České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení a služby 3) Ochrana kulturního dědictví 4) Investice do lesů 1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení.
Advertisements

ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Podnikatelský záměr.
, Chrudim Anna Chvátalová
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
NIH-live Přehlednost Dostupnost v elektronické podobě Bez vulgárních slov Možnost publikování vašich příspěvků Příjemný design novin Zákaz kopírování článků.
Od nápadu k úspěšnému řešení Radim Klaška TenSeconds.cz.
SRDCE NA DLANI 2005 Řada charitativních koncertů na pomoc Fondu Ohrožených Dětí.
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
CzechInvest Koncepce podpory investic
SWOT Analýza Daniel Vančura.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Program Czechinvestu pro II. fázi rozvoji klastru v rámci Operačního programu průmysl a podnikání MPO plánované období dotace pro klastr 3 -
Kouzlo placeného poradenství!
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Nauka o podniku Seminář.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Společnost E-metro s.r.o. prezentuje. Čím se zabýváme? Vytvořeni Wi-Fi síti v pražském metru Proč? 1.Velmi slabé pokryti mobilního internetu 2.Není žádný.
Centrum dokumentárních filmů Jihlava (CDF) Záměr projektu: přestavba městského kina Dukla na víceúčelové kulturní zařízení zaměřené na dokumentární film.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Telekomunikace 14TC Semestrální práce:
Rádio 4You PREZENTACE NOVÉ ROZHLASOVÉ STANICE SEMESTRÁLNÍ PRÁCE Z PŘEDMĚTU – TELEKOMUNIKACE – 14TC MICHAL DVOŘÁK 3-70.
IFA Česká republika 1 International Fiscal Association, Česká republika Praha,
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
BROWNFIELDS vs. GREENFIELDS Dr. Ing. Vávra Přemysl, MBA
Analýza vlastního podniku
Autor výukového materiálu: Adéla Fišerová Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:14. září 2012 Číslo.
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Personální mamagement
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
JIHOČESKÁ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA Další možnosti podpor ROADSHOW Možnosti podpor pro podnikatele v období dubna – 15. května 2015.
Místní akční skupina Rakovnicko
Tržní prostředí.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
ENS238 Zakládání firmy cvičení.
Struktura podnikatelského plánu
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Projektový cyklus, analýza SWOT
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aktualizace SUR ČR – Analýza podkladových dokumentů
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav technicko-technologický Řízení rizik ve společnosti LUMOS, s.r.o. Autor diplomové práce:
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Projektový cyklus, analýza SWOT
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
NAPLŇOVÁNÍ CÍLŮ GLOBÁLNÍCH GRANTŮ V LIBERECKÉM KRAJI
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
DALŠÍ KROKY V OBLASTI RACIONALIZACE SÍTĚ ŠKOL
Transkript prezentace:

České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1

Semestrální práce Analýza podnikatelského záměru v oboru telekomunikací KoncertRádio s.r.o. 2

Hlavní idea Aktivní „mladí“ lidé Podpora kapel Podpora klubů Kulturní život v Praze 3

SWOT analýza záměru Silné stránky: konkurence?, spolupráce s kapelami a kluby, Slabé stránky: konkurence?, počáteční investice Příležitosti: podpora kulturně aktivních lidí, podpora kapel a klubů Hrozby: rádio bez počátečního povědomí, nejistota hlavních příjmů 4

Průzkum trhu Zdroj: 5

Struktura společnosti Ředitel společnosti Marketingový úsek Programový úsek Moderátoři Technický úsek 6

Program vysílání Pevná vysílací doba 6h – 20h Hudební blok Interview blok Reklamní blok 7

Finanční analýza záměru Výdaje: platy zaměstnanců: Kč/měsíc poplatek OSA: 1.rok: Kč/měsíc 2.rok: Kč/měsíc 3.rok: Kč/měsíc správa budovy rádia: Kč/měsíc investice do společnosti: výbava redakce, stavba vysílače, rozvoj reklamy 8

Finanční analýza záměru Příjmy: – Poplatky za reklamu ve vysílání Časový prostor vymezený pro reklamu: 10% vysílacího času 9 Zdroj:

Finanční analýza záměru Příjmy vs. Výdaje 1.rok: Kč Kč 2.rok: Kč Kč 3.rok: Kč Kč 10

Finanční analýza záměru 11 Shrnutí

Děkuji za pozornost 12