Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

snadná tvorba www stránek zadarmo
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
REDAKČNÍ SYSTÉMY REDAKČNÍ SYSTÉMY aplikace určené k publikování informací na internetu redakční systémy používají on-line redakce, státní instituce,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Informace – vyhledávání informací
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Online nástroje pro Váš lepší web Helena Šimková.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
Tomáš Dlouhý – prezentace Y13ANW - Redakční systém WNC Tomáš Dlouhý Y13ANW – První prezentace
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Allegro Group CZ: Jak si založit vlastní e-shop I.
Markéta Wolfová.  efektivní organizace záložek  sdílení zajímavých odkazů, dokumentů, obrázků, videí  označování a komentování materiálů.
Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
MS Internet Explorer Prohlížeč – zobrazuje www stránky Obsahuje:
Bc. Martin Dostal. Co to je sémantické vyhledávání? Vyhledávání s využitím "umělé inteligence" Vyhledávání v množině dat na stejné téma katastrofy sport.
Tomáš Procházka | jednatel iProdukce s.r.o. | Tiskomat.cz Vybíráme copywritera.
WWW – hypertextový informační systém
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Informační zdroje v jednotném prostředí: SEN VŠECH KNIHOVNÍKŮ Jan Pokorný, Ústav výpočetní techniky UK.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
MIS - Manažerské informační systémy 1. cvičení – Internet a informace
Úvod do studia Strategie vyhledávání zdrojů Robert Zbíral.
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Školení internetového vyhledávače
IVANA BRABCOVÁ Jak na WEB … NODE.
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Osnova Prezentace.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Výhody a nevýhody open-source řešení pro webové stránky obcí Martin Strnad Magistrát města Děčín
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Miroslava Tomanová Číslo VY_32_INOVACE_3466 NázevInternet - úvodní pojmy Téma hodinyInternet – úvodní.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Tribuna českého obchodu TZB
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Redakční systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/40 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika.
as4u advanced system for you
Trendy v Ecommerce.
Vyhledávání v Internetu
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
Přihlášení.
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné

Internet = objednávky zájezdů, hledání lokalit, informace o dané oblasti Být vidět = mít poptávky => „spamování“ internetového prostoru je výhrou CK WEB Business Newslettery Mikrostránky PPC SEO, Linkbuilding statistiky Provizní systémy sociální sítě strategie

Internetový prostor je obrovský, neustále se rozpíná Čím větší prostor na internetu zaberete, tím více budete vidět Mikrostránky vám přivedou klienty napřímo, přesvědčí je k akci Odkazy z mnoha webů podporují SEO, mikrostránky si řídíte sami Na zajímavý obsah odkazují uživatele internetu sami (z webů, ze soc. sítí) Blogy jsou velmi využívané, uživatelé věří zkušenostem svých vrstevníků Odkazy z různých webů vám přivedou velkou návštěvnost Mikrostránky proto dnes mají velký efekt. Jen vlastní prezentace nestačí!

Propojení mikrostránek s primárním webem (vzájemná podpora)

Mikrostránka může mít různou podobu (jednoduchý web, informační portál, blog, souhrn všech informací, rozcestník, tipy, atd.)

Jak mám tedy efektivně budovat mikrostránky? Zaměřte se na to, co vaši zákazníci chtějí, jaká klíčová slova hledají Optimalizujte stránky pro vyhledávače (SEO) Budujte kvalitní obsah, čím více informací, tím lépe Každou mikrostránku zaměřte na určité téma, oblast Udělejte z mikrostránky informační portál, klienti jim více věří Podpořte mikrostránky zpětnými odkazy Odkazujte z mikrostránek na váš hlavní projekt

Sledujte co vaši zákazníci hledají, o co se zajímají! Analyzujte klíčová slova, na ty se poté zaměřte a optimalizujte pro ně vaše mikrostránky

Změřte se na nekonkurenční, ale hledaná klíčová slova

… poté můžete být bez většího úsilí díky SEO první ve fulltextu

Co vše by efektivní mikrostránka měla mít? Musí být hezká a přehledná – vzhled hraje důležitou roli, z nepřehledných stránek uživatelé odcházejí Musí mít dostatek informací – uživatel zde musí najít vše, co potřebuje, pak se na stránkách zdrží déle Odkazujte na váš web – nasměrujte uživatele k vámi požadované akci (k cíli), přeměňte jej v zákazníka Sledujte statistiky – pomocí Google Analytics zjistíte, co je pro vás efektivní a na čem naopak proděláváte, zjistíte přesně, co váš zákazník chce, kde se ztrácí, jaká slova hledá a podobně ( ) Podpořte vaši mikrostránku - zpětnými odkazy, články z větších serverů, PR články, odkazujte z blogů ( ), využijte jiné marketingové zdroje pro podporuhttp://blogsearch.google.cz/

Efektivním řešením jsou mikrostránky na platformě redakčního systému MediaCentrik Zvládne vše (mikrostránka, velký portál) Je optimalizovaný pro SEO Lze propojit s jiným projektem V rámci jedné administrace správa desítek webů Jednoduchá administrace Jakákoliv úprava vzhledu

Mikro stránky Mediacentrik Editovatelné hlavní menu a submenu Hledání nejen na webu, ale také ve vašem e-shopu Možnost změnit ilustrační obrázek pro každou kategorii Zobrazení akčního zboží, novinek, nebo zboží z vybrané kategorie Editovatelný úvodní odstavec Editace a přidávání libovolných boxů Seznam článků

Funkcionalita systému Textový obsah, články, SEO optimalizace titulků, Meta Description, atd. Kategorie, tvorba vlastního menu Propojení s jiným řešením Často kladené dotazy, vyhledávání, výkladový slovník Poptávkový formulář Možnost vybrat šablonu rozložení prvků pro každou kategorii Fotogalerie Anketa a mnoho dalšího …

Administrace

cena, demo, reference Měsíční poplatek za licenci a hosting Instalační poplatek – Kč jednorázově První web – 495 Kč měsíčně Každý další web – 189 Kč měsíčně Demo Prezentační část: Administrační část: Jméno: demo Heslo: demo Vybrané reference mikrostranky.mediacentrik.cz

Děkujeme za pozornost