Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zahraniční obchod Platební podmínky.
Advertisements

Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Platební karty Podstata Embosované a čipové karty Debetní karty
Ekonomická gramotnost
VY_32_INOVACE_ Finanční trh.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
PLATEBNÍ STYK - příkaz k úhradě, složenka, platební karta
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Cenové praktiky Detail stanovené ceny Balíčky a „antibalíčky“
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Bezhotovostní platby a jejich zabezpečení Vojtěch Ouška UOP
Komerční bankovnictví 1 / VŠFS ZS 2008/09
Platební karty a přímé bankovnictví Základy ekonomiky a účetnictví – 9. ročník Autorem materiálu je Jitka Fialová, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres.
Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures.
Platební systém eBanky 2 Co je to Platební systém eBanky? Po platbě dobírkou nejrozšířenější platební systém na českém internetu Doposud jej aktivovalo.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
MARKETINGOVÝ MIX.
Marketingový mix Petra Krajníková.
Finance v IS MU Miroslav Křipač
Studijní IS a internetový prodej služeb Dana Koláčková
Koncepce marketingového řízení
Systémové pojetí hospodářské organizace
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
6. července 2013VY_32_INOVACE_100302_Bankovnictvi_2_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Platit se dá i jinak než penězi
Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical.
Vstup Vstup do internetového bankovnictví je zabezpečen Klientským číslem a kódem PIN. Tyto údaje obdržíte v aktivačním balíčku k internetovému bankovnictví.
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
DISTRIBUCE.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
8. Marketing.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Název: Finanční trh a některé jeho produkty Autor: Ing. Luboš Janovský Název SŠ:VOŠ, SPŠ automobilní a technická Tem. oblast:Finanční produkty Ročník:3.
ČSOB – Prezentace © Václav Horák & Daniela Blatová.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Prezentace produktů KB pro české exportéry do Ruské federace Business den Ruské federace Iveta Ocásková
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Kód vzdělávacího materiálu: VY_62_INOVACE_0205 Název vzdělávacího materiálu: Platební karty Datum vytvoření: Jméno autora: Ing. Zdenek Páže Předmět:
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Elektronické platební prostředky, platební karty, platební systémy Předmět Platební styk, Jaro 2008 Mgr. Bc. Libor Kyncl Právnická fakulta Masarykovy univerzity.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
FINANČNÍ GRAMOTNOST BEZHOTOVOSTNÍ PLATEBNÍ STYK ZŠ HejniceZ.Hyxa.
VY_62_INOVACE_ – Přímé bankovnictví Autor Ing. Hana Sůvová
ZPŮSOBY PLACENÍ – platební styk
Měnové právo II 12. dubna 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Nákupy v e-shopech mimo ČR
TICKET RESTAURANT® CARD
Pasivní bankovní operace - platební karty
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Moderní platební nástroje
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
IAS 38 Nehmotná aktiva.
EVROPSKÁ REGULACE B2B.
PLATEBNÍ KARTY Projekt Senioři komunikují.
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A E-obchodování 3. B2C – Podnik vs. spotřebitel Definice

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A B2C – Podnik vs. spotřebitel: definice Podnik vs. Spotřebitel označuje přímý prodej zákazníkům bez prostředníků, zprostředkovatelských společností, které by napomáhaly k zasažení trhu.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Hodnota (pro) zákazníka Zákazník si může zvolit kdy bude informace hledat. Zákazníci mohou vyhledávat informace ve dne nebo v noci, mohou prohlížet celý sortiment vašich služeb a zboží v klidu a teplu svých domovů. Rovněž mohou získávat informace o aktuálních změnách a zvláštních nabídkách, které jsou určeny přímo jim. Doplňkové služby mohou zvýšit zájem o vaší webovou prezentaci. Pokud prodáváte knihy, můžete do prezentace přidat recenze knih nebo jiné poznámky zákazníků k informacím, které zákazníkům nabízíte. Pokud poskytujete ubytovací služby v Rize, můžete do prezentace vložit informace o zajímavých místech, která stojí za návštěvu, odkazy na cestovní kanceláře a turistické informace. Ostatní služby mohou zahrnovat odkazy, diskusní fórum, zprávy a zvláštní nabídky.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Různé úrovně použitých metod 1.Základní informace o internetových stránkách včetně detailní informace o produktu a fotky produktů. Cenové informace a možnost objednávky přes . 2.Možnost vstoupit do objednávkového systému společnosti a informace o stavu zboží na skladě. 3.Ceny a nabídky přizpůsobené podle zákazníka nebo zákaznického segmentu. 4.Systém E-commerce integrovaný se systémem zákaznických údajů s funkcí automatické objednávky na stanovených skladových úrovních. 5.Kompletní systémy, včetně platebních služeb.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Platba přes internet Strategická otázka je jaký druh platební alternativy si Váš zákazník přeje použít. Pokud kupujete letenku od některé z mezinárodních leteckých společností na její webové prezentaci, většina plateb bude probíhat kreditní kartou nebo debetní kartou. Nelze však s určitostí říci, že Vaši zákazníci budou vždy ochotni sdělovat číslo své platební karty přes internet. Zabezpečení přenosu je tedy dalším velmi významným faktorem. Dále viz seznam Acquis a s tím spojené legislativy -97/489/EC

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Platba dobírkou Charakteristika: Jedná se o nejběžnější alternativu využívanou spotřebiteli. Je bezpečná jak pro zákazníka tak i pro společnost, ale je spojená s dalšími náklady pro zákazníka. Nevýhody: Kupující musí zaplatit za zboží před tím, než zboží uvidí a tuto alternativu nelze příliš využívat pro vývozní prodej. Trend: Tato alternativa časem vymizí, vzhledem k tomu, že platby kartou nebo systémy přímých plateb se stávají stále bezpečnějšími a lépe přijímanými platebními metodami.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Faktura Charakteristika: Toto je druhý nejběžnější způsob platby za zboží objednávané po internetu. Je pro zákazníka bezrizikové a bezpečné a zákazník zboží vidí před provedením platby. Tato metoda je vhodná i pro exportní prodej. Nevýhody: Jedná se o časově náročný způsob podnikání a prodejce na sebe bere riziko neuhrazení faktury. Trend: Elektronická faktura pomalu předstihuje svou papírovou alternativu, obzvláště pak u plateb mezi společnostmi (business to business – podnik vs. podnik).

