Kocourek Mňau Klikej.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poslední letošní vtípkování. jarno.webovastranka.cz.
Advertisements

Popelka Česko- Slovenský projekt 9. B ZŠ A MŠ SNP6 ÚSTÍ NAD LABEM.
Medovníkový domček Perníková chaloupka
Já vím, takových věcí chodí hodně, ale tohle je vážně miloučký.
Věty vedlejší podmětné a předmětné
FIRMEN – CONSULTING… nVe Vaší firmě dojde v blízké době k několika důležitým změnám… nV následujících 3 lekcích se naučíte, jak tyto změny můžete snadněji.
která se různě píší, ale stejně vyslovují
Zlatovláska Autorka: Dáša Kudová.
Práce s pohádkou - poznej podle úryvku
Z truhly moudrosti krále Šalamouna 1. Jak se jmenoval první král izraelského lidu? SAUL 2. Kdo určil krále Izraelitům? HOSPODIN, SAMUEL HO PŘEDSTAVIL.
B N N A Á E V D K E Í D M O Ř O E CH L B A K J.
O Karkulce Autor:František Šandor.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: říjen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s výskytem, tříděním, zástupci a.
Soutěž: ze slov utvořte větu oznamovací, rozkazovací , přací a tázací
Dopis od Boha.
Staré pověsti české.
O červené Karkulce Zpracoval: Jan Krejčí.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.14 Anotace: Prezentace popisuje význam lesa, faunu a floru lesa. Vzdělávací oblast: Význam lesů Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk:
Poučná pohádka pro malá čuňátka
KLOKÁNCI A KLOKANI.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Trénink v určování savců ČR
Růžová Karkulka Autor: JIŘÍ UHERKO.
Jde zajíc za hadem a říká: "Hade promiň, že jsem se ti včera posmíval, že nemáš nohy... ", Had odpoví: "To je v pohodě... " a zajíc na to: "Jo? Tak ruku.
O poslušných kůzlátkách
O Karkulce Autor: Kroupa Michal 1.Kapitola V jedné rodině žila jedna hodná a milá dívenka. Každý jí měl rád, ale maminka s babičkou jí milovaly ze všech.
Červená karkulka Lucie Novotná.
CHYTRÁ KŮZLÁTKA.
Štěňátko puntík, co mělo puntík Autor:Katka Lacinová.
Červená Karkulka Autor:Michaela Rohlíková.
Návštěva zoo Denisa Kukrálová. Malý Tomášek měl narozeniny. Přál si malou opičku. Maminka mu řekla, že opičku nedostane, protože je moc drahá a doma by.
Jednou takhle ráno si pejsek a kočička řekli, že půjdou do lesa na jahody. A tak se vydaly do lesa.
Klikej OlaSm. Slyšeli jste o klubíčku jak je kocour při hraní zakutálel na cestičku dobrodružných setkání? Začalo to u babičky. V košíku si hovělo. Než.
ČervenáKarkulka.
Savci.
O zlé koze vyprávění podle obrázkové osnovy.
O Budulínkovi O Budulínkovi Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
OSTROV CUKROVÍ Vytvořila: Marie Anna Kurková START.
Tyrannosaurus rex Tyrannosaurus rex Tyrannosaurus rex
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_Čj8 –příčestí.
Nápověda Jak se jezdí po silnicích v Anglii. Jede na levou stranu protože nejsou vidět dveře.
Příběh Bylo jedno krásné místo na Zemi a jmenovalo se Šumava. A bylo tam ještě jedno krásné místo Lesní království. Rostlo tam hodně.
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Autorka: Vendula Szappanosová Byl jednou jeden medvídek jménem Davídek. Žil v lese i s jeho kamarády myškou Adélkou, vlkem Petrem a sovou Michalkou.
Plánování hodiny pozpátku Text: Ivan Klíma, Jak daleko je slunce Příprava hodiny literární výchovy pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ A. Studentka vyhledá text.
Bajka. Do dalšího krásného dne se probudilo prasátko Norbert.
Podstatná jména: pád Sedm pádů Pomůže nám pejsek Byl jeden pes. 1. pád: Kdo? Co? Šel do lesa. 2. pád: Koho? Čeho? Utekl myslivci. 3. pád: Komu? Čemu?
Rozvoj slovní zásoby Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu: : VY_32_INOVACE_05_CJ1_rozvoj_slovni_zasoby.
O Budulínkovi Autoři: Vraný,Špitálník. 1. kapitola  Byl jeden dědeček a jedna babička a ti měli Budulínka.
 Mudrc Ezop (antické Řecko)  Vypravování příběhů o zvířatech  Zvířata mluví a mají lidské vlastnosti  Poučení v závěru.
Slova nadřazená a podřazená
V chaloupce na kraji lesa. žila Karkulka. Jednou ji maminka poslala s košíkem plným dobrot, aby popřála babičce k narozeninám.
Jak se kluci neuměli spočítat Autor: Šibravová, Poskočilová.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_28_Z POHÁDKY DO POHÁDKY ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY.
Pepíčka zkouší trenér zvířat (str. 224)
Pohádka o Koblížkovi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
O Budulínkovi O Budulínkovi Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Pohádka o Koblížkovi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Statistika Stehlíková, Gabrielová 8.B.
Téma (název prezentace)
Počítáme na prstech jedné ruky podle pohádky
Téma (název prezentace)
Název školy: Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola a Školní jídelna, Dlažkovice 1, příspěvková organizace Třebívlice Autor:
LES Zvířata Prase divoké je všežravec má jemný čich a přizpůsobený rypák k rytí v zemi živí se lesními plody, kořínky, plži samice (bachyně) se stará.
Transkript prezentace:

