Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde najdete informace o volných pracovních místech?
Advertisements

Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Revize Nového přístupu
VSTUPNÍ ANALÝZY A PRŮZKUM CÍLOVÝCH SKUPIN 1 Projekt HC 198/10 Sledování krátkodobých trendů v poptávce po pracovní síle.
Ondřej Pečený Patří do muzea? Ondřej Pečený
Nová směrnice o energetické účinnosti
Podívejme se nejen na mobilní bezpečnost v širším kontextu Michal Rada Iniciativa Informatiky pro Občany.
Prémiová automatická objednávka
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Dana Sigmundová Zásady vyhledávání, správná technika vyhledávání, databáze EBSCO ÚK FSS MU, úterý a středa 11. a Ústřední knihovna FSS MU.
Vstup francouzských značek na český trh – hledání partnerů Obchodní oddělení Francouzského velvyslanectví v Praze Dagmar Studeníková, vedoucí odboru spotřebního.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
školení internetového vyhledávače
Bibliografická a citační databáze Scopus. Krátce o databázi Scopus Je to světově největší placená abstraktová, citační a referenční databáze. Na vzniku.
INTERNET.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Školení internetového vyhledavače Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
European Commission Enterprise and Industry Evropské rámcové programy – podpora inovací a rozvoje MSP Ing. Václav Suchý, CSc. Technologické centrum AV.
Vyhledávání na Internetu
Evropská družstevní společnost Prezentace jejích hlavních znaků Enzo PEZZINI Confcooperative Zastoupení v Bruselu.
Označování poplachových systémů EZS značkou CE
Základy práce s počítačem – lekce V.
První zkušenosti ze vstupu ČR do EÚ Dopady na energetiku a průmysl Pohled ERÚ konference AEM 14. a 15. září 2005 Praha Josef Fiřt - ERÚ.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
4. přednáška, PSI – informace veřejného sektoru Úvod do problematiky, historie, kontext, legislativa, členění PSI, jejich komerční využití.
Zábavná matematika.
Stav přípravy novelizace energetických zákonů a vyhlášek a účinnost užití energie v průmyslu Současný stav energetické legislativy v ČR Seminář AEM
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Kontaminace (znečištění) vody
„Zkušenosti s eProcurementem ve státní správě ČR“ Ing. Dalibor Wijas, MBA B2B Centrum a.s. Government electronic Marketplace Elektronické tržiště veřejné.
INTERNET - Je počítačová síť celosvětového rozsahu, spojující stovky zemí, miliony počítačů a miliony uživatelů.
Identifikátor materiálu: EU
Aktuální situace nejen v oblasti legislativy ÚNMZ
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter.
Finanční arbitr - informace o činnosti, informační spolupráce s ČBA V Praze dne Dr. Ing. František Klufa Finanční arbitr České republiky - 1.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
1 VŠFS KSM MEI Společný rozpočet EU Společný rozpočet EU Osnova: 1. Obecná charakteristika společného rozpočtu EU 2. Příjmy společného rozpočtu.
Hodnocení DeMo v projektu NetZP Mgr. Andrea Preclíková.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Regulační prostředí Mediální právo České republiky.
WWW – hypertextový informační systém
GIS??? Ve státní správě Karel Charvát. GIS?????? Je správné používat v souvislosti s využíváním prostorových informací ve státní správě, ale i v komerčním.
Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical.
Informatizace společnosti Mgr. Radko Martínek ministr.
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Internet a informace MIS - Manažerské informační systémy Internet a informace Ing. Jan Luhan
Kdo odpovídá za obsah internetových stránek? 4. dubna 2012 Olomouc.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_17_16_internetový vyhledávač.
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A E-commerce (Elektronické obchodování) 1. Úvod

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Primární hledisko Tento materiál je primálně určen pro SME, malé a střední podniky. Hlavním cílem je základní úvod do sektoru e- commerce.

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Obsah Celosvětový web - www Marketing a prodej na internetu B2C – podnik (obchod) vs. spotřebitel B2B – podnik vs. podnik

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Skladba K pochopení možností elektronického obchodování (dále jen e-commerce) uvádíme jako dodatečnou kapitolu úvod do celosvětové webové sítě. Kapitola ”Marketing a prodej na internetu”, popisuje hlavní rozdíly a podobnosti marketingu obecně a marketingu na internetu. Další dvě kapitoly pojednávají o spotřebitelském trhu a trhu B2B (podnik s podnikem) na internetu. Otázky a podněty v kapitolách by Vás měly navést k hledání dalších informací.

