Akce pro akademii Vstupní školení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

, , Nabídka investiční spolupráce.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
ÚVOD DO MARKETINGU.
Propagace a reklama na facebooku
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Příklady způsobu stanovení ceny
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Vítáme Vás u revoluce v síťovém marketingu! S Falkitem se každý stane marketingovým expertem a bude tím pádem úspěšný!
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Jak jsem uvedla na první stránce, jmenuji se Gábina a ještě doplním příjmení Urválková. Tak tedy, neznáte mě. A protože se vzájemně nevidíme a nemůžete.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Nové funkce v novém Skliku
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Nabídka na malou franchisu na provozování činnosti SJEDNÁVÁNÍ SCHŮZEK PRO FINANČNÍ PORADCE a NABÍDEK PRONÁJMU LIDÍ JAKO OBCHODNÍHO ÚSEKU A KANCELÁŘÍ STAVEBNÍM.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
Nabídka na malou franchisu NA PRODEJ KLIENTŮ NA BYTY FINANČNÍM PORADCŮM (okresní obchodní zastoupení) Dana Kožíšková.
Pharma Factoring Factoring České spořitelny, a.s.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Název společnosti Produkty a služby
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Jak na PR (absolutní základ)
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Akce pro akademii Vstupní školení

Jsme společnost Gepard sport s. r. o Jsme společnost Gepard sport s.r.o. s obchodním názvem Český Internet Praha Adolf Červinka - majitel Oldřich Kopecký - ředitel Petr Andrle - Obchodní ředitel divize České stavby Jana Moravcová - regionální obchodní ředitelka, divize České stavby – Čechy Marián Zura - Obchodní ředitel divize Ubytovacích serverů

Historie společnosti: historie: 1999 ČeskéReality.cz první web 2003 České Stavby.cz 2006 zpoplatnění základní inzerce na ČeskéReality.cz 2007 zahájena spolupráce s externím call centrem GPA s.r.o. start projektu HotelyPensiony.cz start projektu VašeZájezdy.cz 2008 start projektu ČeskáKariéra.cz start projektu RealitníServery.cz start projektu ČeskéBazary.cz start projektu ČeskáKariéra.cz překročeno 1.000.000 reálných uživatelů na serverech skupiny počet zaměstnanců: 20 2009 akvizice projektu RealityEuro.cz start prodeje katalogových zápisů (září) 2010 cestovatelská sekce e-Dovolena.cz, posílení ubytovacích serverů start projektu ČeskýKulinář.cz (únor) sjednocení modulového konceptu serverů 2011 start plné verze regionálních portálů ČeskýInternet.cz plánovaná síť externích obchodních zástupců v Hradci Králové, Brně

Naše internetové servery navštěvuje měsíčně přes 1. 000. 000 uživatelů Naše internetové servery navštěvuje měsíčně přes 1.000.000 uživatelů. Dokážeme pro Vaši reklamu vybrat k oslovení přesně tu cílovou skupinu, která je pro Vaše podnikání nejvhodnější. Cílem je pomáhat … Našim obchodním partnerům nejen s prosazováním značky na trhu, ale i s podporou prodeje jejich výrobků. Nabízíme škálu produktů a služeb pro propagaci internetových stránek. Zaměřujeme se na menší a střední společnosti, které denně oceňují efektivitu, s jakou pro ně pracujeme. Naše hlavní činnost je aktivní nabízení internetové reklamy. Máme zkušenosti… Celková návštěvnost všech 1400 serverů dosahuje mnohdy až 100.000 unikátních uživatelů denně. Reklamou a propagací klientů se zabýváme na 100% Náš prodejní tým vykonává svou práci na velice vysoké profesionální úrovni. Nejsme slepí a umíme to. 

