EKOMOR, s.r.o. 24.7.2008 Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PŘEDPOKLADY ÚSPĚCHU NA TRZÍCH V GLOBÁLNÍM SVĚTĚ
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Představení společnosti
PROGRAM SLOVSEFF II. PROSTŘEDKY NA FINANCOVÁNÍ UDRŽITELNÉHO ROZVOJE NA SLOVENSKU Jan PEJTER ENVIROS, s.r.o.
Optimalizace zásob ŠKODA AUTO a.s..
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Jak podpořit exportní výkonnost českých firem – exportní financování
Mobilní Internet v ČR Situace a stav na přelomu 2008/9 Patrick Zandl Lupa.cz.
Systémové pojetí manažerské práce
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Flexibilita a Inovace Outsourcing mezd Outsourcing účetnictví Účtárny na klíč Daňové a ekonomické poradenství E-Consulting Czech, s.r.o Václavské nám.
DIGIMEDIA 2013 Nové horizonty rozhlasového vysílání Marcel Procházka České Radiokomunikace a.s. 13. června 2013.
Podpora firem na trzích mimo EU Tomáš Rak ředitel odboru exportních služeb.
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci.
Centrum sdílených služeb GTS Brno cerven 2014 Roman Tesař.
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
 New Technologies for Mechanical Engineering – Centrum nových technologií pro strojírenství  regionální výzkumné a vývojové centrum  založeno na kvalitní.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Vliv energetické koncepce na obchodníka s energiemi Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jiří Kučera Natalia Rubinova Martin Sloup Jindřich Štefan.
EKOMOR, s.r.o Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.
Analýza vlastního podniku
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
EKOMOR, s.r.o Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů.
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
CEVTECH Soběslav Vítejte v Centru Ekologických a Vodárenských Technologií !
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Podnikatelský plán struktura plánu.
Podnikatelský plán Specifikace podnikatelského plánu. Účel a funkce.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Liberalizace trhu z elektřinou a plynem má být prostředkem k dosažení větší konkurenceschopnosti evropského průmyslu, ne cílem za který je často vydávána.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
ŘETĚZY VAMBERK.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Obchodník s elektřinou a plynem Partner pro bydlení a podnikatelské prostory Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade.
Model struktury strategického managementu
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická Racionalizace procesů logistických aktivit ve společnosti Alfa s.r.o. Autor diplomové práce: Martina Hlatká Vedoucí.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Podklady pro zpracování semestrální práce
POKART spol. s r.o. provozovna: POKART spol. s r.o. Holešovská 1677
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

EKOMOR, s.r.o Dozorčí rada Strategie společnosti – návrh cílů

Stávající segmenty: Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Linky a jejich části pro moření tyčí, trub a plechů bez Feropuru Linky a jejich části pro žárové zinkování Ostatní zakázky (neutralizační stanice odpadních vod, ventilátory, regenerace kyselin atd.)‏

Přehled zakázek dle segmentů

Vize směřování společnosti Rozvoj stávajících segmentů + doplění segmentu pro tlakovakuové vany pro moření dřeva (Bochemit)‏ Soupis hlavních zakázek v jednotlivých segmentech pro rok 2009: mořící linky s využitím Feropur: Viraj 2 (Indie), BAOSTEEL 2 (Indie), Dalian(Čína)‏ mořící linka bez využití Feropuru: ŽDB (ČR)‏ linky pro žárové zinkování: Polimex 2 (Polsko)‏

Klíčové předpoklady pro růst v jednotlivých segmentech 1. Linky a jejich části s využitím Feropuru - zintenzívnit marketing u potenciálních zákazníků s důrazem na výhodnost procesu (ověřit prokazatelné úspory)‏ - rozšíření použitelnosti Feropuru pro ostatní materiály - hledat úspory v konstrukci části tav. linek - prověřit možnost výroby levnějšího Feropuru 2. Linky a jejich části pro moření tyčí, trub a plechů bez Feropuru - zintenzívnit marketing u potenciálních zákazníků

