Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NEJČASTĚJŠÍ POCHYBENÍ ZADAVATELE při zadávání veřejných zakázek
Advertisements

ODBOR INVESTIC A SPRÁVY NEMOVITÉHO MAJETKU
Veřejné zakázky v IT Ing. Jiří Fridrich Skupina Informatiky MF Jiri
Postupy pro zadávání zakázek při pořizování zboží, služeb či stavebních prací z prostředků finanční podpory OP VK.
Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Liberec, 19. května 2008.
Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Zadávání veřejných zakázek §§§
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Ekonomická část. Informace:  účetní závěrky sestavené k – termín odevzdání do (pozdější termín – po domluvě s příslušnou účetní)
Ekonomická část (oddělení financování nepřímých nákladů)
Pravidla výběru dodavatelů při pořizování zboží a služeb z prostředků finanční podpory OP VK Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem.
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
Seminář pro žadatele k 18. a 19. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Zadávání a kontrola veřejných zakázek 9. –
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 25. – 26. září 2014 Ing. Michaela.
FINANČNÍ ŘÍZENÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE (II. část – Směrnice Rady Libereckého kraje) 15. srpna 2012 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Autoři: Ing. Martin Polák Výhody e-tržišť z pohledu dodavatele.
Seminář pro žadatele k 14. výzvě IROP „Infrastruktura pro předškolní vzdělávání“ a 15. výzvě „Infrastruktura pro předškolní vzdělávání pro sociálně vyloučené.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP a OP LZZ zvláštní část Závazná postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů.
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Nejčastější chyby při zadávání veřejných zakázek z OPVK
Pravidla pro zadávání veřejných zakázek pro přímo řízené organizace na MZ ČR Ing. Mgr. Zdeňka Zatloukalová.
Seminář pro žadatele k 3. výzvě IROP „Regulační plány“ a k 9. výzvě IROP „Územní studie“ Zadávání a kontrola veřejných zakázek , Brno.
Seminář pro žadatele k 13.,14., a 15. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Zadávání a kontrola veřejných zakázek 16. –
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Zastoupení zadavatele – ano - ne Konference: Elektronizace veřejných zakázek Pořadatel QCM s.r.o. Hotel Barcelo, Praha, Ing. Miroslav Jeništa.
Pokyn NKM k VZMR financovaných z EHP a Norských fondů Česko-norský výzkumný program CZ09 Czech-Norwegian research programme CZ09 Ministerstvo.
Seminář pro žadatele k 49. výzvě IROP „Deinstitucionalizace sociálních služeb za účelem sociálního začleňování II." Zadávání a kontrola veřejných zakázek.
Postup při zadávání VZ - Příspěvkové organizace Kompetence k rozhodování o nákupu věcí, služeb a stavebních prací Rozsah Číslo usnesení Rady ÚK z
PROBLÉMOVÁ MÍSTA PŘI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK 15. prosince 2011.
Seminář pro žadatele k 34. a 35. výzvě IROP „Sociální bydlení (pro SVL)" Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ (zvláštní část) Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek (Příloha.
Projekt „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Zadávání veřejných zakázek Ing. Jana Nedrdová Ústí nad Labem,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Zadávání a kontrola veřejných zakázek Mgr. Barbora Dedková - Specialista na administraci VZ Seminář pro SC 1.3 ZVÝŠENÍ PŘIPRAVENOSTI K ŘEŠENÍ A ŘÍZENÍ.
Seminář pro žadatele k 5. výzvě IROP „ VYSOCE SPECIALIZOVANÁ PÉČE V OBLASTECH ONKOGYNEKOLOGIE A PERINATOLOGIE " Ing. Oldřich Hnátek Zadávání a kontrola.
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Seminář pro žadatele IROP „Administrace projektů ve fázi realizace"
Seminář pro žadatele k 25. výzvě IROP „KNIHOVNY"
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání veřejných zakázek
Seminář pro žadatele IROP
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
Seminář pro žadatele k 21. výzvě IROP „MUZEA"
Seminář pro žadatele k 29. výzvě IROP „Rozvoj sociálních služeb"
Seminář pro žadatele IROP
Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Seminář pro žadatele k 72. výzvě IROP „Cyklodoprava II"
Seminář pro žadatele IROP
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Nejčastější chyby v zadávací dokumentaci
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Ing. Michaela.
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Elektronická komunikace při zadávání veřejných zakázek Mgr. Jakub Váňa
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Zadávání a kontrola veřejných zakázek
Transkript prezentace:

Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna 2008

zadávání VZ upravuje zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách směrnice zákon konkretizuje v podmínkách kraje směrnice je platná od 11. července 2006, od té doby byla již 3krát novelizována poslední novelizace – 18. března 2008 – změna výchozí legislativy

Členění směrnice Část A – předmět úpravy, obecná ustanovení Část B – zadávání VZ – LK Část C – zadávání VZ – PO Část D – zvláštní a závěrečná ustanovení

Část A – bod 3. Nově jsou upraveny limity určující rozhraní podlimitních a nadlimitních VZ. Veřejné zakázky malého rozsahu Veřejné zakázky malého rozsahu předpokládaná hodnota dodávek a služeb nedosáhne ,- Kč předpokládaná hodnota stavebních prací nedosáhne ,- Kč Veřejné zakázky podlimitní Veřejné zakázky podlimitní předpokládaná hodnota dodávek a služeb nejméně ,- Kč předpokládaná hodnota stavebních prací nejméně ,- Kč Veřejné zakázky nadlimitní Veřejné zakázky nadlimitní předpokládaná hodnota dodávek a služeb nejméně ,- Kč ( ) předpokládaná hodnota stavebních prací nejméně ,- Kč ( ) Veškeré předpokládané hodnoty jsou uváděny bez DPH !!!

Část A – bod 4. Určen postup, jak stanovit hodnotu VZ na dodávky nebo služby, pokud má být uzavřena smlouva na dobu určitou či dobu neurčitou. Smlouva na dobu určitou – předpokládaná hodnota VZ se stanoví na základě předpokládané výše celkového peněžitého závazku zadavatele za dobu účinnosti smlouvy; (36 měsíců, 99 let, …). Smlouva na dobu určitou – předpokládaná hodnota VZ se stanoví na základě předpokládané výše celkového peněžitého závazku zadavatele za dobu účinnosti smlouvy; (36 měsíců, 99 let, …). Smlouva na dobu neurčitou – předpokládaná hodnota VZ se stanoví na základě předpokládané výše celkového peněžitého závazku zadavatele za 4 roky; Smlouva na dobu neurčitou – předpokládaná hodnota VZ se stanoví na základě předpokládané výše celkového peněžitého závazku zadavatele za 4 roky; Př.: dodávka elektrické energie – smlouva na dobu neurčitou - za 1 rok = 600 tis. Kč => předpokládaná hodnota VZ = 2,4 mil. Kč

Část A – bod 17. Zapracována nutnost dodržet metodiku jednotlivých operačních programů, případně jiných obdobných nástrojů, má-li být VZ financována z těchto operačních programů. počet oslovených uchazečů počet oslovených uchazečů složení hodnotící komise složení hodnotící komise požadavky na formu a obsah zadávací dokumentace požadavky na formu a obsah zadávací dokumentace čestná prohlášení čestná prohlášení protokoly protokoly … … Metodika daného operačního programu má v odchylných bodech přednost před ustanoveními směrnice.

Část B – zadávání VZ - LK Netýká se PO.

Část C – zadávání VZ - PO Zjednodušen systém limitů určujících pravomoci při zadávání VZ příspěvkovými organizacemi; pro PO největší změna Doposud záleželo: na výši ročního příspěvku na provoz z rozpočtu kraje na výši ročního příspěvku na provoz z rozpočtu kraje na vlastních příjmech PO na vlastních příjmech PO na výši příspěvku na odpisy po odvodu do rozpočtu kraje. na výši příspěvku na odpisy po odvodu do rozpočtu kraje. Nyní je postup pro všechny PO totožný.