My rozumíme internetu a vy zase své práci My rozumíme internetu a vy zase své práci. Když spojíme síly, může z toho být jedině dobrý obchod. Naší největší prioritou je spokojený klient. Reference Služby Info

Pracovní doba od 7. 30 - 8. 15 Ranní káva + příprava firem v CRM od 8 Pracovní doba od 7.30 - 8.15 Ranní káva + příprava firem v CRM od 8.15 - 8.45h Ranní káva +porada s vedoucím od 8.45 - 11.30 prodej - rozvolávání od 11.30 - 12.30 oběd od 12.30 - ? Ten kdo má splněno denní minimum může jít domů Denní minimum ·        zavolat 30 novým kontaktům (dopoledne) ·        zaslat 10 nabídek ·        Všechny dovolávky ·        6000 Kč obrat za den

Provizní model

Provize za zaplacené smlouvy Smlouva za 6 000 Kč = 1 200 Kč Smlouva za 3000 Kč = 600 Kč Denní minimum 6000 Kč (jeden okresní leader) Pracovních dní 22 za 22 pracovních dní , denní minimum = měsíční zisk 26 400 Kč Vyplácíme každého 8 v dalším měsíci K 15 možná záloha

Co budete prodávat Mimořádná akce pro jednoho malíře z okresu Praha oslovte každý měsíc 3.500 lidí z Vašeho města a okolí,  kteří hledají malíře nebo v dohledné době budou poptávat vymalování bytu za cenu jen 500 Kč měsíčně

ZÁKLADNÍ MYŠLENKA My víme, že v okresech bude na našich realitních serverech potávat nemovitost nebo pozemek cca. 3500 a je logické, že kupec nemovitosti nebo pozemku bude v brzké době potávat malíře nebo nějakou firmu na rekonstrukce. ·        Být okresní leader ·        Vždy být před svojí nejbližší konkurencí… ·        Jen za 500 Kč měsíčně ·        Hledáme jen jednu firmu, nikdo jiný to nemůže dostat

Pro jediného malíře z okresu zajistíme: Oslovíme lidi z Vašeho okolí, kteří hledají malíře HNED Víte kolik lidí ve Vašem okolí hledá u nás kontakt na malířskou firmu? V průměru 500 lidí každý měsíc (dle databáze největších regionálního stavebního serveru www.ČESKÉSTAVBY.cz). Ti řeší potřebu vymalování svého bytu či firmy právě TEĎ. A jsou to lidé pouze z vašeho blízkého okolí! Dáme jim před oči Váš kontakt.

Oslovíme také lidi, kteří budou potřebovat malovat V BLÍZKÉ DOBĚ Víte, kolik lidí ve Vašem okolí hledá u nás byt nebo dům ve Vašem okolí? Jedná se o cca 3000 lidí. (dle databáze největších regionálních serverů - např. www.CeskeReality.cz, www.RealitniServery.cz atd.). Pro Vás jako malíře zcela ideální cílová skupina lidí k oslovení. Tito lidé budou mít pravděpodobně po nákupu nemovitosti zájem vymalovat. Dáme jim před oči Vaši firmu.

Balíček bude ještě obsahovat 6 okresních serverů 3 regionální, formou zápisů do katalogu. S návštěvností okolo 4500 lidí měsíčně. V okresních a městských výpisech se bude zobrazovat jako okresní leader Klient si může zvolit marketingovou větu, kterou ho budeme propagovat. Třeba:  Malování Procházka rychle a levně A to přímo u výpisů potencionálních kupců nemovitostí a pozemků.

Shrnutí: Nahradíme jeho stránky Propagujeme, telefonní číslo,popis činnosti,reference atd. Nejlepší zacílení na obor a region Udržíme jeho pozici v regionu Cena 500 Kč cca. Za  8000 zobrazení  = 0,06 Kč Nejlevnější reklama na internetu

Jak to budete dělat : Vybereme vám okres a vy tam najdete leadera Jak to budete dělat : Vybereme vám okres a vy tam najdete leadera . V Čr je 69 okresů bez jižních Čech Hledáme vždy jen jednoho do okresu = 69 okresních leaderů Každý den najít jednoho leadera = obrat 6000 Kč = 1200 Kč zisk za den

