Komunikační strategie

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Advertisements

Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
PROPAGACE MARKETING.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Komunikace v mezinárodních aktivitách
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Marketingový mix 4 P.
Komunikace a stimulování prodeje
Distribuční strategie
Marketingová komunikace
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
9.Komunikace.
1 Podpora prodeje PODPR/ P2 Hlavní typy aktivit SP Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Propagace - Promotion -
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
Životní cyklus výrobku
Distribuční cesty.
úvod pojetí a obsah marketingu
Propagace Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Teorie propagace 5 základních forem propagace
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Dalibor Konečný, Michael Ruszó, Jakub Frasunek
8. Marketing.
Propagace
Vítejte na Marketingu.
Model strategie marketingového mixu
Distribuce - placement
Základy marketingu Podniková ekonomika
Komunikační politika klíčová slova
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Stanovení ceny v marketingu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Tvorba marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Marketingová komunikace
Propagace základní pojmy
Cenové strategie.
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Transkript prezentace:

Komunikační strategie

Obecné prvky KS 1. určení cílového publika (skrytá, pasivní potřeba, zvyklostní, střídavý, emotivní, racionální nákup)

2. vytyčení komunikačních cílů strategie attract…….. Increase……….. Convert……….. Retain…………

3. strategie zprávy: message appeal………. message format-fear appell, sex appeal, humorous appeal, dogmatic appeal, reason- giving appeal

4. výběr médií, komunikačních kanálů zvažujeme:……………. média:………………… (rozsah a frekvence u reklamy)

5. vytvoření plánu komunikační kampaně makroplánování mikroplánování Intenzita Koncentrovaná kampaň vyrovnaná vzestupná sestupná střídavá čas

Nepřetržitá kampaň vyrovnaná vzestupná sestupná střídavá Intenzita Čas (měsíce)

Pulzující kampaň vyrovnaná vzestupná sestupná střídavá Intenzita Čas (měsíce) Intenzita

6. vyhodnocení kampaně Předběžné testování Následné testování Účinek reklamy na prodej

Životní cyklus výrobku a KS Zavádění: s. rychlého,pomalého sbírání, rychlého a pomalého pronikání Růst:…………. Zralost: upomínat, modifikace trhu,mixu, výrobku Pokles: obhajovací role

Push strategie Pull strategie Distribuční mezičlánek Výrobce Konečný spotřebitel Distribuční mezičlánek Výrobce Konečný spotřebitel

Nástroje komunikace Reklama Podpora prodeje Public Relations Osobní prodej Přímý marketing

Podpora prodeje Spotřebitelská podpora: Bezplatné vzorky Bezplatné vyzkoušení výrobku Cenové zvýhodnění (kupony,prémie,slevy balení) Zákaznické soutěže Předvádění výrobků Propagační materiál

Obchodní podpora Veletrhy, přehlídky, vystavování zboží v místě prodeje, poskytování propagačního materiálu, slevy na ceně, výcvik prodejců Vnitřní podpora Soutěže mezi prodejci, školení a výcvik prodejců, prodejní pomůcky

Public relations Hl.úkoly: Vztahy k zákazníkům Sponzorství Vztah ke sdělovacím prostředkům Vztah k veřejnosti Interní PR

Osobní prodej Navázání kontaktu Vyvolání zájmu Prezentace výhod Vyvracení námitek, pochybností Uzavření kontraktu Udržování dalších vztahů

Product placement http://www.skolamedii.cz/zdroje/product-placement

http://www.youtube.com/watch?v=FettgloGq1M http://m.youtube.com/results?gl=CZ&client=mv-google&hl=cs&search_type=videos&q=%C4%8Desk%C3%A1+republika+prezentace+Czechtourism&submit=Vyhledat