Článek VII. Veřejné zakázky malého rozsahu neinvestičního charakteru – kompetence ředitele PO Zadavatelem VZMR neinvestičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota je nižší než ,- Kč je PO Zadavatelem VZMR neinvestičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota je nižší než ,- Kč je PO Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Zdrojem financování je výhradně provozní příspěvek PO poskytnutý prostřednictvím kapitoly 913 rozpočtu kraje nebo vlastní příjmy PO Zdrojem financování je výhradně provozní příspěvek PO poskytnutý prostřednictvím kapitoly 913 rozpočtu kraje nebo vlastní příjmy PO

Článek VIII. Veřejné zakázky malého rozsahu neinvestičního charakteru – kompetence ředitele PO po předchozím souhlasu člena rady kraje Zadavatelem VZMR neinvestičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota činí nejméně ,- Kč a je nižší než ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu příslušného člena rady kraje Zadavatelem VZMR neinvestičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota činí nejméně ,- Kč a je nižší než ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu příslušného člena rady kraje Výběru uchazeče bude předcházet poptávka případně průzkum trhu nejméně u 3 dodavatelů podložená cenovou kalkulací. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v dokumentaci veřejné zakázky Výběru uchazeče bude předcházet poptávka případně průzkum trhu nejméně u 3 dodavatelů podložená cenovou kalkulací. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v dokumentaci veřejné zakázky Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Zdrojem financování je výhradně provozní příspěvek PO poskytnutý prostřednictvím kapitoly 913 rozpočtu kraje nebo vlastní příjmy PO Zdrojem financování je výhradně provozní příspěvek PO poskytnutý prostřednictvím kapitoly 913 rozpočtu kraje nebo vlastní příjmy PO

Článek IX. Veřejné zakázky malého rozsahu neinvestičního charakteru – kompetence ředitele PO po předchozím souhlasu rady kraje Zadavatelem VZMR neinvestičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota činí nejméně ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu rady kraje Zadavatelem VZMR neinvestičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota činí nejméně ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu rady kraje Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Zdrojem financování je výhradně provozní příspěvek PO poskytnutý prostřednictvím kapitoly 913 rozpočtu kraje nebo vlastní příjmy PO Zdrojem financování je výhradně provozní příspěvek PO poskytnutý prostřednictvím kapitoly 913 rozpočtu kraje nebo vlastní příjmy PO Písemnou výzvu k podání nabídky obdrží minimálně 5 zájemců. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v materiálu do rady kraje i v dokumentaci k veřejné zakázce. Písemnou výzvu k podání nabídky obdrží minimálně 5 zájemců. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v materiálu do rady kraje i v dokumentaci k veřejné zakázce.

Článek XI. Veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky a služby investičního charakteru – kompetence ředitele PO Zadavatelem VZMR na dodávky a služby investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota je nižší než ,- Kč je PO Zadavatelem VZMR na dodávky a služby investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota je nižší než ,- Kč je PO Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO Zdrojem financování je příspěvek na odpisy poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 913, účelový příspěvek na konkrétní investici poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 920 (930) nebo vlastní investiční zdroje PO Zdrojem financování je příspěvek na odpisy poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 913, účelový příspěvek na konkrétní investici poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 920 (930) nebo vlastní investiční zdroje PO

Článek XII. Veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky a služby investičního charakteru – kompetence ředitele PO po předchozím souhlasu člena rady kraje Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky a služby investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí nejméně ,- Kč a je nižší než ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu člena rady kraje. Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky a služby investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí nejméně ,- Kč a je nižší než ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu člena rady kraje. Výběru uchazeče bude předcházet poptávka případně průzkum trhu nejméně u 3 dodavatelů podložená cenovou kalkulací. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v dokumentaci veřejné zakázky. Výběru uchazeče bude předcházet poptávka případně průzkum trhu nejméně u 3 dodavatelů podložená cenovou kalkulací. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v dokumentaci veřejné zakázky. Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO. Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO. Zdrojem financování je příspěvek na odpisy poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 913, účelový příspěvek na konkrétní investici poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 920 (930) nebo vlastní investiční zdroje PO. Zdrojem financování je příspěvek na odpisy poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 913, účelový příspěvek na konkrétní investici poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 920 (930) nebo vlastní investiční zdroje PO.

