Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné
Internet = objednávky zájezdů, hledání lokalit, informace o dané oblasti Být vidět = mít poptávky => „spamování“ internetového prostoru je výhrou CK WEB Business Newslettery Mikrostránky PPC SEO, Linkbuilding statistiky Provizní systémy sociální sítě strategie
Internetový prostor je obrovský, neustále se rozpíná Čím větší prostor na internetu zaberete, tím více budete vidět Mikrostránky vám přivedou klienty napřímo, přesvědčí je k akci Odkazy z mnoha webů podporují SEO, mikrostránky si řídíte sami Na zajímavý obsah odkazují uživatele internetu sami (z webů, ze soc. sítí) Blogy jsou velmi využívané, uživatelé věří zkušenostem svých vrstevníků Odkazy z různých webů vám přivedou velkou návštěvnost Mikrostránky proto dnes mají velký efekt. Jen vlastní prezentace nestačí!
Propojení mikrostránek s primárním webem (vzájemná podpora)
Mikrostránka může mít různou podobu (jednoduchý web, informační portál, blog, souhrn všech informací, rozcestník, tipy, atd.)
Jak mám tedy efektivně budovat mikrostránky? Zaměřte se na to, co vaši zákazníci chtějí, jaká klíčová slova hledají Optimalizujte stránky pro vyhledávače (SEO) Budujte kvalitní obsah, čím více informací, tím lépe Každou mikrostránku zaměřte na určité téma, oblast Udělejte z mikrostránky informační portál, klienti jim více věří Podpořte mikrostránky zpětnými odkazy Odkazujte z mikrostránek na váš hlavní projekt
Sledujte co vaši zákazníci hledají, o co se zajímají! Analyzujte klíčová slova, na ty se poté zaměřte a optimalizujte pro ně vaše mikrostránky
Změřte se na nekonkurenční, ale hledaná klíčová slova
… poté můžete být bez většího úsilí díky SEO první ve fulltextu
Co vše by efektivní mikrostránka měla mít? Musí být hezká a přehledná – vzhled hraje důležitou roli, z nepřehledných stránek uživatelé odcházejí Musí mít dostatek informací – uživatel zde musí najít vše, co potřebuje, pak se na stránkách zdrží déle Odkazujte na váš web – nasměrujte uživatele k vámi požadované akci (k cíli), přeměňte jej v zákazníka Sledujte statistiky – pomocí Google Analytics zjistíte, co je pro vás efektivní a na čem naopak proděláváte, zjistíte přesně, co váš zákazník chce, kde se ztrácí, jaká slova hledá a podobně ( ) Podpořte vaši mikrostránku - zpětnými odkazy, články z větších serverů, PR články, odkazujte z blogů ( ), využijte jiné marketingové zdroje pro podporuhttp://blogsearch.google.cz/
Efektivním řešením jsou mikrostránky na platformě redakčního systému MediaCentrik Zvládne vše (mikrostránka, velký portál) Je optimalizovaný pro SEO Lze propojit s jiným projektem V rámci jedné administrace správa desítek webů Jednoduchá administrace Jakákoliv úprava vzhledu
Mikro stránky Mediacentrik Editovatelné hlavní menu a submenu Hledání nejen na webu, ale také ve vašem e-shopu Možnost změnit ilustrační obrázek pro každou kategorii Zobrazení akčního zboží, novinek, nebo zboží z vybrané kategorie Editovatelný úvodní odstavec Editace a přidávání libovolných boxů Seznam článků
Funkcionalita systému Textový obsah, články, SEO optimalizace titulků, Meta Description, atd. Kategorie, tvorba vlastního menu Propojení s jiným řešením Často kladené dotazy, vyhledávání, výkladový slovník Poptávkový formulář Možnost vybrat šablonu rozložení prvků pro každou kategorii Fotogalerie Anketa a mnoho dalšího …
Administrace
cena, demo, reference Měsíční poplatek za licenci a hosting Instalační poplatek – Kč jednorázově První web – 495 Kč měsíčně Každý další web – 189 Kč měsíčně Demo Prezentační část: Administrační část: Jméno: demo Heslo: demo Vybrané reference mikrostranky.mediacentrik.cz
Děkujeme za pozornost