Klíčové předpoklady pro růst v jednotlivých segmentech 3. Linky a jejich části pro žárové zinkování - zintenzívnit marketing v zahraničí (Rusko, Bělorusko, Ukrajina)‏ - zjednodušení konstrukčních řešení pro některé části 4. Ostatní zakázky - zintenzívnit marketing v ČR - dopracování zařízení pro regeneraci kyselin

Analýza jednotlivých segmentů: 1. Linky a jejich části s využitím Feropuru (pro moření drátů, tyčí, trub a plechů)‏ Vývoj trhu: dodávka 1 až 2 zařízení za rok Hlavní konkurence: CMI UVK ( Německo/USA)‏ Steuler ( Německo)‏ Cíl: prosazení Feropuru do nově budovaných linek, resp. náhrada stávajících konkurenčních technologií za Feropur Působnost: Celý svět

Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Příležitosti a hrozby: + souběžná dodávka zařízení a Feropuru po dobu provozu linky + snadné nalezení potenciálních uživatelů technologie + rozšíření Feropuru i do dalších výrobků (trubky, plechy, tyče)‏ - nebezpečí vývoje vlastního Feropuru, popř. jiného konkurenčního procesu - ceny komodit (niklu atd.) umožňující výrobu ocelí u kterých není potřeba používat Feropur - dodávka zařízení samotným zákazníkem, popř. jinou firmou bez účasti Ekomoru - kurz CZK k ostatním měnám

Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů s využitím Feropuru Silné stránky: - kvalitní reference pro moření drátů - malá technologická konkurence - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy Slabé stránky: - nedostatečné reference a technolog. pro moření trubek, tyčí, plechů - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - nedostatečná znalost nákladovosti procesu - obtížná prokazatelnost výhodnosti technologie - nemožnost použití pro kontinuální procesy, tj. použití je limitováno - jediný dodavatel Feropurové technologie

2. Linky a jejich části pro moření tyčí, trub a plechů bez Feropuru Vývoj trhu: počet nově dodaných nebo rekonstruovaných linek je na celém světě cca 20 ročně Hlavní konkurence: CMI UVK ( Německo/USA)‏ Steuler ( Německo)‏ Korner Chemieanlagenbau (Rakousko)‏ ISUZU (Japonsko)‏ Cíl: prosadit se v dodávce minimálně jedné linky ročně Působnost: Evropa, Asie, Sev. Amerika

Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů bez Feropuru Příležitosti a hrozby: + kvalitní reference pro moření drátů + rekonstrukce dříve dodaných linek - vznik konkurenčních firem v Asii - kurz CZK k ostatním měnám

Linky a jejich části pro moření drátů, tyčí, trub a plechů bez Feropuru Silné stránky: - kvalitní reference pro moření drátů - malá technologická konkurence - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy - schopnost nabízet variabilní řešení Slabé stránky: - nedostatečné reference pro moření trubek, tyčí, plechů - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - malá schopnost nacházet jednoduchá řešení (resp. ověřit si navrhovaná řešení)‏

2. Linky a jejich části pro žárové zinkování Vývoj trhu: V Evropě je počet linek vysoký – možnosti rekonstrukcí, výstavba probíhá především v zemích bývalého Sovětského svazu Hlavní konkurence: Gimecco, Sirio (Itálie)‏ KVK Koerner (Rakousko)‏ Westech (USA)‏ Cíl: prosadit se v dodávce rekosntrukcí a dodat jednu linku ročně Působnost: Evropa, Rusko – dodávky Asie – inženýrská činnost (popř. spolupráce s místní firmou)‏

Linky a jejich části pro žárové zinkování Příležitosti a hrozby: + rekonstrukce stávajících linek + dodávka nových linek v zemích býv. Sovět. svazu - agresivní přístup konkurenčních (italských) firem - kurz CZK k ostatním měnám - cena zinku - rozvoj konkurenčních technologií k zinkování

