© Radek Maca1 SIPVZ po roce 2006 …. © Radek Maca2 SIPVZ se mění: Programy  Projekt  Proces PI.PII.PIII. dle - UV č. 402/2004, č. 792/2004, - zákona.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

© Radek Maca1 Pravidla financování v roce 2006 odbor 55 - SIPVZ Standard služeb ICT.
Výzkumný záměr Kontrolní den prosinec 2006 Vedoucí řešitel projektu: PhDr. Milada Švecová Projekt č.
© Radek Maca1 Radek Maca odbor 55 – SIPVZ, MŠMT Seminář IVIG, IVIG v teorii a praxi vzdělávacích institucí.
© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Informační centra Moravskoslezského kraje – pomocník na cestě k využití CT ve výuce Soutěžní přehlídka TOPík 2012 Využití ICT prostředků při bilingvní.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
CZ / /0314 Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Autoevaluace škol v Moravskoslezském kraji
© Radek Maca1 Změny ve věcném standardu odbor 55 - SIPVZ Standard informačních a komunikačních služeb.
Živá historie konference Informační gramotnost – témata, trendy, inspirace Adéla Dilhofová Jiří Zounek.
Elektronické služby v znalostnej spoločnosti, , Zvolen Koordinace a spolupráce – úloha Asociace knihoven vysokých škol ČR Barbora Ramajzlová.
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Etická výchova a Finanční gramotnost
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Obor informační technologie
Cesta k modernímu vzdělávání
Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z Financování rozvoje, obměny a provozu ICT ve školách a školských zařízeních SIPVZ.
Úloha informačních technologií ve státní správě Robert Hernady Senior Systems Engineer Microsoft.
Legislativa a ICT STRUČNÝ PŘEHLED PRÁVNÍCH PŘEDPISŮ neboli právní východiska pro ICTK.
STANDARD STUDIA k výkonu specializovaných činností Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
© Radek Maca1 Cíle SIPVZ. © Radek Maca2 Rozvoj informační výchovy ve školách Koncepce SIPVZ (UV 351/2000) Vzděláváním k informační gramotnosti – nutné.
© Radek Maca1 Úvod do strategie řízení. © Radek Maca2 Hlavní oblasti činností ve škole Škola (šk. zařízení) vzdělávání (služby) uplatnění (trh)řízení.
© Radek Maca1 Evidence evaluovaných materiálů pro výuku (= evaluační web)
© Radek Maca MSK Radek Maca odbor 55 - SIPVZ ČR MŠMT SIPVZ pro nový školský zákon.
Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ © Radek Maca1 Ing. Antonín Mucha Mgr. Radek Maca odbor 55 - SIPVZ ČR MŠMT SIPVZ v roce 2005.
Informační systém pro akreditace Marie Kaňková, MŠMT
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
REGIONÁLNÍ FUNKCE KNIHOVEN Pomoc nebo omezení ? Definice RF knihovny Funkce, v jejichž rámci krajská knihovna a další pověřené knihovny, poskytují základním.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
© Radek Maca1 Vývoj SIPVZ. © Radek Maca2 Přehled UV o SIPVZ.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
STRATEGIE ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE ICT VE ŠKOLE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Regionální inovační struktura Karlovarského kraje Brno URBIS 2010.
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
© Radek Maca1 SCO 2005, Radek Maca odbor 55 - SIPVZ SIPVZ a nový školský zákon.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Přínos projektu VIP Kariéra II – Kariérové poradenství v podmínkách kurikulární reformy Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní Kulatý stůl, MŠMT,
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
MUZEOEDU.CZ jako společná platforma edukačních pracovníků muzeí a galerií Mgr. Pavla Vykoupilová PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE 10. – 11. května 2016.
1 Informace o činnosti MŠMT v oblasti PPRCH Malenovice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
1 Výsledky učení a novela zákona o VŠ seminář Impuls , AVU Tomáš Fliegl odbor vysokých škol, MŠMT.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Strategické řízení a plánování
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Centrum vzdělanosti Libereckého kraje
Pravidla financování v roce 2006 odbor 55 - SIPVZ
postup podání žádosti odbor 55 - SIPVZ
MŠMT a MS CLASS SERVER ČR MŠMT
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Vítejte na třetí místní konferenci
Transkript prezentace:

© Radek Maca1 SIPVZ po roce 2006 …

© Radek Maca2 SIPVZ se mění: Programy  Projekt  Proces PI.PII.PIII. dle - UV č. 402/2004, č. 792/2004, - zákona 561/ vyhlášky 317/ programy projekt proces Standard ICT služeb Nadstandard ICT služeb cca 10 % cca 90 %

© Radek Maca3 Formy vzdělávání s využitím ICT předškolní vzdělávání základní vzdělávání střední vzdělávání vyšší odborné vzdělávání vysokoškolské vzdělávání celoživotní vzdělávání vyučování (teaching) učení se (learning) 1. Kdy? 2. Jak moc? 3. Co? 4. Kdo?  úloha VŠ 

© Radek Maca4 Co ve školách?

© Radek Maca5 WWW stránky  RS školy  IS školy  ŠVIS

© Radek Maca6 Základ pro ŠVIS?

© Radek Maca7 Výhledově – aneb co by mělo přežít rok 2006 Vzdělávání (VSS) –SIPVZ, –DVPP, –jiné (krajské, interní ve škole) Projekty (aktivní školy) –krajské –národní –nadnárodní Nabídka výsledků (content) –jaká je nabídka (metadata) –hodnocení nabídky (evaluace) –dostupnost dat (úložiště dat) Předávání zkušeností a) konference a semináře –místní (IC) –krajské (projekty) –národní dle druhů škol dle témat směs b) elektronicky - služby internetu

© Radek Maca8 O co se lze opřít… jak dále … v ČR i v krajích… Přír. vědy Jazyky Ekn Společ. atd.  odborného vedoucího  garanta ICT školení  metodika výukových materiálů  projektového managera  redaktora Každá vzdělávací oblast má: dnes je nastartováno celkem 11 vzdělávacích oblastí

© Radek Maca9 Role členů pracovních týmů Odborný vedoucí –je členem odborného pracovního týmu KC, koordinuje činnosti týmu, jedná s MŠMT a jinými institucemi Garant školení –garantuje koordinaci školení jednotlivých oborů, –koordinuje VSS, lektory prostřednictvím garantů oborových školení, –na základě zpětné vazby koordinuje aktualizaci studijních materiálů Metodik –koordinuje vyhledávání a tvorbu výukových a metodických materiálů, –koordinuje pomoc autorům s registrací na evaweb, –koordinuje recenzenty, přispívá k vývoji kriterií evaluace,… Projektový manager –koordinuje zaměření projektů –koordinuje pomoc informačních center s realizacemi projektů Redaktor –předává informace o ICT ve „své“ vzdělávací oblasti prostřednictvím e-gramu p r o c c a 1 0 V O á 3 o s o b y a K č / o s. m ě s í č n ě … K č r o k + H W, S W, p r o v o z = c c a 1 m i o / r o k

© Radek Maca10 zákony 10 w w w. e - g r a m. c z PRO vzdělávání O vzdělávání RVP seznamy škol konference přírodní vědy soutěže DVPP projekty Český jazyk … Ře VýchUč Rod Žák Občan „vzdělávací náměstí“ s nabídkami informací a možností komunikace informace = ŠVIP?