ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne 15. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Modelářská činnost ve Věznici Horní Slavkov
Advertisements

Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání
ANKETA – AUTORSKÝ ZÁKON Základní škola Bor 6. a 9. ročník – srovnání Mgr. Vladimír Dub.
Vstupní a výstupní zařízení
GEOMETRICKÉ TVARY v rozsahu učiva 1. stupně ZŠ
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI _ VV, DUM 4
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
VY_32_INOVACE_39_ Prvouka 3.ročník Naše tělo /smysly/
ŠVP a můj předmět Výtvarná tvorba
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3
Integrace na druhou PPP FM - Terapeutické techniky – školní rok 2010/2011 Od začátku září 2010 probíhalo ve Frýdku-Místku vzdělávání a odborná metodická.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Formát buňky.
 Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Kate ř ina Č ermáková Datum: Cílový ro č ník: 8.
Využití stimulačního programu MAXÍK
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Výtvarné setkání v MŠ II.
Prezentace 5 lekcÍ MUZIKOTERAPIE Mgr. Bc. Svatava Drlíčková
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
Prezentace lekce logopedické intervence č. 1
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mandys Jiří. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 3D decoupage– 7. r. Mgr. Lenka Pavlíková.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Cílená zpětná vazba Metody pro reflexi v EV.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
 NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Vážná artificiální.
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
Graffiti Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Teplé a studené barvy Název školy
Keith Haring Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Číslo a název šablony klíčové aktivity
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
BALONKY OSLAVY A HRY.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Vzduch a jeho využití.
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
Ochrana životního prostředí
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Transkript prezentace:

ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití artefiletiky pro rozvoj dětí a žáků s SVP při ZŠ Lanškroun, nám. A. Jiráska cílové skupiny projektu „Škola pro všechny“, účastnících se projektové arteterapie v rámci realizace KA 1 projektu CZ.1.07/1.2.29/ Anotace, která je současně mottem (shodná pro všech 11 metodických listů): Není nutné vždy směřovat výtvarnou práci k výborně technicky propracovanému dílu, ale naopak se zaměřit na pocity, které děti a žáci při tvoření prožívají. Naučit je komunikovat s okolím prostřednictvím svých obrázků. Nabídnout jim možnost projevit své aktuální pocity a nálady do svých děl. Dát jim dostatek prostoru používat více smyslů při výtvarné práci (pracovat se sluchem, hmatem i čichem).

CESTA MEZI OSTROVY CÍL: POSÍLENÍ POZITIVNÍCH VZTAHŮ ROZVOJ KOMUNIKACE ROZVOJ MOTORIKY SEBEPOJETÍ PRÁCE SE SYMBOLY ORGANIZACE PRÁCE VZÁJEMNÁ TOLERANCE A NASLOUCHÁNÍ ZANECHÁNÍ STOP V PODOBĚ ZÁŽITKU A DOBRÉ NÁLADY POTLAČENÍ AGRESE

MATERIÁL VOSKOVÉ PASTELY MODELÁŘSKÉ BARVY PLOCHÉ ŠTĚTCE A ŠPEJLE OBLÁZKY BAREVNÉ PAPÍRY

MOTIVACE SPOLEČNÉ SEZENÍ V KRUHU KOLEM NAVRSTENÝCH BAREVNÝCH PAPÍRŮ VE VELIKOSTI OD NEJMENŠÍHO AŽ PO NEJVĚTŠÍ VYČNÍVAJÍCÍ PAPÍR. KAŽDÝ DOSTÁVÁ PROSTOR, ABY SE VYJÁDŘIL, CO MU BAREVNÉ VRSTVENÉ PAPÍRY PŘIPOMÍNAJÍ. Někomu- moře, oblohu, oko, plod,.. Každý může reagovat a připojit další nápad. Dále pracujeme s oblázky, které jsme přidali na vrchol barevných papírů. Vyzveme děti, aby si nejprve pouze pohledem vybraly jeden oblázek a ten si pak mohou vzít k sobě.

PRACOVNÍ ČINNOST V PRVNÍ ČÁSTI DĚTI BUDOU REAGOVAT NA MOTIVAČNÍ HRU A ZAČNOU VOSKOVÝMI PASTELY VYTVÁŘET SVŮJ BAREVNÝ OSTROV S VĚCMI, KTERÉ BY NA NĚM CHTĚLY MÍT. VE DRUHÉ ČÁSTI SI PRO SVŮJ OSTROV POMALUJÍ LIBOVOLNĚ ŠTĚTCEM NEBO ZDOBENÍM ŠPEJLÍ SVŮJ VYBRANÝ OBLÁZEK. VE TŘETÍ ČÁSTI UMÍSTÍ SVOJE DÍLO I S OBLÁZKEM DO PROSTORU, KTERÝ JIM BUDE VYHOVOVAT BLÍZKO PŮDVODNÍHO OSTROVA POSKLÁDANÉHO Z BAREVNÝCH PAPÍRŮ. NAKONEC SE POKUSÍ POPSAT, ZDA SE JIM DOBŘE TVOŘILO, BEZ ČEHO BY SE NA SVÉM OSTROVĚ NEOBEŠLY. MOHOU SE ROZHLÉDNOUT KOLEM SEBE A ŘÍCI, NA KTERÝ DALŠÍ OSTROV KAMARÁDA BY CHTĚLY CESTOVAT.

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi