KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI A VEDNÍ TÝMŮ Obecná část pro vedoucí pracovníky společností Ing. Rudolf Pánek, CSc. ABC Professional GSM:
Komunikace Komunikace s veřejností Vzdělávání vedoucích řídících pracovníků MOTTO: Rámus není autorita Rámus není autorita Lorimer George Horace
Komunikace a vedení dialogu rozdíl mezi mluvením a komunikací – třístupňový dialog rozdíl mezi mluvením a komunikací – třístupňový dialog význam norem ČSN EN ISO 9001 a 9004 kap význam norem ČSN EN ISO 9001 a 9004 kap pravidel dialogu 8 pravidel dialogu
Pomůcky a techniky verbální komunikace taktika sdělení informací při jednání taktika sdělení informací při jednání poznání vlastní emoční inteligence poznání vlastní emoční inteligence 9 základních technik účinného poslechu 9 základních technik účinného poslechu
Psychologie verbální komunikace 3 základní překážky aktivního naslouchání 3 základní překážky aktivního naslouchání pravidla pro přípravu na jednání pravidla pro přípravu na jednání psychologie vnímání psané informace psychologie vnímání psané informace komunikační a psychologické techniky pro překonání námitek komunikační a psychologické techniky pro překonání námitek
Neverbální komunikace a její význam pro úspěšné vedení týmu Neverbální komunikace a její význam pro úspěšné vedení týmu neverbální komunikace neverbální komunikace základní neverbální signály základní neverbální signály neverbální zásah v případě poskytnutí první pomoci neverbální zásah v případě poskytnutí první pomoci
VEDENÍ PRACOVNÍCH TÝMŮ, MOTIVACE HODNOCENÍ PRACOVNÍKŮ MOTTO: Exempla trahunt… Exempla trahunt… Vzdělávání vedoucích pracovníků společností
Osobnost a originalita vůdce týmu vliv originality osobnosti a její emoční inteligence na vedení týmu vliv originality osobnosti a její emoční inteligence na vedení týmu ČSN EN ISO 9001 a 9004 kap a 6.4 ČSN EN ISO 9001 a 9004 kap a 6.4 definování vlastní pracovní povahy definování vlastní pracovní povahy poznání míry vlastní asertivní síly poznání míry vlastní asertivní síly základní prvky psychologie vedení týmu základní prvky psychologie vedení týmu
Techniky a pravidla vedení týmu 4 základní techniky vedení týmu 4 základní techniky vedení týmu praktické naplňování manažerských pravidel praktické naplňování manažerských pravidel
Psychologie vůdce týmu 4 oblasti psychologie vedoucího pracovníka 4 oblasti psychologie vedoucího pracovníka 10 praktických psychologických pomůcek pro vedení týmu 10 praktických psychologických pomůcek pro vedení týmu
Formy a metody vedení pracovních porad Formy a metody vedení pracovních porad technický postup při vedení pracovní porady technický postup při vedení pracovní porady motivační pomůcky pro úspěšné vedení týmu motivační pomůcky pro úspěšné vedení týmu zvrat konfliktu v motivaci pomocí 3 vět zvrat konfliktu v motivaci pomocí 3 vět 7 stagnačních signálů ve vedení týmu 7 stagnačních signálů ve vedení týmu
Ing. Rudolf Pánek, CSc. GSM: Děkuji za pozornost