MEDIÁLNÍ VÝCHOVA VÝZNAM SLOVA MÉDIUM ZNÁŠ VÝZNAM TOHOTO SLOVA? zprostředkující činitel, prostředí osoba zprostředkující spiritistickou informaci masový.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyberte z nabídky Vyberte z nabídky Jedná se o soutěž, v níž nejde o znalosti, ale pouze o hádání a tipování, soutěž 5 proti 5 pořádá naše škola.
Advertisements

Další vzdělávání obyvatel Prahy pohledem jeho poskytovatelů a účastníků Závěry z kvalitativních šetření Pavel Kuchař CHEVAL s.r.o.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Fonologie Cvičení číslo 6.
Úvod do médií PaedDr. Zdeněk Pejsar, Ph.D.. Při vytváření pojmu multimédia je vhodné vyjít ze syntaktického složení tohoto slova. Pod pojmem multi najdeme.
TEST 1. Kdo byl předchůdcem novin a kdy? 2. Které noviny patří k nejstarším v Evropě? 3. Zapamatovali jste si alespoň tři názvy dnešních nejvýznamnějších.
Identifikátor materiálu: EU
Studentská inovace praxí
Sociologie médií, komunikace a jazyka
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Počitatelná podstatná jména
VYJMENOVANÁ SLOVA PO V A SLOVA PŘÍBUZNÁ.
We speak English in the Bohemia Region
Komunikace Aktivita č.1: Člověk a svět práce Prezentace č. 6
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20.
Maturita 2015.
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele a případně zápisu v sešitě zopakují,
funkce médií ve společnosti moc médií
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. SADA č.22I Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA22 _ VkO.
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA- NOVINY 1
Anotace Materiál slouží k: objasnění pojmu MÉDIA rozšíření povědomí o nich Zdokonalení schopnosti třídit jednotlivá média pochopení významu médií v lidském.
Jazykový rozbor všestranný
Funkční styly Marcela Jurková.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
TV042, TV110/ Masová komunikace
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Masová komunikace, masová média
Název školy: Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Česká Lípa, 28. října 2707, příspěvková organizace Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Novinář. Ten, kdo pracuje v médiích Ten, kdo v médiích „vytváří mediální obsahy“ Vlastnosti: - Bystrost - Rychlé rozhodování - Dobré vyjadřování - Sebejistota.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Žraloci Eva Šmídová, 4.B.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
UŽ SE VYZNÁM V KNIHOVNĚ Knihovnická lekce s praktickým procvičováním získaných znalostí.
Masmédia.
Zastoupení žen ve vedení českých médií HlidaciPes.org.
ANOPRESS IT PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
Rozbor věty jednoduché. Sestav z pomíchaných slov dvě věty a urči jejich druh. Malé děti mají velmi rády klasické pohádky Boženy Němcové. Dospělí čtou.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_17_MÉDIA.
Název školy:Základní škola Okříšky Autor:Mgr. Jana Němcová Název:VY_32_INOVACE_17 Téma:Vypravování Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
TMKSSK. Co vlastně je masová komunikace? 1.1 Mediální komunikace (MK)1.1.  Médium z latiny (= prostředek, zprostředkující činitel) – médium je to,
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola Dolní Benešov,přísp.organ.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Český jazyk Autor: Mgr. Zdeněk Kóňa PUBLICISTICKÝ STYL S publicistickým stylem se nejčastěji setkáváme v … (viz.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_8_10_ Test,komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Radka Škulaviková
Dělitelnost přirozených čísel
Masová média a jejich vliv
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Děti z bullerbynu 1 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
Publicistický styl - úvod
Prezentační a komunikační dovednosti
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Multimediální technika – úvod
Transkript prezentace:

MEDIÁLNÍ VÝCHOVA

VÝZNAM SLOVA MÉDIUM ZNÁŠ VÝZNAM TOHOTO SLOVA? zprostředkující činitel, prostředí osoba zprostředkující spiritistickou informaci masový sdělovací prostředek medium- kulinářství, výborná kuchyně (středně propečený steak)

MASOVÁ MÉDIA- PROSTŘEDKY MASOVÉ INFORMACE Patří sem: o tisk o rozhlas o televize o internet Jedním z úkolů je přenos informací. Zkuste si dvě hry o tom, jak se přenášejí informace.

MASOVÁ MÉDIA- PROSTŘEDKY MASOVÉ INFORMACE 1. Utvořte trojčlenné skupiny. Dva členové z každé skupiny odejdou za dveře. Zbylý člen vymyslí sdělení nejméně o čtyřech větách. Potom se jeden člen z každé skupiny vrátí ke své skupině a sdělení si přečte a snaží se ho zapamatovat. Poslední člen skupiny se vrátí také, přečte si sdělení, prostřední člen skupiny mu zopakuje to, co si zapamatoval. Jednotlivé skupiny pak vyhodnotí přesnost předání informace. Na závěr určete nejlepší skupinu. Jak podle vás funguje přenos informací v médiích?

MASOVÁ MÉDIA- PROSTŘEDKY MASOVÉ INFORMACE 2. Určujte, jaké informace přinášejí texty v novinách s těmito názvy: o Psychiatři mají nával. o Je tu hodně lidí. Udělejte průlet. o V říjnu začne nové porcování trhu s mobily. o Jsme evropská Čína. o Porodnice čeká boj. o Převálcovat lidi, nebo raději vyjednávat? Diskutujte o svých názorech, porovnejte.

KAŽDÁ ZEMĚ MÁ SVÉ PRESTIŽNÍ NOVINY Zkus poznat, v jakých jazycích vycházejí tyto deníky: o The New York Times o The Washington Post o Le Monde o Le Figaro o Frankfurter Zeitung o El Pais o The Sun o Vnu Holland o Merkuriusz Polski Ordynarijny

KAŽDÁ ZEMĚ MÁ SVÉ PRESTIŽNÍ NOVINY Správné odpovědi: o angličtina o francouzština o němčina o španělština o angličtina o holandština o polština

TITULNÍ STRANY NĚKTERÝCH PRESTIŽNÍCH NOVIN

ZDROJE Slovník spisovné češtiny, Academia Praha 2000 MF Dnes Papír snese všechno aneb Jak na mediální výchovu, Akreditovaný seminář 8265/ , lektor Mgr. Ivan Bauer, Břeclav