Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0374 Inovace vzdělávacích metod EU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Grammar – Verb „to be“ Střední odborná škola Otrokovice
Sloveso BÝT – minulý čas
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Sloveso BÝT – přítomný čas
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_14 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_50.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_01
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Present Continuous negative Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Tázací dovětky- Question Tags
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_04_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Předmět a očekávaný výstup
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_43.
VY_22_INOVACE_ANJ_1S2U_VO_27_20
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Věra Vepřeková Třída/ročník: IX. Datum vytvoření: Šablona:III/2č. materiálu:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Časování slovesa „to be“ - být
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
Listening 1 vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
VY_32_Inovace_ Conjunctions Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová
Do you want to be a Millionaire?
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Possessive adjectives
Translation 01/02 Tohle je Nicki. This is Nicki.
Transkript prezentace:

Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU - OP VK Číslo a název klíčové aktivity II/2 – Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků na středních školách Autor Mgr. Radmila Vovková Číslo materiálu VY_22_INOVACE_ANJ_1S1U_VO_27_01 Název TO BE Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint Předmět Anglický jazyk Ročník 1.roč. SŠ, 1. roč. SOU Tématický celek Gramatika Anotace Výkladová prezentace seznamuje žáky se slovesem „to be“ v přítomném čase. Prezentace obsahuje cvičení, na kterém si žáci procvičí danou látku. Součástí je klíč ke cvičením. Metodický pokyn Viz předposlední strana prezentace Klíčová slova Am, are, is, am not, isn‘t, aren‘t Očekávaný výstup Žáci si osvojí používání slovesa „to be“ v kladných a záporných větách a v otázkách. Své znalosti pak prověří ve cvičení v závěru prezentace. Datum vytvoření

TO BE SLOVESO BÝT

AM ARE IS I YOU HE SHE THEY IT

POSITIVE I AM YOU ARE HE IS SHE IS IT IS WE ARE THEY ARE I´M YOU´RE HE´S SHE´S IT´S WE´RE THEY´RE FULL FORM SHORT FORM

Positive sentences: 1.I am 30 years old. My sister is My shoes are very dirty. 3.It is 10 o´clock. You are late again. 4.John and I are very good friends. 5.Prague is the capital of the Czech Republic. 6.Canada is a very big country. 7.They are from Poland.

NEGATIVE FULL FORM I AM NOT YOU ARE NOT HE IS NOT SHE IS NOT IT IS NOT WE ARE NOT THEY ARE NOT SHORT FORM I´M NOT YOU´RE NOT = YOU AREN´T HE´S NOT = HE ISN´T SHE´S NOT = SHE ISN´T IT´S NOT = IT ISN´T WE´RE NOT = WE AREN´T THEY´RE NOT = THEY AREN´T

Negative sentences 1.I´m not hungry but I am thirsty. 2.My sister isn´t at home at the moment. 3.You aren´t my friend. 4.The weather is not very good today. 5.Paris isn´t in Spain. 6.Cats aren´t big animals. 7.You aren´t late.

QUESTIONS 1. Are you tired? – Yes, I am. 2. Are these books expensive? – No, they aren´t. 3. What´s the time? – It´s 10 o´clock. 4. Where are you form? – I am from the Czech Republic. 5. Are your parents at home. No, they aren´t. 6. How old are you? – I am sixteen. 7. Am I late? – No, you aren´t.

Put in am, is or are. My name ________ Peter. I ________23 years old. I _________ married. My wife __________ Maria. We ___________ very happy. I work at a university. It ___________ a good job. My friend John __________ there with me. We __________ computer technicians. John __________ very good at this job. I ________ not bad at it either. isam is are is are is am

Put in am, is, are. Note: (-) indicates a negative sentence. 1. Her name _______ Nicky. She ________ eighteen. She _______( - ) Czech. 2. William and Rudolf __________ in Prague. 3. They ___________ ( - ) from London. 4. She ____________( - ) a student. She __________ a writer. 5. We ____________ ( - ) English. We ___________ Czech. 6. I ____________ ( - ) her brother. 7. My name ___________ Laura. I ____________ from Manchester. 8. He ____________ my friend. It ___________ ( - ) his birthday today. is isn’t are aren’t isn’tis aren’t are am not is am is isn’t

Metodické pokyny k materiálu: 1) tento digitální učební materiál je zaměřen na osvojení si učiva týkajícího se slovesa být a následné procvičení tohoto tématu 2) na prvních stranách se žáci seznámí s časováním slovesa „to be“ a tvořením záporu 3) další část je zaměřena na tvorbu otázek 4) poslední část materiálu je zaměřena na procvičení osvojeného učiva 5) metodické pokyny jsou uvedeny u cvičení 6) cvičení lze využít v papírové podobě nebo s nimi lze pracovat skupinově na interaktivní tabuli

Zdroj: vlastní tvorba autora