Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií Měření rozměrů součástí 2 Test.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Digitální učební materiál
Advertisements

UKAZATELE ZPŮSOBILOSTI A VÝKONNOSTI
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Kontroly a revize elektrických zařízení v elektroenergetice – 2. část
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
Digitální učební materiál
Tato prezentace byla vytvořena
Hodnocení způsobilosti měřících systémů
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Technická dokumentace
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
POSUVNÉ MĚŘIDLO – HLAVNÍ ČÁSTI
Strojírenství Technologické postupy (ST6) Ing. Josef Martinák.
ROZBRUŠOVÁNÍ – KOTOUČE PRO ÚHLOVÉ BRUSKY
MĚŘENÍ A ORÝSOVÁNÍ - úvod
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Strojírenství Kontrola a měření Měření tvarů a vzájemné polohy (ST39)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Strojírenství Kontrola a měření Měření úhlů a kuželů (ST38)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
10. přednáška Odchylky tvaru, polohy
Tematická oblast Autor Ročník Obor Anotace.
Měření rozměrů součástí 1
Střední odborné učiliště stavební, odborné učiliště a učiliště
Digitální učební materiál
Příprava plánu měření pro přírubu
Tato prezentace byla vytvořena
6. Grafická dokumentace desek plošných spojů..
Popis měrky opotřebení obručí DR
Funkční hodnota a argument funkce
6. přednáška Metrologie délky Interference světla
Soustružení kuželových ploch – teorie a kontrola
KONTROLA A MĚŘENÍ Měření součástí ve 3D
Mgr. et Mgr. Pavel Římovský, Bc. Jaroslav Mudrák
Tato prezentace byla vytvořena
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
7. přednáška Metrologie rovinného úhlu
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
ČÁSTI ANALOGOVÝCH MĚŘICÍCH PŘÍSTROJŮ
STROJÍRENSTVÍ Kontrola a měření
Tato prezentace byla vytvořena
Tolerování rozměrů součástí
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Tato prezentace byla vytvořena
Strojírenství Kontrola a měření Měření tvarů a vzájemné polohy (ST39)
Tato prezentace byla vytvořena
Tato prezentace byla vytvořena
Měření délek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Petra Burešová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Tato prezentace byla vytvořena
Ročník: 2. a.3 Vzdělávací obor:Strojírenská technologie, DIC Tematický okruh: Obrábění - soustružení Téma:Soustružení vnitřních válcových ploch Jméno autora:FÜRST.
Porovnání noniusových a digitálních měrek v oblasti metrologie
Tato prezentace byla vytvořena
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií Měření rozměrů součástí 2 Test.
Příklad měření MTF digitálního fotoaparátu podle normy ISO 12233
Broušení stupňovitých povrchů
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Tolerování rozměrů součástí
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
MĚŘENÍ I. POSUVNÉ MĚŘÍTKO
Měření posuvným měřítkem
MĚŘENÍ II. MIKROMETR VY_32_INOVACE_30_600
Měření délky.
Transkript prezentace:

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií Měření rozměrů součástí 2 Test

2 Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií Otázka č. 1 Z jakých materiálů se zhotovují základní měrky a jakou mají základní přesnost?

3 Otázka č. 2 Kolik se může maximálně spojit při měření základními měrkami těchto měrek pro dodržení přesnosti? Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

4 Otázka č. 3 Jak je obvykle provedeno rozlišení dobré strany kalibru od zmetkové? Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

5 Otázka č. 4 Na jaká měření používáme číselníkový úchylkoměr? Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

6 Otázka č. 5 Jaké výhody mají elektronická měřidla? Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

7 Odpovědi na otázky Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

8 Otázka č. 1 Z jakých materiálů se zhotovují základní měrky a jakou mají základní přesnost? Zhotovují se např. z oceli, slinutých karbidů, z keramiky, přesnost je 0,001 mm. Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

9 Otázka č. 2 Kolik se může maximálně spojit při měření základními měrkami těchto měrek pro dodržení přesnosti? Maximálně 5 ks. Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

10 Otázka č. 3 Jak je obvykle provedeno rozlišení dobré strany kalibru od zmetkové? Rozlišení je provedeno například: barevným označením zmetkové strany (červeně); sražením hran zmetkové strany; zkrácením měřících ploch na zmetkové straně; výkružky nebo nákružky na zmetkové straně. Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

11 Otázka č. 4 Na jaká měření používáme číselníkový úchylkoměr? Používá se např. na kontrolu rovinnosti, házení, kolmosti. Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

12 Otázka č. 5 Jaké výhody mají elektronická měřidla? Výhodou elektronického měřidla je například: snadné odečítaní hodnot v metrické, ale i palcové soustavě; možnost vynulování v jakékoli poloze a čtení odchylek; při napojení na PC možnost přímého statistického zpracování naměřených hodnot. Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií

13 Otázka č.Počet bodů celkem15 Dosažený počet bodů Hodnocení    < 4 5  Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Blansko, Bezručova 33 škola moderních technologií