Ideální prodejní telefon

Dobrý den, Horák, český internet… Mluvím s panem Matouškem Dobrý den, Horák, český internet… Mluvím s panem Matouškem?   Vy jste Malíř z Benešova?  ANO  Jsem ze společnosti Český internet a volám proto, že momentálně Víme, že ve Vašem okolí bude poptávat malíře cca. 3500 lidí / měsíčně Chtěl jsem se optat?   Nechtěl byste je oslovit? No já nevím asi ano, o co jde?   Zastupujeme více jak 500 internetových serveru zaměřených na stavbu a bydlení a reality. Tyto servery navštěvuje více jak milion návštěvníků měsíčně. Ze všech návštěvníků pro Vás dokážeme vybrat ty, kteří hledají malíře z Vašeho města či okresu.                                                                  A zároveň oslovíme kupce bytů a domů, protože je velice pravděpodobné, že právě nově koupený byt či dům ve všem městě budou potřebovat vymalovat. Tudíž pro Vás jako malíře je to zcela ideální cílová skupina. Chtěl jsem se optat? Máte ve vašem marketingu, nějakou kouzelnou větu. Proč by si měli nechat vymalovat právě u Vás? / třeba malování se slevou 10% / Ne - to nevadí tak to spolu pojďme vymyslet… Ano používáme tuhle větu?  Aha to je dobré, to by byl základní kámen spolupráce. Toto oslovení jsme schopni všem lidem, co hledají malíře efektivně vystavit před oči a to ve vašem městě a okrese. Tak co vy na to?

A jak to uděláte? Máme k dispozici cca 500 serverů a tak 40 z Vašeho regionu. Vaší reklamní větu dáme před oči lidem, co poptávají nemovitost a určitě budou shánět malíře.   Přestavte si, že Váš reklamní slogan vystavíme na pomlsné dálnici jako billboard kde měsíčně projede 4000 aut a všichni řidiči zrovna přemýšlí jak sehnat malíře…   Nebo kdyby jste měl krámeček a na výlohu napíšete, třeba vymalování bytu 20% sleva a my zařídíme, aby to vidělo 3500 zájemců o malování… 15 regionálních zápisu co slouží jako malé internetové stránky A co to stojí? Kampaň je vždy nastavena za rok a cena nastavena v rozmezí 500 Kč měsíčně. Vše pasujeme na míru tak aby jste přestihl Vaši konkurenci a stal jste se leaderem ve Vašem regionu.

Tak co vy na to. K objednávce budu potřebovat jen IČ a DIČ. Ano chci Tak co vy na to? K objednávce budu potřebovat jen IČ a DIČ. Ano chci.. Když to shrnu: Naše služby nabízíme na rok, chtěli bychom totiž pokrýt i ty méně lukrativní období.Máte tam 15 serverů, 70 zpětných odkazů, 12 fotografií a další možnosti k prezentaci. K tomu všemu ještě celoroční služby našeho klientského centra. A Vaši marketingovou větu vložíme na první místa ve vašem okrese a městě.   Co bude následovat dál?  Na e-mail vám přijde zmiňovaný formulář + zálohová faktura. Jakmile vyplníte formulář a odešlete, hned se zobrazíte na všech serverech. Jakmile uhradíte, ihned se budete zobrazovat v přednostních pozicích a začínáme. A na závěr: Objednal jste si balíček od SPOLEČNOSTI ČESKÝ INTERNET na 12 měsíců za 6000 Kč  bez DPH Souhlasíte?    Ano Je tam splatnost 10 dní, vyhovuje vám to? Ano A poslední věc. Během 2 - 3 dnů se vám ještě ozvu, jestli vám přišly všechny podklady atd. Nashledanou

No já mám zakázek teď dost, že nestíhám No já mám zakázek teď dost, že nestíhám. Nic nechci A to přenecháte to konkurenci? (číst výpis) Ne Takže jste leader v okrese? Tak to je super? K objednávce budu potřebovat jen IČ a DIČ. Měně agresivní odpovědi : No já mám zakázek teď dost, že nestíhám. Nic nechci U nás nejde o zakázky hned, ale o dennodenní propagaci vašich služeb tak ,aby si na Vás zákazník vzpomněl, až Vás bude potřebovat. No já mám zakázek teď dost, že nestíhám. Nic nechci Mělo by vám to pokrýt i to měně lukrativní období v roce. No já mám zakázek teď dost, že nestíhám. Nic nechci Super tak to je služba akorát pro vás ať vás nikdo nepředběhne nebo to máme nabídnout tomuto klientovi?

