Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dělitelnost 2, 3, 4, 5, 6, 10 Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Advertisements

Prvočísla a čísla složená
Lomené algebraické výrazy e-learning
metoda dosazovací, sčítací
Hmyzožravci - elearning
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Pythagorova věta užití v prostoru
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Povrch krychle a kvádru
Matematika Povrchy těles.
VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/
Pythagorova věta v prostoru
KVÁDR POVRCH A OBJEM.
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
síť, objem, povrch opakování
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
MGR. LADISLAVA PATEROVÁ
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Základní škola praktická a základní škola speciální
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Medvědovité šelmy Mgr. Vlastimil Homolka Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační.
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
Kapraďorosty Mgr. Jana Kalová
Desetinná čísla Vytvořil: Mgr. Lukáš Doležel
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Stavba rostlinného těla Květ, květenství
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Kružnice trojúhelníku opsaná a vepsaná
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
OBJEM TĚLESA.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: 
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Převody jednotek objemu
Trojúhelník těžnice, výška
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Kvádr Síť, povrch, objem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu.
Krychle Síť, povrch, objem
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka.
Matematika pro 6. ročník Trojúhelník – obvod a obsah Projekt: Hledání nové cestičky k výuce matematiky Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Autor: Mgr.
Objemové jednotky a jejich převody
Krychle a kvádr VY_42_INOVACE_12_02.
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Vzdělávací materiál zpracovaný v rámci projektů EU peníze školám
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Povrch krychle a kvádru VY_32_Inovace_18SOU-2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Tělesa – krychle Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Povrch krychle a kvádru.
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka krychle a kvádru
Povrch krychle.
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0068 Krychle, kvádr Mgr. Lenka Krčová

STĚNOVÁ A TĚLESOVÁ ÚHLOPŘÍČKA KRYCHLE D´ C´ A´ B´ D C B A Stěnová úhlopříčka – spojuje dva protilehlé vrcholy jedné stěny. Tělesová úhlopříčka – spojuje dva protilehlé vrcholy, které neleží na téže stěně.

SÍŤ KRYCHLE

Objem krychle je součin všech tří jeho rozměrů. a a a V = a . a . a Objem krychle je součin všech tří jeho rozměrů.

Př.: Vypočítej objem krychle V = 2 dm . 2 dm . 2 dm V = 8 dm3 0,2 m 20 cm 2 dm Všechny rozměry musí být vyjádřeny ve stejných jednotkách.

POVRCH KRYCHLE a a a a S = a . a S = 6 . a . a a a

STĚNOVÁ A TĚLESOVÁ ÚHLOPŘÍČKA KVÁDRU C´ A´ B´ D C A B Stěnová úhlopříčka – spojuje dva protilehlé vrcholy jedné stěny. Tělesová úhlopříčka – spojuje dva protilehlé vrcholy, které neleží na téže stěně.

SÍŤ KVÁDRU

Objem kvádru je součin všech tří jeho rozměrů. a V = a . b . c Objem kvádru je součin všech tří jeho rozměrů.

Všechny rozměry musí být vyjádřeny ve stejných jednotkách. Př.: Vypočítej objem kvádru 8 cm 5 cm 6 cm V = 6 cm . 5 cm . 8 cm V = 240 cm3 Všechny rozměry musí být vyjádřeny ve stejných jednotkách.

POVRCH KVÁDRU c b a c a b S = 2 . a . b + 2 . a . c + 2 . b .c nebo S = 2 . ( a . b + a . c + b . c)

Použité zdroje: Objekty použité k vytvoření této prezentace jsou součástí Microsoft PowerPoint, dále vlastní nápady. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech základních škol. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Krčová. Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace žáků ke vzdělávání v těchto oborech registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/02.0068