CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EKOLOGICKÉ ZEMĚDĚLSTVÍ
Advertisements

REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Tržní opatření Březen 2003 Žatec. 22 Společných organizací trhu - chronologicky •nařízení Rady (EHS) č. 136/1966, o zřízení společné organizace trhu olejů.
D e s i g n y o u r s u c c e s s ! GIesserei Umwelt Technik GmbH GUT „go future“ G U T GmbH Giesserei Umwelt Technik - slévárenská zařízení – - informační.
BIOPOTRAVINY V ČESKÉ KUCHYNI
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Civilizační choroby a výživa
Projekt BIOŠKOLY ZAVÁDĚNÍ BIOPOTRAVIN DO ŠKOL A PŘEDŠKOLNÍCH ZAŘÍZENÍ veřejná zakázka Ministerstva zemědělství ČR realizátor projektu: Country Life.
Škola: Praktická škola dvouletá
SPRÁVNÁ VÝŽIVA PROJEKT „ZDRAVĚ JÍST, ZDRAVĚ ŽÍT“.
Biopotraviny ve školním stravování
Potraviny rostlinného původu
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Složitá a slavnostní menu
Cesta potravin na náš stůl.
Roneli – franchisa ve stavebnictví. Roneli (staví např. na Ukrajině, v Rusku, Kazachstánu a Gruzii) Generální dodávky staveb - stavby občanské, průmyslové,
Trvanlivost, skladování a tepelná úprava potravin
Jan Hummel Fruitisimo.
UGO.
„EU peníze středním školám“
Koncept farmářských prodejen
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
ZDRAVÉ MLSÁNÍ Ivana Paletová
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Stravování při žaludečních a dvanáctníkových vředech
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
STRAVOVACÍ ZVYKLOSTI CIZINCŮ
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Trendy ve spotřebě potravin v České republice
Nadregionální síť středních zdravotnických škol pro vyšší kvalitu vzdělávání a praxe (reg. číslo CZ.1.07/1.1.00/ ), OPVK Klíčová aktivita č. 2 –
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Představení Programu Skutečně zdravá škola Tom Václavík.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Předběžná studie proveditelnost - shrnutí Závěrečná konference přeshraničního projektu Slavice,
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Význam a funkce obchodu Zpracoval Ing. Jan Weiser.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Průřezové téma - Enviromentální výchova Lidské aktivity a problémy životního prostředí EKOLOGICKÉ ZEMĚDĚLSTVÍ Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291 AUTOR: Mgr. Slaminková Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Výchova ke zdraví TEMA: Zdravá snídaně a.
 Biopotraviny pocházejí z ekologického zemědělství.  Při jejich pěstování, produkci a výrobě je zakázáno používat chemické látky.  Geneticky modifikované.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
P YRAMIDA VÝŽIVY Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výrobní činnost hotelu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Konzervárenská výroba
Veronika Březková Masarykův onkologický ústav Poradna pro výživu
Potraviny a výživa 2. ročník – kuchař, číšník, servírka
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
VY_32_INOVACE_ , jateční maso Ing. Blanka Kožíšková
PESTROST STRAVY.
Druh učebního materiálu Pro koho je materiál určen
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
ZAVÁDĚNÍ PŘÍKRMŮ.
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Vyhodnocení ankety spokojenosti s narozeninovými balíčky pro seniory
Název projektu: Moderní škola
Moderní gastronomie Ruth Martin.
Transkript prezentace:

CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách s doloženým původem, na jednom místě, po celý den a po celý rok JAK JAK vzniklo SKLIZENO ? na počátku bylo vyhledávání a prohlídky farem, výroben a manufaktur, ochutnávání produktů a vytvoření funkčního obchodního modelu SKLIZENO – víc než jen pouhá farmářská prodejna

mladé rodiny s dětmi foodies lidé žijící a pracující v blízkosti prodejny lidé se specifickými dietetickými potřebami - bezlepkové potraviny lidé vyznávající zdravý životní styl Kdo jsou naši zákazníci

široký sortiment poctivých a převážně lokálních potravin umožňující plnohodnotný rodinný nákup prodejní plocha cca m 2 vyškolená obsluha dlouhá otvírací doba kontakt se zákazníky na sociálních sítích a věrnostní program zavedený pokladní a informační systém svěží design prodejny a vizuální styl bedýnkový servis Co profiluje prodejnu SKLIZENO ?

lokální potraviny z našeho sortimentu jsou plné chuti, čerstvé a sezónní na prvním místě je ověřený původ, způsob výroby a kvalita vznikly pouze za použití kvalitních surovin s minimem konzervantů, náhražek, škodlivých éček a dalších chemikálií část nabídky je také v certifikované kvalitě bio SKLIZENO znamená široký výběr farmářských potravin

Chlazené vakuované maso hovězí, vepřové, jehněčí, divočina, drůbeží a králičí Sortiment neustále rozšiřujeme o nové produkty, především v závislosti na ohlasu zákazníků Chlazené vyzrálé hovězí a steakové maso Poctivé uzeniny vyrobené pouze z masa Mléko, mléčné výrobky a vejce Čerstvé a zrající sýry kravské, kozí a ovčí Kváskový chléb, slané i sladké pečivo Sezónní ovoce a zelenina Mošty, šťávy, sirupy Čaje, koření a káva z českých pražíren Marmelády, med a další pochutiny Ovocné pálenky Vína z nejlepších moravských vinohradů Řemeslná piva z českých a moravských minipivovarů Bezlepkové potraviny včetně uzenin A mnohem, mnohem víc opravdového jídla

široký záběr sortimentu umožňující plnohodnotný rodinný nákup velikost prodejní plochy a design prodejny rozsáhlá nabídka chlazeného masa a uzenin pokročilý informační a pokladní systém věrnostní program marketingová podpora s využitím sociálních sítí a PR Co odlišuje SKLIZENO od ostatních farmářských prodejen a prodejen zdravé výživy

Co nabízíme zájemcům o franšízu SKLIZENO ? asistence při vzniku prodejny, možnost spolufinancování investice návrh designu prodejny a možnost dodávky na klíč know how, provozní manuál a funkční obchodní model úvodní školení prodejního personálu licence informačního a pokladního systému včetně zaškolení marketing a profesionální PR pro celou síť zavedení věrnostního programu výhodné nákupní podmínky u dodavatelů

Pilotní prodejna SKLIZENO v Brně, 90 m 2 p.p.

nyní pracujeme na realizaci celkově čtvrté franšízové prodejny v pořadí, tentokrát opět v Praze