Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Advertisements

Řízení jakosti, standardy
Integrovaný systém řízení (ISŘ)
Zkušebnictví a řízení jakosti staveb
Presentation Title.
6 Nejčastější neshody při uplatňování ISO 9001
Změny požadavků podle nové normy
ČSN EN ISO 19011:2003 Mezinárodní norma
1 Etika, ISO 9001 a systémy managementu Ing. Miroslav Jedlička – ČSJ Ing. Petr Koten - ČSJ listopad 2014.
Management kontinuity činností organizace
Analýza způsobilosti procesů a výrobních zařízení
Sdružení poradců Požadavky ISO/DIS 14001:2014 Sdružení poradců
Integrovaný systém managementu v Nemocnici Břeclav, p. o.
Systémy managementu jakosti
SYSTÉMY MANAGEMENTU JAKOSTI Základní charakteristiky norem ISO ř. 9000
Statistická přejímka Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Naši klienti  V současnosti naše systémy užívá 45 zdravotnických zařízení  Naši klienti jsou  rozmístěni v rámci celé ČR (všechny regiony)  tvoří cca.
Audit systému jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Struktura personální směrnice
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Diagram příčin a následků (Ishikawův diagram)
Systém managementu jakosti QMS
Systém managementu jakosti
ISMS VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ
Možnosti a využití SW systému EISOD 6
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
BMT Medical Technology s.r.o. Ing. Lenka Žďárská
Regulační diagram Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Paretův diagram Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D. prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
Podklady ke školení Ing. Jiří Seger Ing. Alena Švarcová
Systémy řízení jakosti - úvodní cvičení
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Systémy řízení jakosti
PLÁN DLOUHODOBÉ OCHRANY DIGITÁLNÍCH DOKUMENTŮ V PRAXI Mgr. Andrea Fojtu, Mgr. Eliška Pavlásková ÚVT UK, ÚISK UK
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Komplexní produktivní údržba (TPM)
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Management systému řízení kvality
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Zásady SLP, ČSN EN ISO 15189:2003 SLP – správná laboratorní práce
Metoda QFD Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D. prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
Požadavky ISO/DIS 9001:2014 a ISO/DIS 14001:2014
IAF MD 18:2015 Aplikace ISO/IEC 17021:2011 v oblasti řízení služeb (ISO/IEC )
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
BUDOVÁNÍ SYSTÉMŮ MANAGEMENTU
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
RNDr. Jana Kotovicová, Ph.D. MZLU v Brně prezidentka
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
Management jakosti, zdravotnické standardy, audit, měření jakosti
Ing. Vladimír Görner, CSc., MBA únor 2012
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
1 ISO International Organization for Standardization (Mezinárodní organizace pro normalizaci) V USA ANSI = American National Standards Institute (Americký.
For the benefit of business and people QMTC Školení manažerů QMS September 2002.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
PRAHA 17/10/07 Přínos pro laboratoře pružná reakce na vývoj v oboru, požadavky kliniků, pacientů čas finance flexibilita – týká se systému managementu.
Přechod na ISO 9001:2015 v DIAMO, s. p.
Systém managementu jakosti
Systém managementu jakosti 3
Procesní řízení (management)
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Systém managementu SSHR
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Systém managementu SSHR
Transkript prezentace:

Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D. prof. Ing. Václav Legát, DrSc. Systémy řízení jakosti – cvičení Katedra jakosti a spolehlivosti strojů, TF, ČZU Praha

Příručka jakosti - struktura LIST REVIZÍ ÚVOD Základní identifikační údaje společnosti Předmět podnikání Statutární orgán společnosti Systém integrovaného managementu ve společnosti Účel příručky jakosti Interní funkce příručky Externí funkce příručky Řízení a distribuce příručky jakosti Struktura příručky jakosti

Příručka jakosti - struktura 1. PŘEDMĚT NORMY 1.1 Všeobecně 1.2 Aplikace 2. NORMATIVNÍ ODKAZY 3. POJMY A DEFINICE

Příručka jakosti - struktura 4. SYSTÉM MANAGEMENTU JAKOSTI 4.1. Všeobecně 4.2 Požadavky na dokumentaci 4.2.1 Všeobecně 4.2.2 Příručka jakosti 4.2.3 Řízení dokumentů 4.2.4 Řízení záznamů

Příručka jakosti - struktura 5. ODPOVĚDNOST MANAGEMENTU 5.1 Osobní angažovanost a aktivita managementu 5.2 Zaměření na zákazníka 5.3 Politika jakosti 5.4 Plánování 5.4.1 Cíle jakosti 5.4.2 Plánování systému managementu jakosti 5.5 Odpovědnost, pravomoc a komunikace .

Příručka jakosti - struktura 5. ODPOVĚDNOST MANAGEMENTU . 5.5 Odpovědnost, pravomoc a komunikace 5.5.1 Odpovědnost a pravomoc 5.5.2 Představitel managementu 5.5.3 Interní komunikace 5.6 Přezkoumání systému managementu 5.6.1 Všeobecně 5.6.2 Vstup pro přezkoumání 5.6.3 Výstup z přezkoumání

Příručka jakosti - struktura 6. MANAGEMENT ZDROJŮ 6.1 Poskytování zdrojů 6.2 Lidské zdroje 6.2.1 Všeobecně 6.2.2 Kompetentnost, povědomí a výcvik 6.3 Infrastruktura 6.4 Pracovní prostředí

Příručka jakosti - struktura 7. REALIZACE PRODUKTU 7.1 Plánování realizace produktu 7.2 Procesy týkající se zákazníka 7.2.1 Určování požadavků týkajících se produktů 7.2.2 Přezkoumání požadavků týkajících se produktů 7.2.3 Komunikace se zákazníkem 7.3 Návrh a vývoj .

Příručka jakosti - struktura 7. REALIZACE PRODUKTU 7.4 Nakupování 7.4.1 Proces nakupování 7.4.2 Informace pro nakupování 7.4.3 Ověřování nakupovaného produktu 7.5 Výroba a poskytování služeb 7.5.1 Řízení výroby a poskytování služeb 7.5.2 Validace procesů pro výrobu a poskytování služeb 7.5.3 Identifikace a sledovatelnost 7.5.4 Majetek zákazníka 7.5.5 Ochrana produktu 7.6 Řízení monitorovacích a měřících zařízení

Příručka jakosti - struktura 8. MĚŘENÍ, ANALÝZA A ZLEPŠOVÁNÍ 8.1 Všeobecně 8.2 Monitorování a měření 8.2.1 Spokojenost zákazníka 8.2.2 Interní audit 8.2.3 Monitorování a měření procesů 8.2.4 Monitorování a měření produktu 8.3 Řízení neshodného produktu 8.4 Analýza údajů 8.5 Zlepšování 8.5.1 Neustálé zlepšování 8.5.2 Opatření k nápravě 8.5.3 Preventivní opatření

Příručka jakosti - struktura 9. SOUVISEJÍCÍ DOKUMENTY A DOKUMENTACE 10. SEZNAM PŘÍLOH

Děkuji za pozornost Dotazy