Konference nejen o retailu 2007. Noví nájemci Kam – Kdo – jak? Mezery na trhu – dostatečné? Mainstreet Internet.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Rodinné centrum Kamarád Nenuda o.s.: Enkaustika pro rozvoj osobnosti Mgr. Ivana Scharfová
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Finanční gramotnost Spolupráce naší školy s firmou Centrum finanční gramotnosti, o.s. více informací naleznete na
Tvorba cen v maloobchodě
Způsoby stanovení ceny
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
R OZUMÍME PENĚZŮM Začlenění Rozumíme penězům do Školního vzdělávacího programu ZŠ Želiv.
Centrum pro kreativní průmysly Tartu - příklad úspěchu Ave Anniste vedoucí projektu.
Zákon o sociálních službách zákon o sociálním bydlení??? databáze MPSV a MV… metodická nejednotnost plán na úrovni kraje (obecné), v ORP pouze komunitní.
VY_32_INOVACE_ Osobní finance.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
JPD 3 Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu NUTS 2 hlavní město Praha.
O2 Car Control Tomáš Trejbal Manažer marketingu pro korporátní zákazníky V Brně dne 9. června 2009.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_19_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Ing. Pavla.
Trh práce „pomyslný prostor, v němž zaměstnavatelé hledají pracovní sílu a pracující ji nabízejí ve snaze obstarat si prostředky k obživě. Vzájemný poměr.
Ing. David Slavata, Ph.D. Trh nemovitostí
KREATIVNÍ ODVĚTVÍ A EVROPSKÉ FONDY NOVÁ SCÉNA ND MARTA SMOLÍKOVÁ Proč podporovat kulturní a kreativní průmysly.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Obnova a využití klášterních komplexů Plasy a Kladruby
Plzeňská kartastrana 1 eTown s Plzeňskou kartou.
Financování podniku Kalkulace – vyčíslení nákladů při výrobě slouží k tvorbě ceny sleduje strukturu a výši nákladů na ni závisí,zda firma prodělá,nebo.
Členění NH Ukazatelé hodnocení NH
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
 Pokles hodnoty peněz  Koho inflace postihuje  Znehodnocení vkladů a úvěrů  Zdroj: Český statistický úřad:
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Inflace VY_32_INOVACE_ Inflace = všeobecný růst cen, tedy růst tzv. cenové hladiny - inflace se zjišťuje (míra inflace) porovnáním cen vybraných.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Veronika Němcová xnemv08 Koupě bytu v Praze. Veronika Němcová xnemv08 Osnova Rozhodovací fáze –Parametry bytu –Možnosti financování Výběr bytu Vyřízení.
2.Marketingové prostředí
Marketingový mix Produkt.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Informační vvzdělávání v knihovnách Lída Švíková.
Funkce měst Jméno: Petra Příjmení: Havlíčková Třída: IX.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Zadluženost domácností a její dopady na ekonomiku ČR
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Konference nejen o Retailu Shopping center Garden City Automobile center Suburban Center Festival Marketplace Entertainment place.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Platební / obchodní bilance
Ekonomický rozvoj měst a regionů Projekty CityRegio a CityRegio II Seminář „Zapojení ČR do Nadnárodní spolupráce a zhodnocení programu Interreg IIIB CADSES“
Výnosový způsob oceňování majetku
Hospodaření, ekonomika. hospodaření ekonomická činnost : výroba spotřeba obchod, směna vlastnosti dobrého hospodaření hospodárnost – promýšlení všech.
SUBURBANIZACE.
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
Teorie optimální velikosti města
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
8. Marketing.
Ing. Miroslav Sponer, Ph.D. - Základy financí1 Mezinárodní finanční instituce.
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Česká ekonomika v prvním pololetí 2011: na prahu nového útlumu? Tisková konference.
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
Dovolená a region, lázeňstvíJiří Šimon 4. března 2016.
Hodnocení a odměňování pracovníků OBSAH: 1.Náklady podniky 2.Výnosy podniku 3.Hospodářský výsledek podniku 4.Použití zisku z hlediska podniku 5.Použití.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_12_11 Název materiáluInflace.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
J b Mikro teaching Uvádí – Jan Bouček.
CENTRUM PRO TRÁVENÍ VOLNÉHO ČASU VE FRYMBURKU
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
Marketingové strategie
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Transkript prezentace:

Konference nejen o retailu 2007

Noví nájemci Kam – Kdo – jak? Mezery na trhu – dostatečné? Mainstreet Internet

Městské ulice cestovní agentura, mobilní telefon, banky šperky, móda, hodinky Knihy, filmy - kultura + služby ? Odvětví - CD a DVD X počítače v Asii

Internetový obchod Koupě na internetu: podpora značek Četnost: mp3, technika, mobily dovolená a auta Čas a pohodlí Cena

Centrum města X shopping centrum Bratislava – menší historické centrum život v ulicích X víkendové trávení času západní část SR: kavárenský život víkendové rozdíly Snaha řetězců zmenšit se do center měst

Spotřeba Příjmy Zaměstnanost a migrace Úrokové míry Ceny nájemného a náklady na bydlení Daně Deregulace cen

Spotřeba

Hypotéky + úvěry Služby lidi (zaměstnanci x vlastní obchod) personalizace – vazba na obchod

Spotřeba – volný čas Relaxace (zeleň) Sportaktivní pasivní zážitky

Spotřeba Chudší země - investice do módy Luxus = kvalita X značka euro (mediální kauzy)

Spotřeba

Náklady na provoz Personální náklady (migrace pracovní síly) Nájemné + service + marketing Sdružený marketing center a kultury Sdružený marketing nájemců

Náklady na provoz Nové projekty Nájemné + service + marketing Potíže u smluv s časovým odstupem