1.část Návštěva ZOO Liberec, získávání dat ze života zvířat práce s digitálním fotoaparátem, seznámení se zvířaty v ZOO, jejich přirozeným prostředím a názvy v anglickém, německém a českém jazyce
1.část Žáci třídy Z3 v ZOO v Liberci
2.část Porovnávání jazyků – Aj, Nj a Čj Žáci třídy Z3 na základě materiálů pořízených v ZOO Liberec porovnávali jednotlivé jazyky Rozdělili se na tři skupiny (věnovali se domácím mazlíčkům, hospodářským zvířatům a zvířatům ze ZOO) Každá skupina vytvořila plakát, na který nalepili obrázky jednotlivých zvířat a popsali je v Aj, Nj a Čj
2.část Žáci Z3 vytvářejí plakáty
2.část Vytvořené plakáty
3.část Krajinné ekosystémy, přirozené prostředí živočichů Truhláři a čalouníci se věnují problematice krajinných ekosystémů a přirozenému prostředí živočichů
3.část Vodstvo a vodní ekosystémy Obráběči kovů a instalatéři se věnují problematice vodstva a vodním ekosystémům
3.část Atmosféra a její znečišťování Zámečníci se věnují problematice atmosféry a jejímu znečišťování
3.část Krajinné ekosystémy, přirozené prostředí živočichů Truhláři a čalouníci se věnují problematice krajinných ekosystémů a přirozenému prostředí živočichů
3.část Vodstvo a vodní ekosystémy Obráběči kovů a instalatéři se věnují problematice vodstva a vodním ekosystémům
3.část Atmosféra a její znečišťování Zámečníci se věnují problematice atmosféry a jejímu znečišťování