Článek XIII. Veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky a služby investičního charakteru – kompetence ředitele PO po předchozím souhlasu rady kraje Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky a služby investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí nejméně ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu rady kraje. Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na dodávky a služby investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí nejméně ,- Kč je PO, a to po předchozím souhlasu rady kraje. Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO. Ředitel PO odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem PO a za realizaci finančního plnění závazku PO. Zdrojem financování je příspěvek na odpisy poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 913, účelový příspěvek na konkrétní investici poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 920 (930) nebo vlastní investiční zdroje PO. Zdrojem financování je příspěvek na odpisy poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 913, účelový příspěvek na konkrétní investici poskytnutý PO prostřednictvím kapitoly 920 (930) nebo vlastní investiční zdroje PO. Podklady pro výběrové řízení k projednání do rady kraje ve spolupráci s ředitelem PO na základě jím dodaných podkladů připraví a předkládá vedoucí odboru investic a správy nemovitého majetku. Zároveň zajistí projednání s příslušným členem rady kraje a resortním vedoucím odboru. Podklady pro výběrové řízení k projednání do rady kraje ve spolupráci s ředitelem PO na základě jím dodaných podkladů připraví a předkládá vedoucí odboru investic a správy nemovitého majetku. Zároveň zajistí projednání s příslušným členem rady kraje a resortním vedoucím odboru. Písemnou výzvu k podání nabídky obdrží minimálně 5 zájemců. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v materiálu do rady kraje i v dokumentaci k veřejné zakázce. Písemnou výzvu k podání nabídky obdrží minimálně 5 zájemců. Případný nižší počet poptávaných dodavatelů musí být písemně zdůvodněn v materiálu do rady kraje i v dokumentaci k veřejné zakázce.

Článek XV. Veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce investičního charakteru – po předchozím souhlasu člena rady kraje Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky je nižší než ,- Kč je kraj Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky je nižší než ,- Kč je kraj Zadavatele zastupuje a všechny úkony zadavatele vykonává vedoucí OISNM po předchozím souhlasu příslušného člena rady kraje se zadáním Zadavatele zastupuje a všechny úkony zadavatele vykonává vedoucí OISNM po předchozím souhlasu příslušného člena rady kraje se zadáním Vedoucí OISNM odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem kraje a za realizaci finančního plnění závazku kraje Vedoucí OISNM odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem kraje a za realizaci finančního plnění závazku kraje Zdrojem financování je rozpočet kraje prostřednictvím kapitoly 930 (920). nebo vlastní investiční zdroje PO. Případné vlastní investiční zdroje PO budou pro financování zakázky použity po odvodu do rozpočtu kraje. Zdrojem financování je rozpočet kraje prostřednictvím kapitoly 930 (920). nebo vlastní investiční zdroje PO. Případné vlastní investiční zdroje PO budou pro financování zakázky použity po odvodu do rozpočtu kraje.

Článek XVI. Veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce investičního charakteru – po předchozím souhlasu rady kraje Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí nejméně ,- Kč je kraj Zadavatelem veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce investičního charakteru, kdy předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí nejméně ,- Kč je kraj Zadavatele zastupuje a všechny úkony zadavatele vykonává vedoucí OISNM po předchozím souhlasu rady kraje se zadáním Zadavatele zastupuje a všechny úkony zadavatele vykonává vedoucí OISNM po předchozím souhlasu rady kraje se zadáním Vedoucí OISNM odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem kraje a za realizaci finančního plnění závazku kraje Vedoucí OISNM odpovídá za soulad se schváleným rozpočtem kraje a za realizaci finančního plnění závazku kraje Zdrojem financování je rozpočet kraje prostřednictvím kapitoly 930 (920) nebo vlastní investiční zdroje PO. Případné vlastní investiční zdroje PO budou pro financování zakázky použity po odvodu do rozpočtu kraje. Zdrojem financování je rozpočet kraje prostřednictvím kapitoly 930 (920) nebo vlastní investiční zdroje PO. Případné vlastní investiční zdroje PO budou pro financování zakázky použity po odvodu do rozpočtu kraje.