvalifikace lékařů a dostupných přístrojů Automatická kontrola plného věcného, technického a personálního vybavení na JIP a ARO, LDN, OLÚ, DIP, DIOP Při kontrole přístrojů možné využití typů dle nomenklatury (dle NRC) Kontrola vazby výkonů a přístrojů dle registračních listů Kontrola vazby výkonů na funkční licence a specializaci lékařů Kontrola výše úvazků lékařů přes celou smlouvu daného smluvního zdravotnického zařízení Kontrola vazeb kódů ošetřovacích dnů na nasmlouvané odbornosti a lékové paušály

PŘÍLOHY Č. 2 – VÝSTUPY Aplikace vytváří přehledné výstupy Možnost prohlížení výstupního formuláře na obrazovce ve tvaru odpovídajícímu poslední tištěné verzi přílohy pro VZP Generování souboru s příslušnou přílohou v uzavřeném PDF formátu Ke každému přístroji dostupné naskenované dokumenty (PDF) ve zvláštním úložišti (prohlášení o shodě, revizní zprávy, schválení SÚKLu atp.) – po dohodě se ZZ Ke každému pracovníkovi dostupné naskenované dokumenty (PDF) ve zvláštním úložišti (diplomy, atestace, způsobilost, licence, atp.) Generování smluvně povinných i informativních údajů dle požadavků pojišťovny v definovaném datovém rozhraní (XML, PDF)

PŘÍLOHY Č. 2 – HLAVNÍ VÝHODY Zjednodušení, zpřehlednění a především zrychlení práce s přílohami (a to jak při zakládání tak při úpravách existujících) Efektivní správa a údržba dokumentů, možnost návratu do historie, sledování a vyhodnocování prováděných změn. Při změně položky v číselníku (lékaři, technika) automatická oprava ve všech přílohách, kde se vyskytují, včetně generování změnových vět pro ZP (odchod vedoucího lékaře, MD lékařky v ambulanci typu A, výměna přístroje aj.) Maximalizace vykazování, omezení vratek – bezchybné zpracování podkladů

PŘÍLOHY Č. 2 – UKÁZKA APLIKACE – obr. 1 Příloha C – traumatologie – základní údaje a záložky pro seznam pracovníků a seznam techniky

PŘÍLOHY Č. 2 – UKÁZKA APLIKACE – obr. 2 Výpis spektra nasmlouvané intenzivní a resuscitační péče po jednotlivých pracovištích nemocnice.

PŘÍLOHY Č. 2 – UKÁZKA APLIKACE – obr. 3 Číselníky Techniky: Hledání dle typu přístroje, výpis všech diagnostických přístrojů třídy „D.1“

PŘÍLOHY Č. 2 – UKÁZKA APLIKACE – obr. 4 Výběr všech pracovišť obsahujících v názvu „interní“, v bublině posledního pracoviště jsou vidět jeho detaily.

PŘÍLOHY Č. 2 – UKÁZKA APLIKACE – obr. 4 Výběr všech pracovišť obsahujících v názvu „interní“, v bublině posledního pracoviště jsou vidět jeho detaily. Číselník lékařů: detailní položky vybraného lékaře – 1. Část

PORTÁL Přílohy č. 2 – schéma vazeb Přístroje (Fama) KIS MANAŽERSKÝ SYSTÉM výkaznictví Číselník oddělení VZP 1 Evidence příloh a vyhledávání Vytvoření přílohy a komunikace Kontrola správnosti přílohy Promítnutí přílohy do NIS (výkaznictví) EIS - PAM Oboustranná komunikace Jiné aplikace s „číselníky“

PŘÍLOHY Č. 2 – VAZBY NA ČÍSELNÍKY Převedení primárních dat do strukturované podoby (XML) Převzetí dat z číselníku pracovníků z evidence PAM nemocnice Převzetí dat z číselníku MTZ materiálové evidence nemocnice Převzetí souborů nasmlouvaných výkonů z dat NISů Základem je práce nad zkontrolovanými daty číselníků (pracovníků, přístrojů)

PŘÍLOHY Č. 2 – DALŠÍ FUNKCE Automatický login všech zásahů do modulu a jejich vyhodnocení Generování smluvně povinných i informativních údajů dle požadavků pojišťoven v definovaném datovém rozhraní Předdefinované výběry ze všech dostupných souborů dat: –Přehled spektra nasmlouvané péče ARO a JIP –Výběr lékaře dle kvalifikace, licence, odbornosti atp. (všech položek v číselníku či jejich kombinací), –Výběr přístroje dle všech položek číselníku nebo jejich částí či kombinací –Hledání nasmlouvaných výkonů přes celou smlouvu atp.

PŘÍLOHY Č. 2 – ARCHIV A METODIKA Automatické zálohování a recovery Ke každému přístroji dostupné naskenované dokumenty (PDF) ve zvláštním úložišti (prohlášení o shodě atp.) Ke každému pracovníkovi dostupné naskenované dokumenty (PDF) ve zvláštním úložišti (diplomy, licence, atp.) Centrální úložiště číselníků – Master (výkony, léky, materiály atp.) Nabízíme i PŘÍPRAVU METODIKY PRO PŘÍPRAVU SMLUV

Děkuji za pozornost. Ing. Lubomír Dvořáček, Ph.D. Mgr. Michal Mareš