1.část Návštěva ZOO Liberec, získávání dat ze života zvířat práce s digitálním fotoaparátem, seznámení se zvířaty v ZOO, jejich přirozeným prostředím a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ekologická výchova v Zoo Ostrava
Advertisements

ÚVOD DO EKOLOGIE 1. lekce.
Vymírání živočišných druhů vlivem člověka
Pracovní pomůcky pro 1.stupeň ZŠ
Koňská farma Vysoká, Chrastava u Liberce. Pobyt zaměřený na poznávání a ochranu přírody – stromů, květin, bylin, domácích a exotických zvířat, ošetřování.
Znečišťování vodních zdrojů.
Střední škola stavební Teplice, příspěvková organizace
Projekt EU - OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Aktuální stav problematiky ÚSES a možné hospodářské využití prvků ÚSES - multifunkční ÚSES v zemědělské krajině - zdroj obecné diverzity.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Domácí zvířata – druhy, chov
Krajina a krajinná sféra
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Krajinná sféra a její části
Složky krajiny a životní prostředí
Autor: Mgr. Zdeňka Krmášková
Weidenberg I tento rok se naše škola ve spolupráci s gymnáziem v Saarbrücken zúčastnila semináře v německém Weidenbergu, na téma.
ŽP – základní pojmy Ekologie … věda o vztazích mezi organismy a jejich životním prostředím a mezi organismy navzájem (Ernest Haeckel 1866) Environmentalistika.
TČ1 – Truhlář a Čalouník, 1. ročník, tříletý učební obor
 Dne se uskutečnil výlet třídy 6.A. Jeli jsme do botanické zahrady a do IQ parku v Liberci.
MNOŽINY Příklad 1 Ze 30 žáků třídy celkem 25 odebírá alespoň 1 počítačový časopis. CHIP odebírá 10 žáků, LEVEL 19 žáků. Kolik žáků odebírá oba časopisy?
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
venkovská, městská, chráněná krajinná oblast
Autor: Mgr. Zdeňka Krmášková
ZEMĚ NAŠE PLANETA Dílna 4 SKUPINOVÁ PRÁCE V CENTRECH AKTIVIT PŘI ZÍSKÁVÁNÍ POZNATKŮ PRACUJEME SPOLEČNĚ A UČÍME SE: -ROZDĚLIT SI MEZI SEBOU ÚKOLY -ZAPOJIT.
PŘÍRODOVĚDNÝ POBYT KOŇSKÁ FARMA – VYSOKÁ CHRASTAVA KOŇSKÁ FARMA – VYSOKÁ CHRASTAVA.
TECHNICKÝ ÚSEK HOTELU Náplň vedoucích pracovníků
Ekologie jako věda Obory ekologie.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
Třídění organismů Filip Bordovský.
Český jazyk 3.třída Tátova sbírka-práce s textem
Ekosystémy.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
SOŠ a SOU Šumperk SOŠ a SOU Šumperk.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
SOŠ a SOU Šumperk SOŠ a SOU Šumperk. Head of our school.
Anakondy.
Nový Jižní Wales.
E KOSYSTÉMY Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
Ekosystém Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková
Červen A-2-3 Kroužek odborných předmětů Soutěž v ovládání mechanizace.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Jazykové vzdělávání na SŠŽTS Šumperk 2015/2016. Které cizí jazyky se žáci učí? Anglický jazyk Německý jazyk.
Botanické a zoologické zahrady Mgr. I. Vališková CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém okolí lidských obydlí Domácí mazlíčci Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice,
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Šárka Doležalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_36_Liberecký kraj TEMA: Zeměpis.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Anotace :Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
„Okna technickým oborům dokořán“
Odborné učiliště Chroustovice, Zámek 1 závěrečná konference
Význam ovzduší, vodstva, půd, rostlinstva a živočišstva na Zemi
Panda Červená Eva Brachtlova Třída: 5.B. Škola:Hluchák.
PŘÍRODNÍ (KRAJINNÁ) SFÉRA ZEMĚ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Vytvořil: Ondřej Koubek a David Hraba
Obrázek dostupný z: ZVÍŘATA Obrázek dostupný z:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
Ekotým.
VY_52_INOVACE_13_ Rostliny v okolí řeky
Možnosti spolupráce škol a firem
PŘÍRODNÍ SFÉRA ZEMĚ.
Rozmanitost a ochrana přírody, vesmír, technika Název materiálu
Základní škola a mateřská škola Bukovec
ZŠ Brána Nová Paka Přírodopis, 6. – 9. tř. Autor: Ing. Michal Koťátko
Člověk mění a vytváří krajinu
Mapky přirozených ekosystémů z naší přírody
Člověk a jeho svět, 2 Název školy, adresa:
Transkript prezentace:

1.část Návštěva ZOO Liberec, získávání dat ze života zvířat práce s digitálním fotoaparátem, seznámení se zvířaty v ZOO, jejich přirozeným prostředím a názvy v anglickém, německém a českém jazyce

1.část Žáci třídy Z3 v ZOO v Liberci

2.část Porovnávání jazyků – Aj, Nj a Čj Žáci třídy Z3 na základě materiálů pořízených v ZOO Liberec porovnávali jednotlivé jazyky Rozdělili se na tři skupiny (věnovali se domácím mazlíčkům, hospodářským zvířatům a zvířatům ze ZOO) Každá skupina vytvořila plakát, na který nalepili obrázky jednotlivých zvířat a popsali je v Aj, Nj a Čj

2.část Žáci Z3 vytvářejí plakáty

2.část Vytvořené plakáty

3.část Krajinné ekosystémy, přirozené prostředí živočichů Truhláři a čalouníci se věnují problematice krajinných ekosystémů a přirozenému prostředí živočichů

3.část Vodstvo a vodní ekosystémy Obráběči kovů a instalatéři se věnují problematice vodstva a vodním ekosystémům

3.část Atmosféra a její znečišťování Zámečníci se věnují problematice atmosféry a jejímu znečišťování

3.část Krajinné ekosystémy, přirozené prostředí živočichů Truhláři a čalouníci se věnují problematice krajinných ekosystémů a přirozenému prostředí živočichů

3.část Vodstvo a vodní ekosystémy Obráběči kovů a instalatéři se věnují problematice vodstva a vodním ekosystémům

3.část Atmosféra a její znečišťování Zámečníci se věnují problematice atmosféry a jejímu znečišťování