Jestli je to za peníze nechci. A líbí se Vám to Jestli je to za peníze nechci. A líbí se Vám to? To ano jen platit nic nechci No samotná reklama za peníze není, jen to bohužel někdo pro vás musí vyrobit, pokud byste to měl dělat sám tak ztratíte čas a čas jsou peníze. To znamená, že budete pracovat efektivněji a čas, který byste věnoval tomu ,aby jste vše vyrobil by byl rozhodně dražší než 500 Kč za měsíc. Tak co vy na to? Nechcete poslat, přeci jenom ten email s nabídkou, juknete a třeba Vás to přesvědčí, ať to nedáváme konkurenci a pokud se nerozhodnete aspoň jsme to zkusil. Takže to posílám a za dva dny se ozvu. Souhlasíte? Jestli jde o internet, tak mám koupený seznam a stačí mi to. Tak to je dobře, mi tam inzerujeme také, formou klíčových slov za naše klienty škoda, že jsme se neslyšeli dříve. Nebo nechcete poslat, přeci jenom ten email s nabídkou, juknete a třeba Vás to přesvědčí, ať to nedáváme konkurenci a pokud se nerozhodnete aspoň jsme to zkusil. Takže to posílám a za dva dny se ozvu. Souhlasíte?

Jestli jde o internet, tak mám koupený seznam a stačí mi to Jestli jde o internet, tak mám koupený seznam a stačí mi to. Nebo … Sedíte u počítače ? Ano A mohl bych vám něco ukázat? Ano Zasílám zajímavé linky srovnání slova „malíři tapetáři „ http://www.firmy.cz/statsScreen?serverId=seznam.katalog&section=/reg/NOREGION&collocation=category_1407&mode=list http://firmy.stredoceskyinternet.cz/maliri-tapetari/statistika_vypis

Internetu nevěřím, používám tisk, tady u nás to stačí Internetu nevěřím, používám tisk, tady u nás to stačí. A uvidí tu Vaši reklamu i lidé co se teprve k Vám teprve stěhují? Mohli by to být Vaši nový věrní zákazníci. U nás máte záruku, že měsíčně uvidí Vaši nabídku 3500 lidí z celé Čr ,kteří hledají v e vašem okrese. Nemyslíte, že je to škoda? Nebo nechcete poslat, přeci jenom ten email s nabídkou, juknete a třeba Vás to přesvědčí, ať to nedáváme konkurenci a pokud se nerozhodnete aspoň jsme to zkusil . Takže to posílám a za dva dny se ozvu. Souhlasíte?   Reklamu na tento rok máme koupenou a stačí nám to… Tak mi tedy poraďte, co máme dělat? Jen tak tyto klienty nechat bez užitku ať běhají po okrese a hledají malíře? Nebo nemohl byste poradit jiného, který by zájem měl? Přeci jenom je to škoda. Tak co vy na to? Doporučíte někoho? Nebo nechcete poslat, přeci jenom ten email s nabídkou, juknete a třeba Vás to přesvědčí, ať to nedáváme konkurenci a pokud se nerozhodnete aspoň jsme to zkusil . Takže to posílám a za dva dny se ozvu. Souhlasíte?

