Důležité znaky povolání Mgr. Blanka Vohníková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Advertisements

středisko teoretické výuky Nové Město n. Mor Odloučené pracoviště
Základy dotazníku Dotazník vychází z vědecké teorie o lidech a jejich povolání. V Americe ji vytvořil v 60.letech 20.století dr. John L Holland a dnes.
Dokumentace k zajištění BOZP
ÚSTAV MATERIÁLOVÉHO INŽENÝRSTVÍ
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Úvod do předmětu Technologie
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
Znaky povolání ČaSP – volba povolání.
Jak vybírat povolání?. Jaká máme povolání?Víte, že…? Povolání nejsou stále stejná, vznikají, zanikají, mění se… Pro drtivou většinu povolání je nutné.
Význam půdy Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Firmy a podniky v Letohradě
Nářadí a pomůcky v modelovně Nářadí modeláře Autor: Alena Švejková.
Autor výukového materiálu:
Autor:Ing. Rudolf Drahokoupil Předmět/vzdělávací oblast:Montáže a opravy Tematická oblast:Montáže Téma:Externí montáž Ročník:2. Datum vytvoření:prosinec.
ZÁKLADNÍ ROZDĚLENÍ STROJŮ A STROJNÍCH ZAŘÍZENÍ.
Ekonomika jako ústřední topení
Případová studie GLASS UNION Základní charakteristika výroby.
Ochrana veřejného zdraví ZÁKON č. 258/2000 Sb. Práva a povinnosti osob a výkon státní správy v ochraně veřejného zdraví POJMY Veřejným zdravím je zdravotní.
? SPOTŘEBNÍ CHEMIE ? „materiály“ „životní prostředí“ „potraviny & biotechnologie“ spotřební ch. (netradiční skladba oborů na FCH VUT)
Energie Za předpokladu použití psacích potřeb. Zdroje energie Energie ze Slunce – je základem koloběhu vody v přírodě, ohřívání a pohybu vzduchu, důležitá.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 26 Číslo.
Materiál vznikl ve spolupráci SPŠ OSTROV a ZŠ Konečna 25, p. o.
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
Volba povolání.
DOPRAVNÍ ZAŘÍZENÍ ..
Automobilní a dopravní systémy
Střední odborná škola technická, Střední odborné učiliště a Učiliště, Lidická 31, České Budějovice Představuje:
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
SVĚTOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ.
Elektronická učebnice - II
Dokumentace k zajištění BOZP
BHP – el. zařízení Revize a kontrola.
STAVBy pro obchod a služby
Předmět INFORMATIKA nás učí orientovat se v množství informací
 Jedna z největších škol Karlovarského kraje  Více jak 1000 žáků a 100 zaměstnanců  11 maturitních oborů  11 učebních oborů 
Zelená kancelář. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lydie Klementová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
H ISTORIE POHOSTINSTVÍ Pohostinnost je jedna ze základních vlastností člověka. Úroveň je poměrná úrovni společnosti a jejímu rozvoji. Původně byla poskytována.
Elektrotechnik Tereza Krejnická IX. A ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov
 Hoření - chemický děj - vzniká teplo, světlo a látky odlišných vlastností, než má hořící látka - zpravidla se projevuje plamenem (sloupec hořících,
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor: PhDr.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Technika obsluhy – Vinárny
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
MANUFAKTURY A PRVNÍ STROJE
Odborné učiliště Chroustovice, Zámek 1 závěrečná konference
Autor: Mgr. Eva Procházková
Materiálně-technické podmínky poskytování stravovacích služeb
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Základní škola Hostěradice, okres Znojmo, příspěvková organizace Název: Průmysl ČR Číslo: EU DUM 6_13 ICT Vytvořila: Mgr. Pavlína Kociánová Projekt:
Volba budoucího povolání
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Velká Morava.
Polytechnické vzdělávání v DVPP VISK seminář KAP Středočeského kraje
Ruční obrábění plastu I
Které suroviny jsou obnovitelné a neobnovitelné:
VY_52_INOVACE_57_Průmysl ČR 1
Druháci na Pernštýnském náměstí.
Škola PRO firmu firma PRO školu Zlín, 4. října 2018
Vliv rizika práce na pracovní úrazovost a na celkový stav pracovníků v zemědělství z pohledu BOZP Ing. Jaroslav Hotový, Praha 2019.
Transkript prezentace:

Důležité znaky povolání Mgr. Blanka Vohníková

DŮLEŽITÉ ZNAKY POVOLÁNÍ PRACOVNÍ ČINNOSTI PRACOVNÍ PROSTŘEDKY JAK S ČÍM by ve zvoleném povolání vypadala základní charakteristika mé práce? bych ve zvoleném povolání pracoval, pomocí čeho? PRACOVNÍ PŘEDMĚTY, OBJEKTY, CÍLE PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ CO KDE bych ve zvoleném povolání vytvářel, opracovával, o co bych pečoval? bych pracoval?

by ve zvoleném povolání vypadala základní charakteristika mé práce? PRACOVNÍ ČINNOSTI JAK by ve zvoleném povolání vypadala základní charakteristika mé práce?   sestavování, montování, tvarování opracovávání,malování, úpravy povrchu měření, seřizování, opravy, obsluha strojů a zařízení vymýšlení, zkoumání nového úřadování, obchodování, jednání s lidmi, veřejné vystupování pěstování, ošetřování, léčení výchova, vzdělávání rady, plánování, organizování

bych ve zvoleném povolání pracoval, pomocí čeho? PRACOVNÍ PROSTŘEDKY S ČÍM bych ve zvoleném povolání pracoval, pomocí čeho? stroje, zařízení, pojízdné prostředky měřící a zkušební technika, výpočetní technika kopírovací a tiskařská technika obrazová a zvuková technika psací a kreslící pomůcky ruční řemeslné nástroje, nářadí nástroje pro jemnou práci, pomůcky pro manuální práci ruce, nohy, hlas, mluvené slovo

PRACOVNÍ PŘEDMĚTY, OBJEKTY, CÍLE bych ve zvoleném povolání vytvářel, opracovával, o co bych pečoval? stavby a jejich zařízení výrobky a materiály z kovu elektrovýroba, výpočetní technika výroba ze dřeva, plastu, skla, keramiky, textilu, kůže chemické výrobky a materiály potraviny, nápoje rostliny a živočichové, člověk texty, informace, tiskoviny právo, zákony, předpisy umění

kancelář, ateliér, rýsovna laboratoř, dílna, provoz PRACOVNÍ PROSTŘEDÍ KDE bych pracoval?   kancelář, ateliér, rýsovna laboratoř, dílna, provoz elektrárna, plynárna, vodárna stavba, lom, důl dopravní prostředek restaurace, vinárna, kavárna, obchod přepážka (banky, pošty) salon (kosmetika, kadeřnictví) nemocnice, ordinace škola, mateřská škola (školka), domov mládeže