PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Znalostní zázemí organizace
Advertisements

Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
managementu znalostí podle
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Enterprise Europe Network Podpora mezinárodní spolupráce 18. června 2014.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Úloha transferu technologií v inovačním procesu Pavel Švejda CTT UTB ve Zlíně, 27. března 2014.
Aktivity Ústeckého kraje v rámci implementace RIS ÚK.
Nové vzdělávací moduly pro řízení inovací a VaV v průmyslových firmách reg. č. projektu CZ.1.07/3.2.11/ Výstupy projektu Ing. Jaroslav Jasanský.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Inovace procesu kontinuálního zlepšování
Audit IT procesů ve FNOL
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Akční plán pro Evropu a resortní koncepce výzkumu a vývoje – návrh opatření v kompetenci jednotlivých resortů.
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MŽP Od regulace k ekoefektivnosti – nové zkušenosti a podpora pro podniky Tomáš Kažmierski
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
ITIL Information Technology Infrastructure Library.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
2.Marketingové prostředí
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Prosperita organizace
Aktivní inovační podpora malých a středních firem v koridoru od Baltického po Středozemní moře.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Brno–město pro rodiny Projekt ANIMA PLUS CZ Inovativní opatření na podporu slučitelnosti rodiny a zaměstnání Mgr. Lenka Zemanová.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Regionální inovační strategie Moravskoslezského kraje
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Podpora podnikání ze SF EU OP Podnikání inovace Globální cíl: zvýšit do konce programovacího období konkurenceschopnost české ekonomiky a.
Závěry semináře RVŠ k 3. roli vysokých škol I: 1. V souvislosti se změnami paradigmatu role vysokých škol ve společnosti, respektujíce aktuální trendy.
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Program ESPON 2013 Témata aktuální výzvy Národní informační den Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 21. února 2011.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Konference INOVACE JE ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Brno,
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Model struktury strategického managementu
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 1 EMS jako součást Integrovaného povolování a inspekce Rob.
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Marketingový plán podniku
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Název společnosti Obchodní plán.
Assessment centrum.
Ekonomika malých a středních podniků
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Prezentace obchodního plánu
MARKETING Přednáška P
Transkript prezentace:

PROINCOR – Inovační audit

ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých a středních podnicích ze všech různých odvětví.

Otázky a odpovědi na Prolncor Inovační audit Co může audit ? Podává zprávu o stavu dovedností v oblasti inovací (proces a prostředí) ve firmách. S touto zprávou by měl být inovační poradce schopen dát rady ke zlepšení inovačního systému v organizaci. Jak audit pracuje ? ProIncor Inovační audit zahrne otázky do „inovace procesů a prostředí“ ve společnostech. Výstupem budou dvě schémata. Která posoudí inovační potenciál dané firmy

Otázky a odpovědi na Prolncor Inovační audit Jak bude audit probíhat? Inovační auditor navštíví firmu, která projevila o inovační audit zájem. Cílenými otázkami bude posouzen stav, přístup, možnosti inovací ve firmě a následně budou společnosti navržena proinovační řešení. V ČR možné čerpání dotačních titulů Kdo je cílová skupina? Malé a střední podniky ze všech odvětví, různé druhy.

Model ProIncor Inovačního auditu INPUT INNOVATION MANAGEMENT IMPLEMENTATION INNOVATION CIRCLE (IC) MARKET PULL TECHNOLOGY PUSH INNOVATION AUDIT INNOVATION AUDIT CULTURE ORGANIZATIONAL FACTORS (OF) ICOF PERSONAL COOPERATION STRATEGY BUDGET PROJECT MANAGEMENT TOOLS INNOVATION MARKETING INNOVATION CONTROLLING

VSTUP ŔÍZENÍ INOVACE IM LEMENTACE Innovation CIRCLE (IC) MARKET PULL TECHNOLOGY PUSH PROJECT MANAGEMENT TOOLS MARKET IMPLEMENTATION Vysvětlení: Obecně: V rámci této části auditu probíhá úzký inovační proces ohledně toho, jak jsou tvořeny nové produkty / služby, jak jsou otevírány nové trhy, zlepšovány nové obchodní procesy, to bude analyzováno. Vstupní sektor: Tento sektor bude obsahovat otázky, odkud vzešly nápady a jestli společnost pracuje aktivně a systematicky v první části inovace. Sektor inovačního řízení: Tento sektor bude obsahovat otázku jak systematicky je inovační proces organizován. Implementační sektor: Tento sektor je zaměřen na otázky, jak jsou nové produkty dávány na trh. CONTROLLING

Strategie Má vaše společnost definovanou inovační strategii? Jak byste zhodnotili vaši inovační strategii? Jak se vaše inovační strategie komunikována, pochopena a realizuje různé úrovně hierarchie? Jaký druh řídícího systému zabezpečuje celkovou informační podporu inovační strategie? Jak často modifikujete svoji inovační strategii ?

Kultura Jak byste popsali image Vaší společnosti směrem k inovacím? Jakou roli ve Vaší společnosti hraje komunikace? Má Vaše organizace specifické metody / nástroje, které lze považovat za inovační rituály?

Zaměstnanci Máte někoho, kdo je pověřen úkolem inovačního manažera? Je speciální školení na inovační aspekty? Kolik lidí se školení účastní?

Rozpočet Jaké procento vašeho rozpočtu je určeno pro výzkum, vývoj a inovaci? Jaká je aktuální dostupnost k programu veřejného financování vaší firmy?

Spolupráce Využíváte příležitostí a výhod spojení s dalšími inovačními partnery (žádné výzkumné organizace) například dodavatele? Jste aktivním členem formálních sítí, seskupení, clustrů, center atd.? Máte výhody ze spolupráce v oblasti výzkumu a vývoje?

Inovační kruh Zapojujete Vaše zákazníky do procesu vývoje produktu? Hodnotí Vaše společnost konkurenty? Navštěvujete veletrhy s cílem získat přehled v oboru a být informován o konkurenci? Probíhá trvalé monitorování používané technologie a její porovnání s novými trendy?

Řízení inovace Používáte nástrojů řízení projektů pro zavádění nových výrobků a postupů?

Implementace Používáte marketingový plán pro nové produkty / služby ? Jak se dostáváte do kontaktu s Vašimi zákazníky? Jak důležitý je design pro Vaši společnost? Jak často vstupujete na trh s novými výrobky či službami? Máte postup pro hodnocení výkonnosti a odhad životnosti svých stávajících produktů?

Inovační audit Proč inovační audit?

Inovační audit Zkušenosti s audity Cca 20 firem s 8 pokračujeme na dalších projektech

Inovační audit Děkuji za pozornost. Vladimíra Žďárská Liberec