Firemní kultura a úspěch firmy Ing. Martin Málek finanční ředitel

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Advertisements

Novinky MiFIDu The CNB disclaims responsibility for any private publication or statement of any CNB employee. The views in this presentation are the views.
Vítejte v naší firmě Welcome to our company.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Kulinářský ateliér Eva Kandzerová Marta Kubínová Petra Lexová Petr Horák Brno 2010.
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Ukončení 1.etapy výuky cizího jazyka
Osobní a přivlastňovací zájmena
Vývoj SME segmentu a jeho exportní parametry Ivan Čopák Ř editel pro firemní sektory a nové obchodní příležitosti GE Money Bank.
Sloveso BÝT – přítomný čas
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_106.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
OSOBNÍ ZÁJMENA ČÍSLA MNOŽNÉHO
Pro úspěch práce manažera a jím vedeného kolektivu je důležité i to, v jakém prostředí společně pracují, co je spojuje, jaké hodnoty a cíle sdílejí, jaká.
Informační systém hotelu
Present Continuous positive Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
STÁTNÍ PODPORA VÝZKUMU A VÝVOJE
CoffeePro, s. r. o. MASTERS OF COFFEE MAKING. Výroba – vlastní káva Moca-Loca – distribuce kávovarů – kávové přislušenství – množství druhů káv a čokolád.
PRESENT SIMPLE PRESENT CONTINUOUS
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Confirmation of Orders 06C13 AutorLadislava Pechová.
Podnikatelský institut PYRAMIDA s.r.o.
Přítomný čas PRŮBĚHOVÝ Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Projekt OP RLZ 0207 „Pracujeme chytřeji“ – cíle a metody, dosažené výsledky Jena Švarcová - UTB ve Zlíně.
DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE 2. FÁZE Workshop DF a EPS, / 11 DOPRAVNÍ SEKTOROVÉ STRATEGIE 2. FÁZE Workshop DF a EPS, Ing. Martin.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Education Developments in the United Kingdom Rozvoj vzdělávání ve Spojeném království Diversification and Specialism Diverzifikace a specializace Why and.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_03 Název materiálu: Zájmena Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské obory Anotace: Zájmena.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Brand identity & positioning
Present simple Questions. Form of the question How do we form the present simple question? How do we form the present simple question in case of the 3rd.
Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti aktivity.
Jednotný způsob identifikace pevných objektů ve VD jako podpora rozvoje IS.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Execution of Orders 06C14 AutorLadislava Pechová.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Umísťování investic a podnikatelských záměrů URBIS INVEST 25. dubna 2012 Ing. Martin Kešner vedoucí Oddělení umístění projektů CzechInvest.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Přímí předchůdci kulturálních studií  Období 1946 – Extramurial studies: dostaveníčko s kulturou proletariátu  Richard Hoggart: první ředitel CCCS.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Osobní, předmětná, přivlastňovací
1 Péče o zaměstnance P éče o zaměstnance : Moderní trendy – Corporate Social Responsibility – CSR, společensky odpovědného podnikání Firemní.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_18  Téma: Grammar game 
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zdeňka Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Praktická doporučení pro PR a marketing – co v této oblasti může HR dělat lépe Dita Stejskalová.
Comparison of pictures
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Fiktivní firma při OA Náchod. vznik: k předmět podnikání: Obchod se zvířaty určenými pro zájmové chovy počet zaměstnanců: 11 VZNIK NAŠÍ FIRMY.
On, in, under, next to, between, behind.  III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  VY_32_INOVACE_20_ Předložky AJ  Zpracovala Mgr. Jitka.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Přítomný průběhový čas The present continuous tense
2N® Helios Uni analogue version
Společnost (Society) B2
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
Transkript prezentace:

Firemní kultura a úspěch firmy Ing. Martin Málek finanční ředitel Customer satisfaction is our mission. We continuously develop the best people to succeed in our mission. Firemní kultura a úspěch firmy Ing. Martin Málek finanční ředitel

ComAp 2012

Do čeho dlouhodobě investujeme? Investice = 1. lidi 2. vývoj 3. distribuční síť Investice <> výroba, drahá auta, sekretářky, šetření nákladů Dlouho intuitivně: Investujeme do kvalitního výběru zam. včetně zahraničních Klademe důraz na stanovování a vyhodnocování cílů Vítáme diskuse o výši platu Dáváme příležitost růst, delegujeme, požadujeme převzetí odpovědnosti, věříme lidem „Have fun“

Konflikt při tvorbě nové strategie ? +

Identifikace ComApí kutury / osobních hodnot 1. humour/ fun 2. integrity 3. logic 4. making a difference 5. fairness 6. friendship 7. responsibility 8. commitment 9. positive attitude 10. common sense 11. continuous learning 12. reliability Zpracoval AON Hewitt

Charakteristika ComApí kultury Customer satisfaction is our mission. We continuously develop the best people to succeed in our mission.

ComAp zaměstnavatelem roku Děkuji za pozornost