-Dalším hr ů zostrašným místem je práv ě „uli č ka smrti“ -Pro č zrovna „uli č ka smrti“? -Šlo o to, ž e z podzemní místnosti vyšla nap ř. č ty řč.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ženatí muži jdou na ryby. Po hodině, je slyšet následující rozhovor...
Advertisements

 (asi 1250 – 24. srpna 1290)  nejvýznamn ě jší p ř edstavitel krumlovské v ě tve č eského šlechtického rodu Vítkovc ů  druhorozený syn Budivoje z Krumlova.
Základní škola Krátká 676 v Klášterci nad Oh ř í ud ě luje DIPLOM Jan ě Zr ů stkové za 1. místo ve školním kole Olympiády z č eského jazyka Mgr. Jana Dimunová.
Krátký film TRUTNOV a.s. Uvádí.
Příběh o chudé dívce, která ke štěstí přišla…
 A) 6  B)5,22  C) 9 ABC 0,3+3,7 = 4 0,08+0,92 = 1 1/4+3/4 = = 6.
Harry Potter a Tajemná Komnata
Projektový den Evropa ve škole, škola v Evrop ě ZŠ a MŠ T ě šetice, , p ř ísp ě vková organizace.
Co napsat do pisku Co vytesat do kamene.
Richard Liška Jan Bo č ek.  Tu čň ák je pokrytý pe ř ím, které mu ve studené vod ě slou ž í jako potap ěč ský neoprén  Kdy ž je tu č nák ů m zima tak.
SHODA PŘÍSUDKU S PODMĚTEM
Nábo ž enství  islám  nejmladší z 3 tzv. abrahamových nábo ž enství  druhé nejrozší ř en ě jší nábo ž enství  Korán  monoteismus  46 stát ů  Šárí‘a.
ŽIVOT VE STŘEDOVĚKU Vlastivěda pro 4. ročník Gabriela Mikulková 2011.
Apollo(Foibos) Apollón. Je synem Dia a Létó Má sestru-dvoj č e Artemis Apollón je b ů h um ě ní, slunce, múz, v ě št ě ní apod. U sebe nosí p ř edevším.
Víš, co je štěstí ? Je to dům, auto a chata ? V í š, c o j e š t ě s t í ? J e t o d ů m, a u t o a c h a t a ?
Světová literatura po 1. světové válce
Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_Rodina TÉMA: Příbuzenské.
N ORMÁLNÍ JE NEKOU Ř IT Ž ALOUDÍKOVÁ, I., H RUBÁ, D. P D F A LF MU BRNO Výchova ke zdravému životnímu stylu a nekuřáctví na I.stupni ZŠ.
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Nemetová. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
Jsou v ž ivot ě chvíle, kdy nám p ř ítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej cht ě li mít p ř i sob ě.
Automatická presentace se zvukem
V í š, k d o j s e m ? Jsem ta, s kterou společně žiješ po celý den.
Tak jsme se p ř átelé p ř es všechny potí ž e, na našem podzimním setkání všichni sešli. Chyb ě l Petr, toho jsme omluvili. 20. zá ř í jsme se zase sešli,
Úsm ě v. Úsm ě v nestojí nic a vynáší mnoho…. Obohacuje toho, kdo jej p ř ijímá, aniž by ochuzoval toho, kdo jej daruje.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.07 Název pro školu:
P ř íru č ka TRP Ě LIVOSTI Hudba: Songbird – Barbara Streisand.
Slzy ženy Proč ženy pláčou.
Dopravní značky.
Toto je jeden z nejkrásn ě jších a nejsympati č t ě jších mail ů, který práv ě obíhají… P ř ekrásný týden p ř átelé !! Š ť astný p ř átelský týden !
Milý č loví č ku…. Ur č it ě se najde n ě kdo, koho máš opravdu rád…
M a y a A n g e l a a j e j í m o u d r á s l o v a K l i k e j.
Dobrodru ž ství za č alo a my jsme se poprvé podívali na hotel Mosta ř, kde jsme m ě li bydlet celé t ř i dny.
Holasovice - Velké Heraltice Jak jsme prohráli …
Představování. Free Template from Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Stran č ice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr.Ivana Ř ehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_ Slovní úlohy s procenty TEMA:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Zdeňka Pecková Číslo VY_32_INOVACE_3421 NázevWolfgang Amadeus Mozart Téma hodinyŽivot a dílo W. A.
VY_12_INOVACE_Tru_I_18 Střídání hlásek při odvozování Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Posvícení je obvykle vnímáno jako vzpomínková slavnost na posv ě cení kostela. Sazená, p ř esto ž e vlastní kostel nemá, má aspo ň své posvícení. Slaví.
MZŠ Dymokury Ing. Martina Š ť astná. 1. Kde hledat hotové aplikace a jak je vyu ž ít ve výuce 2. Práce se Smart Tools 3. Jak si upravit procvi.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc. Lucie Chojnová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Význam a funkce rodiny TÉMA SADY: Občanská výchova.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha AUTOR: Mgr. Jana Kolbeová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_ČESKÝ_JAZYK_A_LITERATURA TEMA: Česká próza a poezie 20. století ČÍSLO PROJEKTU:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV AUTOR: MGR. VĚRA BLAŽÍČKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Výchova k občanství TEMA: NÁHRADNÍ RODINNÁ PÉČE.
Nosorožec dvourohý  Nosorožec se jeden druhému spíš vyhýbají, proto spolu ani moc „nemluví“. Samci na sebe výhr ů žn ě funí nebo frkají. Zvuky, které.
Michalíková Hor č íková 2. Ro č ník VSRR Bc. Aristoteles.
„Otec Vlasti“ Karel IV.. Obsah Život a smrt Manželky Stavby Území.
Český stát za vlády Lucemburků
Seznámení se s hláskami a jejich dělení
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
Člověk a jeho svět 2.ročník
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Téma (název prezentace)
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Člověk a společnost 2
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A15Prv2_Rodina
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
VY 32 INOVACE 361.
RUMCAJS Autoři prezentace :
Český jazyk 3 Opakování 2. třídy.
Napětí a proud v obvodech
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
VY_52_INOVACE_PR Šablona.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
PŘÍBUZENSKÉ VZTAHY Vypracovala: Mgr. Miloslava Tremlová.
Transkript prezentace:

-Dalším hr ů zostrašným místem je práv ě „uli č ka smrti“ -Pro č zrovna „uli č ka smrti“? -Šlo o to, ž e z podzemní místnosti vyšla nap ř. č ty řč lenná rodina (matka, otec, syn, dcera), kte ř í vyšli do uli č ky, ve které stála u st ě ny kamenná ze ď, ke které si museli stoupnout č elem, aby nev ě d ě li, co se bude dít. -No a pak následovala jejich smrt! -Nejd ř íve odst ř elili d ě ti, aby jejich rodi č e utrápili ješt ě víc! Potom matku a nakonec i otce. Ke zdi jsme umístili v ě ne č ek, jako památku všem, kte ř í zde zem ř eli.

P ř epravný vagón Spací místnost (1patro=10osob) Záchody Oplocení objektu (plot byl pod proudem)