Linky a jejich části pro žárové zinkování Silné stránky: - kvalitní reference - schopnost nabízet variabilní řešení - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy Slabé stránky: - neschopnost dodat některé části linek - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - malá schopnost nacházet jednoduchá řešení (resp. ověřit si navrhovaná řešení)‏ - dodávky pouze do Evropy

2. Ostatní zakázky Vývoj trhu: Rekonstrukce, resp. nové dodávky různých částí probíhají nepřetržitě Hlavní konkurence: Zomaplast, Lecom (ČR)‏ všechny výšeuvedené pro ostatní segmenty Cíl: prosadit se v dodávce rekonstrukcí stávajícího zařízení v různých oblastech (linky povrch. úprav, chem. průmysl atd.)‏ Působnost: ČR, Evropa

Ostatní zakázky Příležitosti a hrozby: + rozšíření zákazníků (chem. průmysl atd.)‏ - velká konkurence nespecializovaných, popř. úzce specializovaných firem - malá přidaná hodnota - omezený okruh zákazníků (max. Evropa)‏

Ostatní zakázky Silné stránky: - znalosti a zkušenosti s dodávkama pro celá zařízení - možnost ověření nových řešení, využitelné pro komplexní linky - technologicky výhodná technologie pro všechny druhy návazných domořovacích postupů - znalost souvislostí pro návazné technologické procesy Slabé stránky: - neschopnost dodat některé části linek - nedostatečná, popř. chybějící podpora zástupců na jednotlivých trzích - malá schopnost nacházet jednoduchá řešení (resp. ověřit si navrhovaná řešení)‏ - dodávky pouze do Evropy

Plán investic a personálního rozvoje firmy nutný pro dosažení naplánovaných cílů: Plán investic pro rok 2009 – 2012: - rekonstrukce prostor pro THP pracovníky: cca 3 mil. Kč - rekonstrukce, popř. výstavba výr. haly: cca 20 mil. Kč - akvizice firem (cca 20 mil. Kč)‏ Personální rozvoj pro rok 2009 – 2012: - THP pracovníci (specialista: MaR, plyn, technolog): cca 1,5 mil. Kč

Přílohy Podklady z Bochemie: 1)Odhad prodeje zařízení na impregnaci dřeva 2)Strategický plán prodeje Feropuru

Odhadovaný počet vyrobených a instalovaných zařízení pro impregnaci dřeva dle teritorií do roku 2012 v kusech odhadovaný počet vyrobených a instalovaných zařízení pro impregnaci dřeva dle teritorií do roku 2012 v kusech země vanyvtivanyvtivanyvtivanyvti ČR SR PR Pobaltí Rusko Bělorusko Maďarsko Rumunsko Bulharsko celkem odhadované tržby v Kč při stanovení průměrné ceny impregnačního zařízení: prům. cena vany Kč prům. cena vti Kč vanyvtivanyvtivanyvtivanyvti tržby Kč Kč Kč Kč Kč celkové tržby Kč Kč Kč Kč

Strategický plán prodeje Feropuru VÝHLED PRODEJŮ DO R Zákazník v tunách TALLEY METALS CHANGWON SPECIALTY STEEL DONGBANG STEEL00000 KRUPP EDELSTAHLPROFILE OUTOKUMPU (AVESTA POLARIT)130 ŽĎAS30 MUELLER UND SCHROEDER00000 ERGSTE SCHWERTE15 BRIDON55555 ROLDAN170 OLARRA60 RODACCIAI COGNE190 UGITECH ALLVAC6080 CARPENTER CHARTER70 90 NAS MALÉ FIRMY11111 FAGERSTA STAINLESS410 BGH LUGAU165 BAOSTEEL TISCO DALIAN MECHEL VIRAJ MUKAND SHAH DAIDO STEEL CELKEM