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Přímá platba Charakteristika: Prostředky jsou odčerpány z bankovního účtu zákazníka, jakmile vloží a odešle kód pro přihlášení. Jedná se o bezpečnou metodu. Číslo kreditní karty se po internetu nepřenáší a banka má přímou kontrolu nad platbou. Nevýhody: Webová stránka musí být účastníkem systému a zákazník si musí pamatovat kód nebo mít kódovací zařízení. Zákazník platbu provádí před tím, než zboží vidí. Trend: Banky tuto alternativu budou muset využívat u velkých spotřebitelských nákupních websites. Má potenciál stát se dobrou alternativou pro spotřebitelský a B2B obchod.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A SET Characteristika: Jedná se o nejrozšířenější mezinárodní projekt bank a vydavatelů platebních karet (Visa a Mastercard). Vytvoří standard pro bezpečné platby přes internet. Kupující a prodávající musí být připojeni k systému a musí vlastnit příslušný software. Má mezinárodní standard a prodejce má platbu zaručenou. Nevýhody: Společnost musí platit roční poplatek. Systém ještě nefunguje k úplné spokojenosti svých účastníků. Trend: Jedná se o dobrou volbu a je téměř jisté, že se efektivita tohoto systému zvýší. Ale pokud má SET mít celosvětový úspěch, v což tvůrci doufají, je třeba posílit obchodní značku a vyřešit chyby a problémy s ním spojené.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Kreditní karta Charakteristika: V zahraničí je kreditní karta nejrozšířenější způsob platby přes internet. Je to snadná a mezinárodně akceptovaná platební metoda. Společnost má platbu zaručenou. Nevýhody: Otázky zabezpečení však pro zákazníka nejsou stále vyřešeny a mnoho zákazníků nerada poskytuje přes internet číslo své kreditní karty. Trend: Platby kreditní kartou rozhodně budou stále častější platební metodou, ale více zákazníků bude postupně volit bezpečnější alternativy jakmile se objeví.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Zplnomocnění k inkasu / plná moc Characteristika Zákazník zažádá o členství a poskytne číslo své kreditní karty nákupnímu webovému site (klasickou poštou). Prodávající z bankovního účtu zákazníka / z kreditní karty odčerpá příslušnou platbu po objednávce ze strany zákazníka. Nejedná se o velmi běžnou alternativu a předpokládá určitý stupeň důvěry ze strany zákazníka při udělení plné moci prodávajícímu subjektu.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Kleline, VerifyEasy, Telia Kleline: Charakteristika – Kleline je kombinací bezpečné platby kartou a platby elektronickou peněženkou. Zákazník si stáhne softwarový balíček Klebox a zadá číslo karty, které je chráněno a zakódováno v tomto softwaru. Pokud zákazník zvolí platbu formou Klebox, přihlásí se v Kleboxu a Klebox poté kontroluje platební transakci. VerifyEasy: Charakteristika – Jedná se o velmi podobný systém jako Kleline a ve Švédsku jeho obliba narůstá. Systém komunikuje přímo s bankami a společnostmi vydávajícími platební karty a kóduje transakci mezi prodávajícím a kupujícím. Více informací na Telia Payit: Charakteristika – Systém funguje jako placená odpověď. Zákazníkovi je účtováno zboží nebo služby na telefonním účtu. K využívání Telia Payit musí být zákazník připojen k internetu přes telefonní linku na kterou bude platba účtována.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Praktické rady Začněte s celkovým marketingovým plánem a začleňte do něj e-commerce. Proveďte analýzu zákazníků. Jaký druh informací zákazník hledá na internetu? Co je pro klienta pohodlné? Jaká je silná stránka vašeho profilu? Vytvořte pilotní webovou prezentaci (site) a otestujte jí na některých z vašich klíčových zákazníků. Začněte s jednoduchým a levným řešením a rozvíjejte ho krok za krokem. Zajistěte trh pro váš elektronický obchod (odkazy, současní zákazníci, pobočky organizací atd.) Rovněž je důležité vzít v potaz směrnice EU a acquis jakož i národní marketing a pravidla a nařízení vztahující se na platební styk.

Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter of Attorney 11. Practical Advice 12. Q & A Otázky a odpovědi Mají vaši současní zákazníci zájem o e-commerce? Jaký druh doplňkových služeb myslíte, že by vaši zákazníci ocenili? Ve vašem regionu uvažujeme o vytvoření domény.coop ( ), kde byste mohli nalézt všechny podniky sociálně-hospodářské organizace. Je taková obchodní strategie ve vašem regionu/země možná? na můžete nalézt příklad marketingu družstva zabývajícího se tuzemskou turistikou a sestávající z malých podniků. Příklad webové prezentace se spoustou doplňkových služeb pro zákazníka naleznete na