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Acquis „acquis communautaire“ a s tím spojená legislativa Poskytuje hlavní zásady pro realizaci e-commerce. Zde je seznam relevantních acquis a s tím spojené legislativy: Směrnice 1999/33/EC Evropského parlamentu a Rady z 10.května 1999 novelizující Směrnici Rady č. 67/548/EEC o označování určitých nebezpečných látek v Rakousku a Švédsku Směrnice č. 2000/31/EC Evropského parlamentu a Rady z 8.června 2000 o určitých právních aspektech služeb informační společnosti obzvláště pak elektronickém obchodě na vnitřním trhu Směrnice 2002/65/EC Evropského parlamentu a Rady z 23.září 2002 o distančním marketingu spotřebitelských finančních služeb a novelizující směrnici Rady č. 90/619/EEC a Směrnice 97/7/EC a 98/27/EC

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Acquis Směrnice 2002/58/EC Evropského parlamentu a Rady z 12.července 2002 o zpracování osobních údajů a ochraně soukromí v sektoru elektronických komunikací Směrnice Rady EC č. 792/2002 ze 7.dubna 2002 novelizující dočasně Nařízení EEC č. 281/92 o správní spolupráci v oblasti nepřímého zdanění (DPH) s ohledem na dodatečná opatření týkající se elektronického obchodování Směrnice 2000/46/EC Evropského parlamentu a Rady z 18.září 2000 o provádění důkladného dohledu nad podnikáním elektronických peněžních ústavů Doporučení EK č. 97/489/EC z 30.července 1997 o transakcích prováděných formou elektronických platebních nástrojů a obzvláště pak vztahu mezi vydavatelem a držitelem

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A 1. Celosvětová síť (www) Fakta a čísla a) Uživatelé www zasahuje celosvětově trh 554 milionů lidí a vytváří obrat přibližně 1,000 milard dolarů a roste o 30% každý rok. Významné trhy na internetu představuje cestovní ruch, zábavní průmysl, knižní a hudební průmysl. Největší trhy (v číslech za rok 2001) : USA s 181 miliony uživatelů, následuje Evropa (171 milionů), Asie a oblast Pacifiku (157 milionů), Latinská Amerika (25 milionů), Střední Východ (5 milionů) a Afrika (4 miliony).

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla b) Jazyky Anglický jazyk je stále nejběžněji používaný jazyk na internetu, 230 milionů (29%) uživatelů v roce 2003, ale čínský jazyk se k tomuto počtu uživatelů blíží se 160 miliony uživatelů (20%) ve stejném roce. V Evropě figurují tyto jazyky Němčina 35 milionůPolština 6 milionů Angličtina 35 milionůDánština 3 miliony Italština 19 milionůNorština 2 miliony Francouzština 18 milionůFinština 2 miliony Holandština 12 milionůTurečtina 2 miliony Ruština 9 milionůPortugalština 2 miliony Španělština 9 milionůŘečtina 1 milion Švédština 6 milionůMaďarština 1 milion

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla c)Vyhledávače Internet nabízí nové příležitosti pro komunikaci. Umožňuje obsažení celosvětového trhu i pro extrémně malé a specializované segmenty. Vaším cílem je být snadno k nalezení. Spotřebitel musí být aktivní a informace vyhledávat. Kolem 80% uživatelů internetu používá vyhledávače jako nástroje pro vyhledávání informací. Vyhledávače využívají buď robotů prohledávajících internet (např. Google, Altavista) nebo organizují webové site v hierarchických systémech (např. Yahoo). Informace o vyhledávačích můžete nalézt na těchto webových doménách;

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla Nejběžněji používané vyhledávače na světě; Vyhledávačpočet vyhledání za den v mil. Počet zemí Yahoo zemí Google jazyků MSN zemí AOL zemí Altavista zemí Lycos zemí

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Fakta a čísla Lokálně používané vyhledávače v různých Evropských zemích: ŠvédskoEvrekaHolandskoIlse DánskoJuubi, Kvasar BelgieAdvalvas, Skynet NorskoKvasarItálieVirgilio, Arianna FinskoEvrekaPolskoOnet NěmeckoFireballMaďarskoVizsla FrancieVoilàČeská republikaSeznam RuskoYandex

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Co vyhledávají vyhledávače? V pořadí podle priority vyhledávají níže uvedené informace: -URL. Např. adresa a good.com adress je velmi hodnotná, ale stejně důležité je být zastoupen na národních webech na trzích vašeho výběru. U družstevních podniků.coop je další z možností. -Titul -Popis -Klíčová slova -Vstup, přístup -Popularita odkazů a počet návštěv stránky/website

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Placené zahrnutí Můžete si rovněž zaplatit zahrnutí a reklamu/inzerci na stránkách jednotlivých vyhledávačů. Tři hlavní významné systémy jsou uvedeny níže Na těchto stránkách můžete zakoupit přední pozici na vyhledávacích stránkách.

Scope2 INDEX 1. Point of viewPoint of view 2. ContentsContents 3. CompositionComposition 4. AcquisAcquis 5. WWW: Facts and FiguresWWW: Facts and Figures 6. Search motorsSearch motors 7. Pay for inclusionPay for inclusion 8. Q & AQ & A Otázky a odpovědi Jaké vyhledávače se používají ve vaší zemi a na trzích na které hodláte vstoupit? V jakých jazycích by informace měly být uvedeny? – Je důležité využívat profesionálních překladatelů, aby se zabránilo zbytečnému zmatku. Existují stránky soustředící se na váš obor? Jaká jsou klíčová slova, která umožní Vašim klientům Vás nalézt? Je URL, které jste si zvolili volné?.coop je další příležitostí pro vytvoření družstevního profilu vaší společnosti na trhu. Může být rovněž příležitostí pro B2B (podnik k podniku) mezi družstvy na celém světě.