Marketing sociálních sítí Přeji hezký den Jana Látalová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
MARKETING A MANAGEMENT
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Informační systémy podnikové systémy CRM
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Představujeme službu Samepage
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
9.Komunikace.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Marketingová komunikace
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
úvod pojetí a obsah marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
MARKETING.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Tržní prostředí.
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
8. Marketing.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
N ÁSTROJE ZVYŠOVÁNÍ KVALITY ŘÍZENÍ ÚŘADU Společenská odpovědnost úřadu.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Marketing neziskových organizací
Masová média a jejich vliv
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
From Czech Sheeps to You
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Atraktivní zaměstnavatel
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Marketingová komunikace
Informační systémy podnikové systémy CRM
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Podnikatelské koncepce
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Marketing sociálních sítí Přeji hezký den Jana Látalová

Co je to sociální marketing Sociální marketing je strategie, která používá marketingových principů a technik pro podporu změn chování cílových skupin, s cílem zlepšení společnosti a budování trhů výrobků nebo služeb. (Kotler and Lee 2004)

Výzkum 1. Jak využíváte internet Kde Kdy S jakým cílem Se pohybujete na internetu – stránkách 2. Do které skupiny patříte – jste členem …?

SWOT – sociálních sítí SILNÉ SLABÉ Příležitosti Hrozby

Co je to sociální marketing Firma i nezisková organizace si rozšiřují okruh sympatizantů (zákazníků, klientů, dárců), a to formou společné marketingové kampaně a navíc aktivně zapojuje zákazníky do procesu spotřebitelského rozhodování. CRM využívá reklamy, PR a ostatních marketingových nástrojů. Firmám umožňuje odlišit se od konkurence a zvýšit prodej, pro neziskové organizace znamená nový finanční zdroj a zviditelnění. To je klasická win-win situace

Světové sociální sítě Facebook MySpace Bebo FriendSter Hi5 Orkut PerfStpo Yahoo! 360 Zorpia Netlog LinkedIN Twitter

Firmy přesouvají finanční prostředky z tradičních makretingových aktivit do marketingu poskytovaného sociálními médii. Proč? Pomáhá řídit reputaci vaši společnosti či značky. Buduje povědomí o vaší značce a vytváří její obraz v mysli vašich stávajících i potencionálních zákazníků. Umožňuje vám být blíže k vašim zákazníkům. Můžete díky němu získat jejich přání a na ty reagovat. Stačí jen diskutovat, konverzovat.. Nabízí kreativní a efektivní cestu, jak vidět to, co nebylo dříve možné (umožňuje nahlédnout do mysli zákazníků). Nabízí nové a levné způsoby, jak podporovat vaše zákazníky. Je typicky mnohem levnější než tradiční reklama. Nabízí různé možnosti, jak měřit a sledovat výkon.

Marketing nové éry Komunitnost je vaší přirozenou součástí Komunitní marketing –zapojení celé sociální sítě, kterou vaše organizace vytváří prostřednictvím vás samých, vašich kolegů, rodin, známých, příznivců, ostatních neziskovek, mecenášů (zřizovatelů, donátorů firemních i privátních), obchodních partnerů do přímé komunikace NEJEN prostřednictvím internetu

Co je internet? Není to pouhý kanál sloužící k přenosu informací (něco jako televize nebo rozhlas) Je to nástroj rychlého sdílení zajímavých informací mezi velkým množstvím lidí

Komunita v akci - IKEA Domov, nejdůležitější místo Ingvar Kamprad: lepší všední život více lidem Levný, hezký, moderní nábytek Pro rodinu (IKEA Family, pro maminky, pro děti) Šetrnost k životnímu prostředí (ochrana stromů, recyklovaný papír, tříděný odpad…) Týmový duch Chráněná dílna IGNIS Prodej svíček, ovčí vlny, potřeb pro plstění, materiálů na panenky Kurzy plstění, výroby panenek, vyprávění pohádek Kdo plstí a kdo je příznivcem waldorfství, o nich ví

Jak budovat komunitu Buďte interaktivní Rozšiřujte sféru svého vlivu Ať se o vás mluví Buďte zajímaví Zapalte oheň Spoluvytvářejte Zapomeňte na kontrolu

Ať se o vás mluví Slovní doporučení prostě funguje!!!! Reputaci nezískáte přesvědčováním jedinců (např. reklamou) – je otázkou skupinového sdílení na úrovni myšlení a cítění Mluvte s těmi, kdo chtějí mluvit s vámi Radujte se z toho, že mluvené slovo si žije svým vlastním životem Sdílejte své vášně a posedlosti Jak se o vás mluví? Doporučil byste svoji společnost rodinnému příslušníkovi nebo příteli?

Věřte a buďte zajímaví Přijměte osobní odpovědnost za to, co dělá vaše organizace Vnímejte, že žijeme ve světě přebytku (informací, výběru, kvality…) Prohlubujte společenský význam své organizace Pomozte lidem budovat jejich sociální identitu a naplňovat jejich sociální potřeby Následujte s vášní svoji víru a vtiskněte ji do každého kroku, který vaše organizace (a přirozeně i vy sami) děláte Myslete ekonomicky, ekologicky a hrajte férově Přejte každému jeho chvíli slávy Nemluvte, dělejte! Proč ráno vstáváte z postele? Je vaše organizace pro lidi lákavá?

Zapalte oheň Řiďte se zkušenostmi i intuicí Hledejte nové kontexty Žijte názory „svých“ lidí Dělejte nesamozřejmé –chovejte se jinak Počítejte s kritikou Pro co hoří vaše organizace?