1 Profesní etika - PROFE Svatava Navrátilová klasifikovaný zápočet UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Požadavky na etiku v reklamě
Advertisements

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
1 Osobní prodej OSPRO/ S2 Činnosti v rámci osobního prodeje Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
VEŘEJNÁ PODPORA CO LZE A CO NELZE hledání optimálních možností financování zdravotnictví Praha, 24. dubna 2008.
1 Osobní prodej OSPRO/ S4 Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Paměť. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
Osnova přednášek: 1.Základní právní pojmy, zásady správního řízení, státní správa a územní samospráva 2.Základy struktury a orgánů Evropské unie Zásady.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování a řízení kariéry
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Finanční možností svépomocných skupin
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
Česká legislativa sociálních služeb – hodnoty a etická dilemata
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Právní stát je takový stát, ve kterém je vztah mezi občanem a státem vymezen pomocí práva dříve (např. v rodové společnosti) existovalo tzv. zvykové (obyčejové.
Strategické plánování při zakládání spin-off
STÁTNÍ SPRÁVA A SAMOSPRÁVA
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Seminář NSKTV Praha , Brno Návrh národních deskriptorů Mgr., Ph.D.
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
ELearningové kurzy o daňových a celních otázkách.
Globalizace z různých úhlů dopadu
Regulační prostředí Mediální právo České republiky.
OBČANSKO-PRÁVNÍ MEDIACE
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Občanská nauka Ročník:
Zkušenosti ze spolupráce státního a neziskového sektoru při realizaci projektů financovaných z ESF Ing. Vladimír Kváča, Ph.D. Ministerstvo práce a sociálních.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A PRÁVO
Ing. Silvie Ševčíková VŠB-TU Ostrava
Hodnoty a normy Svatava Navrátilová. Hodnoty – vědy technické, přírodní, ekonomické, humanitní, sociální v sociálních vědách: jedincem, skupinou, společností.
CSR Společenská zodpovědnost firem. Vývoj společenské zodpovědnosti Stát a církev=tradiční garanti, jejich role slábne Začátky CSR: 2.pol. 20.stol. V.
NEZISKOVÉ ORGANIZACE VYMEZENÍ, VÝZNAM. 2 Občanská společnost občan Soukromý sektor stát VEŘ. PROSTOR Dána institucemi a organizacemi různého charakteru.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
KARIÉRNÍ SYSTÉM A PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVA BUDOUCÍCH PEDAGOGŮ Mgr. Václav Víška, Ph.D.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Management sportu Obsah kurzu pro trenérskou školu – 2. ročník.
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
Profese a etika Regulace a samoregulace. Etika = oblast, ve které se uskutečňují individuální dobrovolné volby a rozhodnutí, a to jak v záležitostech.
Zápočtová práce ze SMV Základní okruhy pro zápočtovou práci ze SMV, 3.ročník bakalářského studijního oboru marketingová komunikace – zima 2014 Garant předmětu.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Přednáška Evropská Studia 2006 JUDr. Kateřina Ronovská, Ph.D.
Přednáška Evropská Studia 2008 JUDr. Kateřina Ronovská, Ph.D.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
1 Teva Pharmaceuticals CR, s.r.o. Vítězslav Burda,
Připravované změny ve VaVaI. Obsah prezentace Posuzování výzkumných organizací Novela zákona č. 130/2002 Sb.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Se sídlem v Uherském Hradišti, Studentské nám
Co jsou normy Technické normy jsou dokumentované dohody, které zajišťují, aby materiály, výrobky, postupy a služby vyhovovaly danému účelu. V dnešní společnosti.
Představení podnikatelských aktivit v regionu. Kdo jsme: RHK Brno je samostatným právním subjektem v rámci sítě HK ČR. Byla zřízena na základě Zákona.
Mezinárodní právo obchodní, prof. N. Rozehnalová MEZINÁRODNÍ PRÁVO OBCHODNÍ PŘEDNÁŠKA Č. 1.
Centrum pro výzkum, vývoj a inovace Life for Science. Science for Life.
1 VÝVOJ V LETECH doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc. UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Základy pedagogiky volného času Jihočeská univerzita - Teologická fakulta Bakalářské studium pedagogiky volného času ZS 2005/2006 Mgr. Michal Kaplánek,
ORGÁNY PRÁVNÍ OCHRANY A SANKCE
Rozkrývání vlastnických struktur a skutečných majitelů
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Association of Knowledge transfer organizations and Professionals
eLearningové kurzy o daňových a celních otázkách
Řešitel: doc. MUDr. Vladimír Vurm, CSc.
Sociální šetření versus etický kodex sociálního pracovníka
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Globalizace z různých úhlů dopadu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

1 Profesní etika - PROFE Svatava Navrátilová klasifikovaný zápočet UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ

2 Svatava Navrátilová, Cíl a účel Profesní etika - PROFE Cíl: Na základě přednášek, prezentací, cvičení v seminářích a samostatného studia literatury a dalších zdrojů účastníci kurzu : Získají představu o rozdílech mezi etikou jako teoretickou a aplikovanou disciplínou. Naučí se rozlišovat mezi regulací a samoregulací, tj. mezi závazností právních norem a dobrovolností dodržování etických norem. Osvojí si hlavní ideje zákona o reklamě, oblasti regulace reklamy a orgány, které vykonávají kontrolní a sankční činnost při dodržování zákona o reklamě. Seznámí se základními rovinami samoregulace v marketingových komunikacích – individuální, profesní a občanskou a jejich institucemi – identitou a svědomím, profesními organizacemi a občanskými aktivitami, které vystupují při prosazování profesních zájmů nebo naopak kriticky a na obranu práv, souvisejících s tržními aktivitami ve společnosti. Uvědomí si souvislosti mezi profesní etikou a obecně uznávanými hodnotami a normami v národním, evropském a světovém společenství. Procvičí si základní nástroje etického řízení firem a CSR. Účel: Příprava na sebeuvědomění, budování a ochranu individuální a profesní identity.

3 Svatava Navrátilová, Obsah přednášek Profesní etika - PROFE 1.Etika a základní pojmová výbava. 2.Profesní etika. Profesní organizace v MK a příklady profesních etik. 3.Základní nástroje profesní etiky – etický kodex. Legalita a legitimita. 4.Zákon o reklamě. 5.Rada pro reklamu. 6.Arbitrážní komise RPR, příklady rozhodnutí. 7.Služba RPR Copy advice. 8.Novelizace evropské směrnice Televize bez hranic z r.2007 a její důsledky pro MK. 9.Kritika marketingových komunikací a občanská hnutí, neziskové organizace (SOS, Nesehnutí, Tranparency International). 10.Etika podnikání a etické řízení firem. 11.CSR v příkladech. 12.Marketingové komunikace v postmoderní době – proměna hodnot (Lipovetsky).