Nemám moc času dejte mi to emailu Nemám moc času dejte mi to emailu. Pokusím se dle vašich stránek Vám nabídku napasovat na míru a zaslat. Stačíte to předčíst do zítřka? Ano Tak já se ozvu … Zpravuje nás agentura Je tak to je dobře. Ti většinou vybírají to nejlepší, jsou to odborníci. Dáte mi na ně kontakt? Oni určitě vyberou to správné a aspoň to přes ně budete mít levnější. Nemám rád internet. Ale asi chápete potenciál který má a kolik vám muže vydělat peněz? To asi Ano Internet je dobře měřitelný a mi víme, že víc jak 50% aktivní populace, používá internet jako hlavní komunikační kanál a to je cca. 4 mil. lidí. Kde byste jako chtěl ty zákazníky jinde hledat. Konkrétně Vaše firma má hlavní zákazníky ve věku 25-45let a to ta aktivní populace. My je tam máme skoro všechny. Nemám rád internet. Nemáte rád internet nebo počítač. To je totiž rozdíl. Internet je dobře měřitelný a mi víme, že víc jak 50% aktivní populace, používá internet jako hlavní komunikační kanál a to je cca. 4 mil. lidí.

Internet

Cílem reklamy je pomáhat…

Cíle reklamy Tvorba silné značky Zvýšení poptávky Posílení pozice na trhu Zlepšování pověsti firmy – pozitivní image Motivace vlastních pracovníků Rozšíření distribuční sítě

Vlastnosti efektivního reklamního sloganu Reklamní slogan by měl být originální, nápaditý, poutavý a výstižný Reklamní slogan by měl být stručný, krátký, srozumitelný a lehce zapamatovatelný. Reklamní slogan by měl sdělovat výhody produktu nebo značky. Reklamní slogan by měl poskytovat spotřebiteli důležitý užitek nebo řešení. Reklamní slogan by měl upoutat pozornost a vyvolat touhu spotřebitele po potřebě. Reklamní slogan by měl dát spotřebiteli pocit spokojenosti se značkou, produktem či službou.

Reklama druhy Televizní reklama Tisková reklama Světelná reklama (zaměřeno na rychle obrátkové zboží „ jogurt,vložky,) (Propagace značky - auta,operátoři atd.) Tisková reklama (Inzerát, Akční leták) ( regionální záběr, sděluje vetší obsah informací Světelná reklama (většinou upozorňuje na jen lokálně – Nad obchodem,směrovky atd.) Rozhlasové spoty (zaměřeno na lehce zapamatovatelné věci –služby,rychlo obrátkové zboží propagace značky, kino,TV,počasí atd. ) Mobilní reklama (Reklama na autech, dopravních prostředcích apod.) Venkovní reklama (Plakáty, Billboardy, atypické reklamní plochy - štíty domů, ploty apod.) Alternativní média (chodící reklama, Na ulici vitríny, reklamy vlečené letadlem, městský mobiliář - lavičky, zastávky MHD, hodiny, digitální teploměry, atd.) Propagační předměty (např. trička nebo propisky s nápisem nebo logem propagované firmy atd.) Reklama v mobilním telefonu (nový druh reklamy .formou SMS do mobilního telefonu) Internetová reklama

Velikost internetové populace ČR 6 105 522 Počet zobrazení 786 111007 Statistiky z Března 2011 Velikost internetové populace ČR 6 105 522 Počet zobrazení 786 111007 Kdo používá internet častěji Muž 53 % Žena 47 %

Proč zvolit internet jako marketingový nástroj Reklama lze přesně měřit. Reklama lze naprosto přesně cílit. Reklama má velké množství variant internetové reklamy ,které lze mezi sebou provázat. Internet si stále upevňuje svoji pozici mezi klasickými komunikačními kanály Internet je nejdynamičtěji se rozvíjejícím komunikačním médiem. Odhadovaný růst internetové reklamy pro rok 2011 je 24%. Protože Internet se postupně stává masovým médiem. Protože Internet je komunikační,marketingový a obchodní nástroj pro 21.století!

