Click Fraud & Web Analytics

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Advertisements

Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Počítačové viry.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Prozraďte mi proč Správnýkrok.cz?! Ratibor Líbal Říjen 2008 © 2008 ATOBO, a.s.,
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: leden.
Filtr významnosti jako framework pro prezentační vrstvu
S OFTWARE PRO AUDIT PC Dostál David. OCS I NVENTORY Software pro automatický asset management pro PC a k němu připojené zařízení. Dimenzované na velkou.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
© 2009 ET NETERA a.s. URCHIN – SERVEROVÁ VARIANTA GOOGLE ANALYTICS.
Auditorské postupy Činnosti před uzavřením smlouvy
použitelnost webu (usability)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_247 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Michael Juřek Software Architect Microsoft s.r.o.
1 PDIS Táborský Otakar Výhody systému nástroj pro ovlivňováni chování pacienta ISO, CEN, ČSN, HL7 rozvoj eHealth spolupráce se zdravotní.
© 2007 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco Public ITE PC v4.0 Chapter 1 1 Operating Systems Networking for Home and Small Businesses – Chapter.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
HOAX,PHISHING,SPYWARE.
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Pro předmět Jazykový projev (2014/15) připravila Eva Cerniňáková Jabok - Vyšší odborná škola sociálně.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Ochrana počítače Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Cross-Site Request Forgery Prezentace k přednášce o CSRF útocích Připraveno pro SOOM session #
Nové funkce v novém Skliku
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Web 2.0, folksonomie a uživatelská rozhraní Lenka Němečková Eliška Pavlásková Založeno mimo jiné na prezentacích prof. B. Whitea „The Promise of Rich User.
Bezpečnost počítače – viry a antivirové programy
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
B130P16: Praktické základy vědecké práce Katedra experimentální biologie rostlin PřF UK iHOP - plnotextové vyhledávání Pubmed.
Nové technologie pro webové aplikace v cestovním ruchu Nové technologie pro webové aplikace v cestovním ruchu Pavel Čech Unverzita Hradec Králové.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
James Champy *1942 Massachusetts, USA. Biografie 1963 Massachusetts Institution of Technology 1968 titul na Boston College Law School 1969 Index Systems.
1 Řízení znalostí z pohledu práva Seminář č. 4. Opakování Software pro tvorbu projektu jako platforma pro přenos znalostí – pro tým připravující projekt.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
Google Analytics alfa a omega Vašeho businessu Tomáš Míka
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
MALWARE Malware je počítačový program určený k poškození nebo vniknutí do počítačového systému. Výraz malware vznikl složením anglických slov „malicious“
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office Orlová, spol. s r.o AUTOR: Bc. Petr Poledník NÁZEV PROJEKTU: Podpora výuky v technických oborech NÁZEV ŠABLONY: III/2 – Inovace.
Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce David Špinar, H1.cz
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Internetový vyhledávač Google Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Jak hledat na internetu??? Hledání pomocí.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Internet. je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí („síť sítí“), ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Aneb jak zveřejnit svoji stránku Pavel Beran, FCHI, 351.
Tribuna českého obchodu TZB
Rastrová grafika Základní termíny – Formáty rastrové grafiky.
Inf Bezpečný počítač.
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Inf Elektronická komunikace
9. Bezpečnostní pravidla při používání počítače a internetu
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Aplikační seminář
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Click Fraud & Web Analytics http://www.atweb.cz

Co to je “klikací podvod“? Wikipedia: „Click fraud occurs in pay per click online advertising when a person, automated script or computer program imitates a legitimate user of a web browser clicking on an ad, for the purpose of generating an improper charge per click.” Google: „Neplatné prokliky nebo zobrazení - jakákoliv metoda, jak uměle či podvodně vytvářet klikání nebo zobrazení stránek“ Podvodný klik – klik provedený pouze za účelem generování zisku v PPC (nebo poškození inzerenta) bez reálného úmyslu navštívit stránky inzerenta Neplatný klik – jakýkoliv klik bez reálného úmyslu navštívit stránky inzerenta (doublecllick apod) http://www.atweb.cz

