Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět : Matematika a její aplikace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Advertisements

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Zeměpis Ročník : 6.
výpočet obvodu a obsahu
Vzdělávací obor: Matematika
Matematika Povrchy těles.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Goniometrie a trigonometrie Anotace Klíčová slova
POVRCH KVÁDRU - VÝPOČET
síť, objem, povrch opakování
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Geometrie Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Eviromentální výchova.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Enviromentální výchova.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
30.1 Povrch krychle + síť Pojmenuj některá tělesa.
31.1 Povrch kvádru + síť Zkus najít na obrázcích kvádry.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět :Geometrie Ročník : 5.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
KOULE.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika Ročník :
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Povrch kvádru Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Povrch krychle Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
J e h l a n Popis tělesa Výpočet povrchu Výpočet objemu
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Jiří Šmíd NÁZEV:VY_42_INOVACE_29_Kvádr_objem TÉMATICKÝ CELEK:Geometrie.
Hranol Základní škola a Mateřská škola
Tělesa –čtyřboký hranol
VY_32_INOVACE_02_GEOMETRIE_13
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
VY_32_INOVACE_050_Povrch a objem hranolu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4C_02
Krychle těleso, které tvoří šest shodných čtverců.
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4C_01
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Povrch krychle a kvádru.
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Povrch krychle.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/02.0041 Předmět : Matematika a její aplikace Ročník : 6. Téma : Síť a povrch kvádru a krychle Autor : Mgr. David Suchánek

Síť a povrch kvádru a krychle

Síť krychle Sestroj síť krychle, která má délku hrany 3,5cm. a a a a a a … délka hrany krychle Sestroj síť krychle, která má délku hrany 3,5cm.

Síť kvádru Sestroj síť kvádru s rozměry 4cm, 3cm a 6cm. b c c b a b b a, b, c … délky hran kvádru Síť nemusí vypadat zrovna jako na obrázku (zkus načrtnout jinou síť) Sestroj síť kvádru s rozměry 4cm, 3cm a 6cm.

Povrch krychle je součet obsahů všech jejích stěn. Krychle se skládá ze čtverců, proto využijeme vzorec pro výpočet obsahu čtverce S = a . a S = 6 . a . a a Vypočítej povrch krychle, která má délku hrany 1,2 cm.

Povrch krychle je součet obsahů všech jejích stěn. Povrch kvádru Povrch krychle je součet obsahů všech jejích stěn. Krychle se skládá z obdélníků, proto využijeme vzorec pro výpočet obsahu obdélníku S = a . b S = 2 . a . b + 2 . a . c + 2 . b . c S = 2 . (a . b + a . c + b . c) c b a Vypočítej povrch kvádru s rozměry 2,5m; 4,1m; 7m.

Zdroje: Odvárko – Kadleček, 2001, Matematika pro 6. ročník základní školy 3 – Úhel, trojúhelník, Osová souměrnost, Krychle a kvádr Obrázky: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/50/120px-Hexahedron-slowturn.gif (25.8. 2010) http://www.ucebnipomucky.net/images/P/no-28-067-02.jpg (25.8. 2010) http://www.csoostrava.cz/img/molit_krych.jpg (24.8. 2010) http://www.csoostrava.cz/img/molit_kv.jpg (24.8. 2010)