B LOGOVÝ ROMÁN Šárka Masopustová Zuzana Hájková. P ATRIK S TACH - F LOTILA Z EMĚ - P ŘÍBĚH STRÝČKA M ARTINA W ALTER K IRN - A KTIVNÍ ANDĚL M AGNESIA BLOGOVÝ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Inovace výuky CAD na naší škole
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
Tematická a kompoziční složka literárního díla
Co je estetika?  věda o podstatě a formách tvorby podle zákonů krásy  základ osvojení světa jako tvůrčí,cílevědomé činnosti lidí-estetické osvojování.
WikiSkripta WikiSkripta otevřený web lékařských fakult Martin Vejražka, Antonín Šípek, Čestmír Štuka, Stanislav Štípek 1. lékařská fakulta, Univerzita.
KNIHA „Moc slova je velká. Kniha je pro duši něčím, čím je pro tělo chléb a víno. Je to vzácný předmět, který můžeme mít doma na dosah ruky.“Ladislav.
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
ASOCIACE KNIHOVEN VYSOKÝCH ŠKOL ČR SLAVÍ 10. NAROZENINY BARBORA RAMAJZLOVÁ
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.13/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Povolání: umělecký malíř
Školní Internetový Informační Portál ŠIIP, ZŠ Vrchlického, Liberec © 2006 Ondřej Peřina představení prvního roku projektu projekt SIPVZ č. 0358P
napsala Stephenie Meyerová
Liberalizace poštovního trhu v roce 2013 Ing. Petr Angelis Seminář Fontes Rerum Praha
Problém - sporná, nerozřešená otázka nebo nesnadný úkol - překážka Řešení problémů.
Science fiction & fantasy
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_247 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a děti jsou z nebe JOHN GRAY
Multimédia Mikuláš Fořt. Multimedia S trochou nadsázky lze říci, že snad již ani neexistují počítače domácích uživatelů, které by neměly schopnost pracovat.
Popis projektu Termín realizace projektu: březen 2010 Cílová skupina: Žáci 4. a 5. tříd Použitý titul: Dahl, Roald: Matylda. Vyd. 1. Praha : Knižní klub,
PRÓZA, EPIKA Mgr. Michal Oblouk. Próza Z latiny prosa oratio = řeč přímá, stále postupující Přirozená, běžná forma vyjádření psaná volně (ne ve verších)
Proč „komunitní knihovna“ Knihovnická dílna Zlata Houšková.
Mgr. Rostislav Krušinský VĚDECKÁ KNIHOVNA V OLOMOUCI Služba EOD - Elektronické knihy na objednávku.
EXIT Klub na vlastní kůži Budete potřebovat: 1.Nový Zákon a Žalmy 2.Diskusní materiál EXIT316 MISE Střetnutí (viz. Úvodní stránka prezentace)
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Co nového ve SKIP ČR?. Bulletin SKIP Od čísla 4/2010 bude každý člen dostávat tištěný výtisk na svou adresu. Odpadnou tím zcela nedorozumění s případným.
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných Seminář pro ředitele a koordinátory ZUŠ Čeladná 2009 PaedDr.KarelTomek.
WWW – hypertextový informační systém
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.14 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici povídek a románů, jejich hlavní znaky a dělení. Žáci se seznámí s nejznámějšími.
FANTASTICKÁ LITERATURA
W.P Ekonomický a sociální výbor Stanovisko ke sdělení Komise pro Radu, Evropský parlament, Ekonomický a sociální výbor a Výbor regionů „Posilování.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika KLÍČOVÁ SLOVA:
Plnění usnesení V. krajské konference NNO konané v hotelu Grand v Třebíči.
Slovní úlohy (s procenty v zadání řešené pomocí rovnic)
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
(inspiromat) Městská knihovna Rožnov pod Radhoštěm Pavel Zajíc
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Postmodernismus Postmodernismus. Dokážete vysvětlit tento pojem?
Johann Wolfgang Goethe Utrpení mladého Werthera.
ČÍST CIZOJAZYČNÉ KNÍŽKY ?.  Asi každý z nás někdy narazil na nějakou knížku, časopis nebo jakýkoliv jiný materiál, který sice obsahoval velice zajímavé.
Komunitní centrum. KOSTKA Krásná Lípa  obyvatel  nezaměstnanost 15 – 22%  nízká kvalifikace uchazečů  minimální nabídka pracovních míst  3%
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_13_20 Název materiáluSloh-Charakteristika.
Téma: Využití ICT pro psaní novinových článků Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Algoritmizace a programování Algoritmy 5 – Myšlenkové mapy.
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Svět se mění – knihovna ne Knihovna je stabilní jistota v nestabilním světě Prof. PhDr. Tomáš Kubíček, Ph.D.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Ilustrace Josefa Lady Anotace: Seznámení s ilustracemi Josefa Lady Autor: Mgr. Vladimíra.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Ukázka zpracování referátu.
KOGNITIVNÍ PSYCHOLOGIE
ALTERNATIVNÍ TEORIE POZNÁNÍ V DÍLE CARLOSE CASTANEDY
Právo na dobrou správu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Zabezpečení www stránek
1. ročník oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_JOSEF_LADA Název materiálu: Josef Lada
Sekce pro práci s členskou základnou OSZSP ČR
Číst Havla v praxi.
Inkontinence Jeden z nejčastějších zdravotních problémů
Transkript prezentace:

B LOGOVÝ ROMÁN Šárka Masopustová Zuzana Hájková

P ATRIK S TACH - F LOTILA Z EMĚ - P ŘÍBĚH STRÝČKA M ARTINA W ALTER K IRN - A KTIVNÍ ANDĚL M AGNESIA BLOGOVÝ ROMÁN S M ICHALEM W IEVEGEM

K OLEKTIVNÍ ROMÁNY Č TENÁŘŮM JE DÁNA OBVYKLE PRVNÍ KAPITOLA A ZBYTEK PŘÍBĚHU MOHOU DOTVÁŘET SAMI. O DBORNÁ KOMISE, KOORDINÁTOR ČI HLASY ČTENÁŘŮ PAK ROZHODNOU, KTERÁ Z NAVRŽENÝCH KAPITOL BUDE DO ROMÁNU ZAŘAZENA. T AKTO SE POSTUPNĚ BUDUJE CELÉ LITERÁRNÍ DÍLO, KTERÉ JE ZAJÍMAVÉ PŘEDEVŠÍM V TOM, ŽE KAŽDOU KAPITOLU MŮŽE NAPSAT NĚKDO ZCELA JINÝ.

L ITERÁRNÍ PROBLÉMY N ENÍ LEHKÉ ZACHOVAT STYLISTICKOU CELISTVOST ROMÁNU H ROZÍ NEBEZPEČÍ TOHO, ŽE NĚKTERÉ POSTAVY NENÁPADNĚ ZANIKNOU. P ROBLÉM MŮŽE BÝT TAKÉ V ROLI TOHO, KDO URČUJE VÍTĚZNOU KAPITOLU. V ÝSLEDEK ZRCADLÍCÍ PLURALITU MYŠLENEK AUTORŮ JE ALE DOSTATEČNĚ SILNÝM MOTOREM K TAKOVÉTO TVORBĚ.

R OMÁN NA POKRAČOVÁNÍ – J AN Č ERNÝ P ODLE WEBOVÝCH STRÁNEK PROJEKTU SE JEDNÁ O MOŽNOSTI KNIŽNÍHO VYDÁNÍ ROMÁNU, COŽ JEN DOKRESLUJE SKUTEČNOST, ŽE NA I NTERNETU VZNIKNUVŠÍ DÍLA SE MOHOU STÁT SOUČÁSTÍ KLASICKÉ LITERÁRNÍ TVORBY.

B LOGOVÝ ROMÁN OD I D NES N ÁZEV KNIHY JE S RDCE DOMOVA A JEJÍM AUTOREM JE M ICHAL V IEWEGH. T EN TAKÉ OSOBNĚ PŘEČETL VŠECHNY ALESPOŇ TROCHU PODAŘENÉ POKUSY A SNAŽIL SE ROMÁN POSKLÁDAT DOHROMADY. P RÁVĚ OSOBA AUTORA MŮŽE BÝT PRO MNOHÉ POMĚRNĚ VELKÝM A ZAJÍMAVÝM LÁKADLEM. D RUHOU KAPITOLU ROMÁNU SE POKUSILO NAPSAT 800 AUTORŮ. C ELKEM MÁ ROMÁN 10 KAPITOL. HTTP :// BLOGOVYROMAN. IDNES. CZ /

U MĚLECKÝ PŘÍNOS V ÝZNAMNÁ JE OTÁZKA, ZDALI SE JEDNÁ O KROK K UMĚNÍ, KTERÉ JE REALIZOVANÉ NA I NTERNETU. R OMÁNY I NTERNET VYUŽÍVÁ JAKO NOSNÉ MÉDIUM A KOMUNIKAČNÍ KANÁL. P ŘISPĚVATELÉ SE MOHOU POROVNÁVAT S KONKURENCÍ, SVÁ DÍLA DOPILOVÁVAT A ROZVÍJET NA ZÁKLADĚ INTERAKCE SE ČTENÁŘI.

J E ZDE VIDĚT URČITÁ KLASIČNOST OBOU PROJEKTŮ. V OČÍCH CELÉ ŘADY „ KLASICKÝCH “ UMĚLCŮ SE DOST MOŽNÁ ZBOŘÍ PŘEDSUDKY O I NTERNETU JAKO O ČEMSI PODŘADNÉM A NEHODNÉM ZÁJMU. M OŽNÁ SE OTEVŘE CESTA K PODOBNÝM PROJEKTŮM, A TO NEJEN LITERÁRNÍM, ALE I VÝTVARNÝM. U MĚNÍ NA I NTERNETU SE TAK POZVOLNA ZVEDÁ Z OBLASTI ALTERNATIVNÍCH LITERÁRNÍCH STYLŮ A KVALITNÍCH FOTOGRAFIÍ SMĚREM K HLAVNÍMU PROUDU ČTENÉ LITERATURY.

O BA PROJEKTY NABÍZEJÍ PROSTOR PRO TALENTOVANÉ A ZAČÍNAJÍCÍ AUTORY, ROZŠIŘUJÍ NABÍDKU LITERÁRNÍHO VYŽITÍ A ROZVÍJEJÍ NOVÉ FORMY UMĚNÍ. U MĚNÍ, KTERÉ JE ZALOŽENO NA SOCIÁLNÍ INTERAKCI I SPOLUPRÁCI, ALE SOUČASNĚ VYŽADUJÍCÍ INTELEKTUÁLNÍ A LITERÁRNÍ KVALITY JEDNOTLIVÝCH AUTORŮ.

Děkujeme za pozornost.