Klikací podvody v Čechách? S rozvojem kontextové reklamy větší motivace provozovatelů stránek… Nástup Google AdSense eTarget AdFox BBKontext http://www.atweb.cz

PPC systémy se brání... Čím vyspělejší systém, tím propracovanější filtrace podvodných kliků – špička je Google AdWords Google definuje zakázané metody klikání: “Mezi tyto zakázané metody patří, není však omezeno na, opakované ruční prokliky nebo zobrazení, používání robotů, nástroje vyvolávající automatizované prokliky nebo zobrazení, služby třetích stran, které vyvolávají prokliky nebo zobrazení, jako jsou programy typu paid-to-click, paid-to-surf, autosurf, a také programy na výměnu prokliků, tzv. click-exchange nebo jiný podvodný software” http://www.atweb.cz

Google AdWords vs. Click Fraud Preventivní kroky Detekce a odstranění neplatných kliků Online filtering (v reálném čase prokliku) Offline filtering automatické manuální proaktivní na základě stížnosti inzerenta http://www.atweb.cz

Google AdWords vs. Click Fraud Většina neplatných kliků je odhalena jednoduše… Google tvrdí, že odhalí 98% neplatných kliků (resp. vykazuje méně než 2% uznaných neplatných kliků na základě stížnosti inzerentů) Ostatní systémy jsou podstatně méně účinné http://www.atweb.cz

PPC systémy se brání… Co motivuje PPC systémy k filtrování podvodných kliků? kvalitní filtrací zlepšují PPC systémy svůj vztah s inzerenty přicházejí tím o peníze (Google & „doubleclick“) Neexistuje žádná přesná metoda odhalení neplatných kliků Google nemůže zveřejnit přesný algoritmus, na základě kterého filtruje kliky ani nezveřejní kliky, které označil za neplatné… Řešení: Věřte nám! Děláme vše co můžeme … tak to funguje teď Budoucnost? Audit od třetí strany Přechod na CPA Kvalitnější filtrací problém zanikne sám http://www.atweb.cz

PPC systémy se brání… Neexistuje žádná přesná metoda odhalení neplatných kliků Google nemůže zveřejnit přesný algoritmus, na základě kterého filtruje kliky ani nezveřejní kliky, které označil za neplatné… Řešení: Věřte nám! Děláme vše co můžeme … Budoucnost? Audit od třetí strany Přechod na CPA Kvalitnější filtrací problém zanikne sám http://www.atweb.cz

Omezené možnosti na straně PPC Při automatické detekci neplatných kliků se nepoužívá konverze kliků (ikdyž ji Google dokáže měřit) Navíc dosažení cílové stránky (konverze) není jediným kritériem “dobré návštěvy” – dalšími jsou čas strávený na stránkách a počet navštívených stránek Pro rozeznání neplatných kliků chybí údaje o chování na stránkách inzerenta – klasickými příznaky jsou krátký čas návštěvy, jednostránkové návštěvy http://www.atweb.cz

ClickFraud služby třetích stran Mnoho firem zaměřených na rozeznávání klikacích podvodů, jejich čísla jsou výrazně vyšší než udává Google… … pravda bude někde mezi http://www.atweb.cz

Využití nástrojů Web Analytics Jaké informace sledovat pro rozeznání klikacích podvodů? Pro jednotlivé PPC systémy jsou to: Průměrné počty navštívených stránek IP adresy Jednotlivé země Návštěvy bez referera Dosažení cílových stránek Sledovat co vybočuje z normálu, to dále zkoumat http://www.atweb.cz

Využití nástrojů Web Analytics Např. ClickTracks nabízí detekci potenciálních klikacích podvodů přímo jako jeden ze svých reportů. Zobrazí ´podezřelé kampaně´, které se nechovají tak jak mají. Může být důsledek špatného nastavení kampaně v PPC systému. http://www.atweb.cz

Využití nástrojů Web Analytics V případě podezření na klikací podvod je vygenerován report použitelný jako dokumentace pro nárokování vrácení kreditu za podvodné kliky nerozeznané PPC systémem. http://www.atweb.cz