Společnost Eurotel a Integrovaný záchranný systém
Integrovaný záchranný systém ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis a širokou nabídku nadstandardních služeb. V tomto trendu chce i nadále pokračovat ! ›Jedním ze specifických projektů je i projekt „Dodávka služeb a mobilních telefonů pro orgány krizového řízení ČR“. Smluvní stranou pro Eurotel je MV ČR - GŘ HZS, komunikace a rozhodnutí k obsahu projektu je řízena tzv. Řídícím výborem složeným z představitelů obou těchto organizací, kterým jsou přijímána společná rozhodnutí vedoucí k naplňování smluvních podmínek.
Integrovaný záchranný systém Co řeší projekt ? Jedná se o sekundární systém komunikace Dává jeho účastníkům „nástroj“ ke komunikaci s ostatním složkami IZS V případě vyhlášeného krizového stavu volají jeho účastníci ZDARMA Účastníkům je nastaven prioritní přístup do sítě Je nastaven zvláštní číslovací plán s prefixem 725 Do postižených oblastí je na požádání orgánů IZS připraveno nasazení mobilních základnových stanic
Integrovaný záchranný systém – kde se nacházíme ? ›2. ETAPA PROJEKTU -Byla ukončena výstavba pokrytí nad rámec Plánu výstavby Eurotelu – na základně požadavků a upřesnění KŘ HZS proinvestována částka ,- Kč -V souladu se Smlouvou ZM-584/S-2001 na dodávku služeb a mobilních telefonů pro krizové řízení ze dne 10. ledna 2002 čl a technickou specifikací danou přílohou č.6 této smlouvy zahájila společnost Eurotel Praha, spol. s r.o. obměnu mobilních telefonů v projektu krizového řízení. -Celkové náklady na projekt ze strany Eurotelu – ,- Kč -Celkové vstupní náklady na projekt ze strany zákazníků – ,- Kč
Integrovaný záchranný systém ›CO JSME DODALI V DRUHÉ ETAPĚ ? -mobilní telefon Siemens C 70 -nabíječka -sluchátková souprava -pouzdro na telefon -návody k použití -datový kabel USB -dobíječ do cigaretového zapalovače s konektorem pro připojení náhlavní soupravy
Integrovaný záchranný systém -Testy proběhly úspěšně, u testovaných vzorků se neprojevovaly žádné nedostatky -ZKUŠENOSTI A OHLASY UŽIVATELŮ -ŘEŠENÍ ? -Dílčí (servis, prodloužení záruční doby) -Systémová (mobil+)
Integrovaný záchranný systém ›PŘÍPRAVOVANÉ SPOLEČNÉ ŘEŠENÍ (Eurotel + BenQ) ›Oslovení Eurotelem ›Nahlášení závad + údaje pro komunikaci ›Mobilní servisní jednotka BenQ – prověření závady na místě ›V případě pozitivního nálezu závady – výměna za jiný typ ›Není řešeno jako plošná výměna
Děkujeme za pozornost. Více na