Historický vhled VO, TO, LDO Počátky uměleckého vzdělávání (od 17. století) Císařská vyhláška č. 309 říšského zákona,(1850) „Základní hudební školy“ (1945)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NIPOS TANEČNÍ A POHYBOVÁ VÝCHOVA z pohledu Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu 1) výzkum 2) vzdělávání 3) příklady.
Advertisements

Program CZ06- Kulturní dědictví a současné umění Role zprostředkovatele programu Praha, 6. února 2014.
NÁVRH ÚPRAVY SOUČASNÝCH OSNOV A UČEBNÍCH PLÁNŮ PRO ZUV.
KUBISMUS a Pablo Picasso.
REFORMA SYSTÉMU FINANCOVÁNÍ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ
Podpora uměleckého vzdělávání CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR.
Zaměstnaní Učitele ZŠ Základní škola.
Osnova přednášek: 1.Základní právní pojmy, zásady správního řízení, státní správa a územní samospráva 2.Základy struktury a orgánů Evropské unie Zásady.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Projekt Kvalita II: výsledky vzdělávání, vývoj školství v krajích.
Financování environmentálních projektů z prostředků fondů EU a GIS.
Středočeský kraj Česká republika
KRAJská konference UNIV 2 Kraje – jihomoravský kraj 29. a 30
Genderové rozpočtování v právním řádu ČR a EU JUDr.Kristýna Outlá Tomáš Křivka Liberec.
ČR – historický vývoj VY_32_INOVACE_Z ČR 8.01 Mgr. Kosík Lukáš
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
1 VALNÁ HROMADA AVOŠ 20. dubna NÁVRH USNESENÍ VALNÉ HROMADY AVOŠ VH schvaluje zprávu o činnosti za rok VH schvaluje zprávu dozorčí rady.
Jak se učí inovační podnikání
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj, ČR Odbor RPS, SROP a JPD 2 Komunikační aktivity Rámce podpory.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_OSVZ_ZSVb Anotace: Seznámit žáky se základními pojmy a.
Význam organizace INSEA pro další vzdělávání v oboru výtvarná výchova
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
Liberalizace poštovního trhu v roce 2013 Ing. Petr Angelis Seminář Fontes Rerum Praha
RVP ZUV: VZDĚLÁVACÍ OBSAH UM. OBORŮ
ÚZEMNÍ A HISTORICKÝ VÝVOJ ČESKÉHO STÁTU
Česká národní banka – historie a současnost VY_32_INOVACE_2B6
Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání
Proměna škol v Centra celoživotního učení KRAJSKÁ KONFERENCE UNIV 2 KRAJE – LIBERECKÝ KRAJ 11. listopadu 2011.
Národní soustava kvalifikací a možnosti jejího využití Monika Pokorná MŠMT
Časté otázky související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Interreg IIIA Česká republika–Polsko Olomouc, Hotel Flóra Závěrečný seminář Seminář je spolufinancován EU.
Problémy vymezení hledisek kvality v přípravě učitelů pozitivní přínos určení a uplatňování hledisek kvality závisí na splnění podmínek pro jejich užitečné.
Výzkumný ústav pedagogický v Praze PhDr. Jaroslav Jeřábek, CSc. Rámcové vzdělávací programy jako cesta zkvalitňování vzdělávání v ČR.
REGIONÁLNÍ ŠKOLSTVÍ V PLZEŇSKÉM KRAJI. Počet škol a školských zařízení v Plzeňském kraji zřizovaných obcemi 385 zřizovaných krajem 98 soukromých 17 církevních.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Organizační struktura
SOUČASNÁ SITUACE V ČR, MOŽNOSTI A ZMĚNY DO BUDOUCNA
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 01Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Helena Zikmundová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Bc. Lektorství cizích jazyků
© Radek Maca1 SCO 2005, Radek Maca odbor 55 - SIPVZ SIPVZ a nový školský zákon.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Účast na vzdělávání a výkony škol Jan Koucký Vývoj vzdělávání a školství.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
Tato prezentace je výstupem projektu COM-MP Partnerství škol Comenius v rámci Programu celoživotního učení. OUR SCHOOL Tento projekt byl realizován.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Aktuální informace (pro RK vedoucích pracovníků a pracovníků přímo řízených organizací) Mgr. F. Dobšík (30. duben 2013)
Language preparation for a study in Czech Universities 1) Czech language for foreigners in USP 2) Courses of Czech for foreigners in Czech Rep.
Pohled zaměstnavatelů na současný systém OV Ing. Miloš Rathouský, SP ČR.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
„Podpora činnosti základního uměleckého školství při realizaci výuky podle Rámcového vzdělávacího programu pro umělecké obory základního uměleckého vzdělávání“
Školy a školská zařízení v Pardubickém kraji
Porada škol a školských zařízení Středočeského kraje
Prahy a Středočeského kraje
ÚVODEM….
Zpráva o činnosti od minulé konference
ZPRÁVA O STAVU RESORTU Alena Losová členka Rady Libereckého kraje
Motivační program spolupráce škol a zaměstnavatelů
Střední odborné vzdělávání a trh práce „odpověď na demografický vývoj“
Základní vzdělávání a další …
Bc. Magdalena Zábranská
Tisková konference Štrasburk dva roky poté
PHmax ve středním vzdělávání
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Vzdělávací systém v Olomouckém kraji
Účast na vzdělávání a výkony škol
VY_32_INOVACE_Sei_I_11 My school Název projektu: OP VK
Transkript prezentace:

Historický vhled VO, TO, LDO Počátky uměleckého vzdělávání (od 17. století) Císařská vyhláška č. 309 říšského zákona,(1850) „Základní hudební školy“ (1945) „Lidové školy umění“ (1960) Období „normalizace“ „Sametová revoluce“ (1989) Základní umělecké školy současná síť ZUŠ

Současná síť ZUŠ 476 Arts school – government, municipal 37 Arts school – private 3 Arts school – clerical pupils / students from 5 to 20 years old (2006)

Organizace AZUŠ ČR a CZESHA 1993 – vznik Asociace pedagogů ZUŠ vznik AZUŠ ČR1999 – vznik AZUŠ ČR 2007 – AZUŠ ČR zastupuje 339 ZUŠ z celkového počtu 476 škol (největší školská asociace v ČR) CZESHA – Unie školských asociací

European Music School Union Music schools Teaching staff Pupils/students International Music Council (IMC) European Music Council (EMC) UNESCO

Financování ZUŠ a demografický vývoj Současný stav Situace v krajích

Reforma v základním uměleckém vzdělávání

Co se všechno změní? Přestanou platit dosavadní učební plány a osnovy Bude umožněna maximální liberalizace vzdělávacího procesu (posílení role učitele) Školy se budou nejrůzněji profilovat a specializovat Žákům bude umožněno věnovat se novým uměleckým směrům (multimediální tvorba, atd.) Obsahově se propojí „třístupňový systém uměleckého vzdělávání“

Děkuji, Thank you, Kiitos, Köszönöm, Danke, Grazie, Merci