Destinační management TO Jeseníky-východ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Projekt „Rovnost na Vysočině v kontextu koncepce rodinné politiky Kraje Vysočina“ Ing. Soňa Krátká, regionální koordinátorka.
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Turistická oblast Jeseníky a Euroregion Praděd Konference v Ostravě,
Destinační management turistických lokalit regionu Hranicko a Dolina Małej Panwi Projekt podpořen z OP Přeshraniční spolupráce ČR – PR Hranická rozvojová.
Institucionální a finanční zajištění destinačního managementu
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Bc. Pavla Kusáková1 Trojanovice Aktivity, úspěchy a projekty v TO Beskydy-Valašsko Konference MSK -Dovolená a region Ostrava.
Národní program podpory cestovního ruchu 2010 – 2013 Podprogram Cestovní ruch pro všechny 16. února 2010.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Cestovní kanceláře funkce CK – 1. zkoumání spotřebitelské poptávky
DMVS Zpracoval: Ing. Ivan Ivanov 1 Typové projekty DMVS -Účelová katastrální mapa realizace 2011, investice cca 9 mil. -Nástroje pro tvorbu a údržbu ÚAP.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
FINANČNÍ ZAJIŠTĚNÍ PROJEKTU DM TO JESENÍKY II
Regionální konference v MSK
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Regionální operační program Moravskoslezsko Datum: Místo: Prezentuje: Brno Kateřina Plachá.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Rodinná politika v Jihomoravském kraji Rodinná politika v centru pozornosti krajů a obcí ( Jihlava – konference)
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko Bc. Pavlína Ambrosch Kunín.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Agroturistika a venkovská turistika
oblast cestovního ruchu a neziskového sektoru
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Kategorizace organizací destinačního managementu
Proč a jak podporovat zaměstnanost v cestovním ruchu?
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Transkript prezentace:

Destinační management TO Jeseníky-východ Ostrava, konference 8. března 2013

Pro jaké území pracujeme ? Turistická oblast Jeseníky - východ

Jaké jsou cíle marketingové strategie ? Zajistit dlouhodobě udržitelný rozvoj cestovního ruchu, zaměřeného na venkov, jeho poznávání a aktivní dovolenou. Zajistit celkový růst počtu turistů do roku 2015 o 10% ve srovnání s rokem 2010, tj. cca 40000 turistů navíc.

Co pro splnění cílů děláme ? Zpracování a aktualizace marketingové strategie (Enterprise plc s.r.o.) Institucionální zajištění destinačního managementu Regionální fórum CR Rada pro cestovní ruch Projektový tým Inovativní marketingová pracovní skupina Pracovní skupiny pro produkty a produktové řady

Co pro splnění cílů děláme ? Finanční zajištění realizace aktivit akčních plánů: Příspěvky a půjčky partnerských měst Bruntál, Krnov, Rýmařov a Vrbno pod Pradědem Dotace ROP MSK

Co pro splnění cílů děláme ? Vlastní realizace aktivit akčních plánů v souladu s marketingovou strategií, např.: Vzdělávací akce (kvalita, kompetence v CR) Tištění průvodci s Violou (Zima, Léto, Jaro a podzim) Mapy (Zima, Jaro – léto – podzim) Obrazová publikace Publikace – Incentiva a bussiness Portál „Rodinné Jeseníky“ www.jeseniky-rodina.cz Propagace TO na veletrzích CR Propagace TO na prezentačních akcích Fam/press tripy Soutěžní ankety s partnery (Veolia Transport Morava, Jeseníky Info www.jeseniky.net, pivovar Holba) Pobytové balíčky s partnerskými CK (DCK Rekrea Ostrava, CK ATIS)

Jak zajišťujeme kvalitu a komplexnost produktů CR ? Kvalita produktů je zajištěna prostřednictvím směrnice č. 3/2012 Euroregionu Praděd: Plnění povinných kritérií u ubytovatelů (povinná certifikace ubytovacích zařízení, propagace značky „Jeseníky“) Plnění nepovinných kritérií (služby pro rodiny s dětmi, seniory a školní zájezdy – animační programy, dětské koutky apod.) Komplexnost produktů je zajištěna prostřednictvím: Regionálních turistických produktů (dle témat – průvodci, www.jeseniky-rodina.cz) Produktový řad - tipů na výlety Pobytových balíčků (ubytování, stravování, doplňkový program a služby – prodej přes trh cestovních kanceláří) Voucher systému Jeseníky – slevový program podporující propagaci a nabídku místních poskytovatelů služeb a výrobců

Jaké máme dílčí výsledky ? V roce 2011 zastavení poklesu návštěvnosti v TO Jeseníky-východ V roce 2012 meziroční nárůst návštěvnosti: nárůst počtu příjezdů hostů za 1.-3. čtvrtletí o 7,7% (o 5556 hostů více než v roce 2011) nárůst počtu přenocování hostů za 1.-3. čtvrtletí o 3,6% (o 9029 přenocování více než v roce 2011) nárůst příjmů z ubytovaných hostů za 1.-3. čtvrtletí o cca 7,5 mil. Kč Nárůst počtu pasažérů cyklobusů a turistbusů o cca 60% Nárůst návštěvnosti hradů a zámků (Sovinec, zámek Bruntál) až o 50%

DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Euroregion Praděd Nové doby 111 793 26 Vrbno pod Pradědem Kontakty: Ing. Zdeněk Jarmar, zdenek.jarmar@europraded.cz Ing. Michal Blaško, michal.blasko@europraded.cz