Jak vypadá prostředí internetu Klientovi Stránky Internet v ČR - 6 105 522 uživatelů Konkurenční stránky Být vidět ještě neznamená získat zákazníka ,ale je to začátek

Proč koupit internetovou reklamu u nás Efektivní reklama za minimum peněz Mít stránky na internetu je začátek . Na internetu je více než 50% obyvatel České republiky Internetová reklama se dá velice přesně měřit. Největší výhodou internetové reklamy je její přesné zacílení na ty správné uživatele Protože Internet si stále upevňuje svoji pozici mezi klasickými komunikačními kanály Protože je nejdynamičtěji se rozvíjejícím komunikačním médiem odhadovaný růst pro rok 2009 je 25% Protože se postupně stává masovým médiem Protože Internet je komunikační, marketingový a obchodní nástroj pro 21. století !!! Máme speciálně zaměřené web s přesně definovanou cílovou skupinou Máme vysoký podíl vracejících se, věrných čtenářů Naši návštěvníci tráví na na našich webech nadprůměrnou dobu Možnost zvýšení efektivity reklamních kampaní ve spojení s ostatnímy projekty

Laická definice SEO optimalizace Systém vkládání klíčových slov tak ,aby je vyhledávače vyhledávali na předních místech .

Copywriting Textový obsah prodává . Kvalitní a rozsáhlý obsah slouží pro podporu Seo. Uživatel hledá informace ne nic jiného. Texty prodávají . Bez obsahu to nejde ….

Copywriting a Český internet Originální články : E-dovolena.cz Ceskestavby.cz Vasezajezdy.cz Českakariera.cz Obsah v našich katalozích Popis služeb v profilech katalogů

PPC Rychlý a drahý zisk Nejlepší způsob jak sehnat návštěvníka rychle (Sklik,Ad wors,Ad fox,Etarget)

Proč PPC? - Platíte za výsledky Tento způsob platby za reklamu má jednu obrovskou výhodu: víte, co za své peníze dostanete. Pokud vám reklama přivede návštěvníky, zaplatíte za každého z nich předem známou částku. Pokud vám žádné návštěvníky nepřivede, neplatíte nic. Díky transparentnosti je PPC reklama ,naše největší konkurence

Sociální sítě Facebook.com, lide.cz atd. Oslovení velkého počtu lidí , FB používá 2 200 000 Čechů , Lze přesně cílit podle komodit,věku,zaměření,pohlaví,vzdělání. Možnost placené reklamy (PPC),zpětné odkazy,bannery Vhodné na rychlé předání informace

Krátké zamyšlení nad skutečnou podstatou reklamy Podstata reklamy   Krátké zamyšlení nad skutečnou podstatou reklamy a její zjednodušené pochopení

Business plán - Cíl   Každá firma, podnikatelský subjekt, živnostník má za cíl vytváření zisku, jehož míra by měla být stanovena před zahájením podnikání či v jeho průběhu v tzv. Business plánu. Laicky řečeno: Budu prodávat tolik a tolik kusů toho a toho s takovou marží a při předem stanovených nákladech mi tolik zbude jako zisk.

  Jsem malíř pokojů a musím ročně vymalovat alespoň 50 bytů za cenu xxxx Kč ve svém okolí, abych si zaplatil náklady a investice a zbyl mi zisk na výplatu. Do nákladů tedy již v tomto okamžiku stanovuji, kolik peněž a svého času investuji do reklamy, abych získal plánované zákazníky. Sdělení má také formu grafickou či textovou, Např: krásné fotky mých malířských prací je přesně ten typ sdělení, který potřebuji dostat k mojí cílové skupině.

Hlavní cíl reklamy je potencionální zisk za neurčitou dobu .  

Jak seženu své zákazníky abych měl zisk ?   Stanovení cílových skupin budoucích zákazníků V okamžiku, kdy potřebuji získat zákazníky a s nimi i zakázky v požadovaném objemu, musím si stanovit charakteristiku svého zákazníka. Zde si také stanovuji kolik zákazníků z každé cílové skupiny potřebuji, aby se stali mými zákazníky a kolik tím pádem očekávám tržbu z jednoho zákazníka.