Kocourek Mňau Klikej

Byl jednou jeden kocourek a ten zabloudil v lese. Potkal zajíce. „Mňau!“ zamňoukal kocourek a naježil hřbet. Zajíc se vylekal. „Kdo jsi? A proč tak strašně mňoukáš?“ „Já jsem strašný kocour Mňau! Koho chytím do drápu, toho vzteky rozsápu!“

Zajíc se hrůzou roztřásl a vzal do zaječích Zajíc se hrůzou roztřásl a vzal do zaječích. Všem lesním zvířatům začerstva pověděl, jaké strašné zvíře přišlo do lesa.

„Měli bychom ho pozvat na hostinu,“ radila liška. „Kdybychom ho nechali o hladu,“ přidal se vlk, „ještě by nás roztrhal a sežral!“ „Běž, zajíci, a pozvi toho strašného kocoura na hostinu!“ zabručel medvěd.

A hned se dali do vaření. Uvařili polévku, usmažili maso, upekli koláče.

„Na hostinu? Milerád!“ řekl kocourek na zajícovo pozvání. Kdo by také odmítl, když má hlad? Zajíc utíkal napřed. „Už jde!“ volal na zvířata. „Zuby má jako nože a drápy jako šavle! Ocasem mává jako kyjem!“

Kocourek si vykračoval a zpíval si do kroku: „Koho chytím do drápů, toho vzteky rozsápu!“

Jak to zvířata slyšela, strachy se rozutekla Jak to zvířata slyšela, strachy se rozutekla. Medvěd se vyšplhal na strom, vlk zalezl do křoví, liška a zajíc se schovali pod stůl.

Kocourek přišel, ale nikde nikdo. Dal se do jídla Kocourek přišel, ale nikde nikdo. Dal se do jídla. Vtom si všiml, že se pod stolem něco hýbá. Byl to zaječí ocásek, ale kocourek si ho spletl s myší. Skočil pod stůl a zakousl se do něj.

Vyděšený zajíc vyběhl a hlavou vrazil so stromu Vyděšený zajíc vyběhl a hlavou vrazil so stromu. Medvěd se lekl a spadl na vlka. Vlk zavyl, jako by ho na nože brali. Za chvilku byli všichni pryč.

„Co se to tu vlastně děje. “ podivil se kocourek „Co se to tu vlastně děje?“ podivil se kocourek. Dojedl, olízal si vousky. A protože tu nebyl nikdo s kým by se rozloučil, šel domů.

Trvalo dlouho, než se lesní zvířata odvážila zpátky. „Už je pryč,“ hlásil zajíc. „Kdo by to řekl,“ divila se liška. „Tak malý a přitom tak divoký je ten strašný kocour Mňau!“ „Ještě, že jsme ho pohostili,“ zavrčel vlk. „Kdybychom ho nechali o hladu,“ zabručel medvěd, „určitě by nás všecky roztrhal a sežral!“ OlaSm