PER – Burgetová Zuzana.  Jak vybrat vedoucího týmu.  Profil vedoucího týmu  Složení týmu  Co vede ke špičkovému výkonu týmu  Rozdíl mezi skupinou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zákon o sociálních službách č. 108/2006 Sb.,. Vznik zákona •Na tento zákon jsme všichni čekali víc jak 10 let •Přináší veliké změny do sociální práce.
Advertisements

Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Komunikace ve zdravotnictví – potřeba kontaktní sestry Konference nadačního fondu Porozumění Mgr. Alena Šmídová.
Personální řízení a jeho úloha v podniku
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Jednotlivé fáze obchodního jednání/ dokončení Pavla Kotyzová
Postavení a úkoly manažera v oblasti řízení lidských zdrojů podniku
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Pracovní skupina Pracovní skupinu tvoří určitý počet osob na jednom pracovišti, kteří jsou spjatí společnou činností, vnitřní strukturou sociálních pozic.
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Tento projekt je financován z prostředků Evropské unie Hodnota partnerství SROP 3.3.
Jitka Navrátilová, PhD..  Přímá práce v rodině – home visiting (nástroj podpory rodiny.  Profesionální, či poloprofesionální pomoc rodině.
Matematické metody v ekonomice a řízení II
Konflikty uvnitř interdisciplinárního týmu Proč vznikají a co se s nimi dá dělat Mgr. Radka Alexandrová Psycholožka DLBsH Rajhrad.
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
1 Týmová práce TYMP 1/ C1 Význam týmové práce. Tým a skupina. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
(komentovaný přehled)
Psychologické aspekty hodnocení a zkoušení ve vzdělávání dospělých
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Vedení lidí, styly vedení, efektivnost vedení lidí
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Program zahájení - Petr Pavlinec, KÚ role systémového integrátora - Martin Vimr, PH organizace projektu - Vladimír Kvarda, PH obsazení projektového týmu.
Ulrike Rosner „Týmová práce“ 1 Týmová práce v Městské knihovně Chemnitz Vývoj, úkoly a organizace.
Psychologie II Sociální psychologie
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Emoční inteligence součást sociální inteligence, schopnost a dovednost vnímat, poznávat a diferencovat vlastní i cizí pocity, emoce, afekty a nálady a.
Nikdo není schopen zahrát sám celou symfonii ...
Týmové dovednosti 2 Marie Blahutková. Tým – základ dobré spolupráce Neustálý růst týmů a jejich výkonnosti Zlepšování klíčových postupů Schopnost efektivně.
„Řízení lidských zdrojů /HR/ je jedním z hlavních úkolů managera a nikdo to za něho nemůže udělat“ Roman Vacho© City Hotel Park Dolný Kubín.
1 Týmová práce TYMP 2/ C6 Styly vedení lidí/ 2. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA.
Rozhodovací procesy.
Norbert Elias (kon)figurace. konfigurace 1. život lidí ve společnosti má tvar, vytvářený silou vzájemných závislostí 2. vzájemné závislosti (interdependence)
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
MANAGEMENT - Pojetí managementu
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
1 Týmová práce TYMP 2/ C5 Styly vedení lidí. Odlišnosti vedení v jednotlivých fázích vývoje. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH.
TEORIE SPORTOVNÍHO TRÉNINKU
Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
Styl vedení, komunikace, týmová práce
Metodická východiska pro utváření hodnotových postojů ve školní třídě Bc. Jana Kocourková.
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Základy managementu Ing. Alena Šafrová Drášilová
6. Profesní kompetence jako pracovní způsobilost Dagmar Svobodová.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Středisko křesťanské pomoci v Praze Představení SOS centra Diakonie ČCE – SKP v Praze Mgr. Helena Šašková KONFERENCE STOP NÁSILÍ VE VZTAZÍCH.
SUPERVIZE z Jak se učit ze zkušenosti svého týmu? Mgr. et Mgr. Veronika Víchová CACIO 8.září 2016
ÚSKALÍ SPOLUPRÁCE S RODINOU KLIENTA ,JIRKOV PHDR. MARTINA VENGLÁŘOVÁ.
Principy KPSS Zlín Co KPSS přineslo do procesu plánování důraz na aktivní roli uživatelů sociálních služeb a zastoupení jejich zájmů v procesu.
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
Jméno autora: Ing. Juraszková Marcela Datum vytvoření:
Osobnost člověka SPOLEČENSKÁ VÝCHOVA 3
Million Leaders Mandate
MAP Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šternberk
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Assessment centrum.
Osobní management – modul č.4
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
PROFESE UČITELE Radek Šír.
Liberecký inspektorát ČŠI
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
Transkript prezentace:

PER – Burgetová Zuzana

 Jak vybrat vedoucího týmu.  Profil vedoucího týmu  Složení týmu  Co vede ke špičkovému výkonu týmu  Rozdíl mezi skupinou a týmem  Závěr  Literatura

 Koordinovat  Moderovat  Radit členům  Regulovat konflikty  Reprezentace týmu  Jednání za celý tým

 Práce v týmu a spolupráce s ostatními osobami musí probíhat hladce a efektivně  Starat se o dělbu práce týmu a stále ji zlepšovat  Dbát na sladění činnosti týmu s jinými organizačními jednotkami  Vzít na sebe koordinační úlohu

 Musí pečovat o vzájemnou komunikaci  Dbát na to aby nikdo nevypadl ze hry a každý aby se dostal ke slovu  Argumentace při jednání musí být rozpracované

 Vyslechnout členy svého týmu Může jít o odborné poradenství : vedoucí musí mít dostatečnou odbornou kvalifikaci ( akceptovat )

ŽÁDNÝ UČENEC Z NEBE NESPADL !!! musí ke svému úkolu dozrát  Sociální kompetence – rozpoznává zájmy, potřeby a napětí v týmu  Kontaktní schopnost – umění nalézt přístup ke všem členům týmu a zastupovat tým na venek  Kooperační způsobilost – tým vyvíjí účinnou spolupráci  Komunikační schopnost – příjímání a předávání informací  Sebekontrola – přispívá k udržování pozitivního sociálně-psychologického klimatu v týmu

 Odborná kvalifikace  Osobnostní profil  Předpoklady pro týmovou práci Při sestavování týmu by se mělo dbát na to, aby se pokud možno všichni členové týmu pohybovali na srovnatelné odborné úrovni. Vývoj týmu je především procesem učení.

 Existuje tu jeden problém a jeden cíl  Tým a cíle týmu mají absolutní prioritu  Vnitřní boje týmu jsou potlačeny  Komunikace cílově a účelově orientovaná  Důvěra a loajalita k týmu Tři fáze : Organizace – kvalifikace – kooperace

SkupinaTým Nejsou společné cíle Jasné a všemi akceptované cíle Zájmy jednotlivých členů harmonizovány Členové pociťují účast jako obtěžování Žádné konkurenční interní boje Nejsou dodržovány smluvené časy Závaznost všech dohodnutých termínů a časů Sledování a kontrola s negativními úmysly Skupinová loajalita Priorita vůči všem ostatním povinnostem

 Tuto knihu jsem si vybrala, protože mě zajímá, jak funguje a probíhá týmová práce.  Jsem člověk, který nerad pracuje sám, ale raději v kolektivu lidi.  A s touhle moji vlastností bych měla uvažovat dál do budoucnosti.

[1] Kruger, W., : Vedení týmů – Jak sestavit, organizovat a povzbuzovat pracovní tým, Praha, Grada Publishing 2004

DĚKUJI ZA POZORNOST