Cíle malíře z Prahy Jsem malíř pokojů a musím ročně vymalovat alespoň 50 bytů. Cíl je o 100% vyšší než min. rok Byt se v průměru maluje cca. 1x5 let Koho jak má oslovit malíř ,aby tento rok splnil cíl 50 bytů ? Stálou klientelu ,která zrovna maluje po 5 letech Nový klienti na doporučení od spokojených klientů Reklama Poměr většinou vypadá takhle Stálá klientela 50 % Na doporučení 15% Klienti získaní reklamou 35% ( je to vlastně také doporučení ,my doporučujeme ,kvalitního malíře z okolí poptávajícího)

Kdo muže být zákazník malíře ? Občan nebo firma ,kteří malují byt po 5 letech Občan nebo firma, kteří zrovna koupili nemovitost. Náhodné opravy po nehodě Odkud může být zákazník malíře Předpokládáme ,že malíře si najmete z přímého okolí nebo města na základě nějakého doporučení  

Rozhodující faktory pro zákazníka ,který hledá malíře. Cena - je jeden z hlavních faktorů Kvalita práce - Každý zákazník chce za svoje peníze kvalitní služby Doporučení - Tak aby si zákazník mohl vybrat ,protože malíř má obrovskou konkurenci. Je rád když mu někdo nebo něco doporučí dobrého malíře. Např. Kamarád povídal ,že jste dobří . Stálá klientela 50 % Již jsem si od nich jednou nechal malovat Na doporučení 15% Našel jsem je na internetu a mají velice příjemnou prezentaci s fotkami toho co již udělali moc se mi to líbí . Klienti získaní reklamou 35% není podmínka že to musí být reklama internetová .

Jak by měl tedy malíř přemýšlet Cena - ceny by měl nastavit tak aby byl konkurence schopný Kvalita – Každý řemeslník je v podstatě umělec ,takže by na svoje díla měl být hrdý a dělat je dobře ,protože spokojený malíř je jen v případě pokud má spokojené zákazníky Doporučení a stálá klientela osobní reference a stálá klientela na tom by měl rozhodně pracovat Např. Kamarád povídal ,že jste dobří . Stálá klientela 50 % Již jsem si od nich jednou nechal malovat Na doporučení 15% Našel jsem je na internetu a mají velice příjemnou prezentaci s fotkami toho co již udělali moc se mi to líbí . Klienti získaní reklamou 35% není podmínka že to musí být reklama internetová .

Výpočty Předpokládaný zisk na rok chce třeba 300 000 Kč Stálá klientela mu udělá 150 000 kč - 50% Samo se mu doporučí cca. 45 000 kč - 15% Reklama tedy musí sehnat 105 000 kč – 35% Výhoda investování do reklamy je získání věrného zákazníka ,který za 5 let automaticky objedná stejného malíře ,ale to už malíř nemusí investovat do reklamy na získání tohoto zákazníka .

Jak by měla vypadat reklamní kampaň Statistika : 50% populace čte internet Tisk to jsou ti ostatní Tisk (regionální plátky,kalendáře,) Ostatní druhy reklamy jsou pro malíře nepodstatné

Jak by měla vypadat reklamní kampaň Internet cíle : Chci sehnat nového zákazníka ve svém regionu a zároveň stabilizovat svojí stálou klientelu aby na mě nezapomněla … Jak na to : Mít internetové stránky Reklamu zaměřit na svůj region Emailová komunikace se stálými zákazníky New slater (třeba dárky za doporučení nového zákazníka ) Zpětné odkazy v katalozích Lehkou kampaň na image firmy Textovou kampaň článek s referencemi aneb proč právě my . SEO zaměřeno na vyhledávače . Inzerce na oborových serverech ,kam lidé chodí hledat malíře

V kterých bodech pomáhají naše servery Reklamu zaměřit na svůj region V Základní regionální prezentaci klient získá cca. 16 regionálních prezentací Zpětné odkazy v katalozích V základních balíčcích klient získá cca. 70 zpětných odkazů na jeho internetové stránky Lehkou kampaň na image firmy Na našich serverech k tomu používáme Intext,bannery Textovou kampaň článek s referencemi aneb proč právě my . Články na našich serverech + možnost vystavit fotky prací Inzerce na oborových serverech ,kam lidé chodí hledat malíře. Kam jinam by měl malíř inzerovat něž na server www.ceskestavby.cz Dále na našich realitních serverech ,když si potencionální zákazník vybírá nemovitost dostává automaticky doporučení na malíře z regionu.

Naše doprovodné služby Aneb co ostatní nenabídnou Pomoc a poradenství s naplněním prezentace Přesné statistiky o tom jak prezentace funguje Zlepšíme dohledatelnost na internetu (vyhledávače) Pomáháme v budování klientovi značky

Zde je velice důležité zdůraznit, že tato pravděpodobnost nezáleží na médiu, ale na obsahu sdělení, které chci dané cílové skupině sdělit. OBSAH PRODÁVÁ Pokud budu informovat o výprodeji s 80% slevou, bude míra pravděpodobnosti získání zákazníka mnohem větší než při slevě 5%. , JE POTŘEBA VŽDY KOUKAT NA ZISK To samé mohu říci o kvalitě obchodníka, který bude mé služby nabízet na osobní schůzce. Čím kvalitnější sdělení a zkušenější obchodník, tím je míra úspěšné schůzky vyšší.

Vyhodnocení přínosu Investice do rozšíření sdělení k mé cílové skupině mi přinese: okamžitý užitek v podobě získání předem odhadnutého počtu zákazníků b) dlouhodobý užitek v podobě získání dalších zákazníků, kteří na moje sdělení v očekávané době nezareagovali, ale díky němu se stanou mými zákazníky v dalším období (reklama značky) c) následný užitek v podobě vracejících se zákazníků, kteří pokud moje sdělení bylo pravdivé, moje služby opět využijí či doporučí známým d) finální užitek při prodeji firmy, kdy oceňuji známost značky ,mezi cílovou skupinou a loajálnost dříve získaných zákazníků Z toho vyplývá, že hodnotit přínos z jednotlivých kampaní lze vždy až po delší době a je to navíc velice složité (například: jak zcela přesně zjistím, že 2 roky po šíření sdělení mi přijel zákazník , který byl dlouhodobě z mnoha stran mým sdělením oslovován?)

Důležité upozornění: investice do reklamy se mi jen v ojedinělých případech kompletně vrátí i se ziskem Vždy je potřeba udělat součet za všechny druhy najednou Pokud by totiž bylo pravidlem jen to že za reklamu chci hned zisk musely by zcela zkrachovat všechny banky, protože by okamžitě všichni investovali své peníze do reklamních kampaní.

Z toho všeho vyplývá, že v důsledku nezáleží na konkrétním médiu (konkrétní server, konkrétní rádio) , ale jen a výhradně na dvou faktorech: kvalita mého sdělení a forma jejího sdělení (schůzka, billboard, banner, atd..) cena za rozšíření, přepočtená na 1 osloveného z mojí cílové skupiny

Z toho také vyplývá, proč nemohu například internetové médium hodnotit podle počtu odkliků. Celý výsledek totiž závisí výhradně na obsahu mého sdělení a ceně za oslovení 1 zástupce mojí cílové skupiny.

A nyní již můžete odpovědět na otázku: Mě internetová reklama nic nepřinesla..

Shrnutí závěrem O nás : ČESKÝ INTERNET je největším regionálním mediem v ČR Provozujeme 1400 serverů Jsme na trhu 12 let Naše návštěvnost je leckdy až 100 000 lidí denně Cílem firmy je spokojený klient Okresní leader : Nadstandardní prezentace za málo peněz Přivedeme přesně toho zákazníka ,kterého si klient přeje Klientský servis Velká návštěvnost v sekcích

vize firmy Síť portálů Českýinternet.cz být první volbou pro návštěvníka, který hledá regionální informace

Test